Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaan, jos haluat kysyä multa jotain :) Olen se, joka on kirjoittanut tänne suhteesta

Vierailija
14.06.2012 |

varattuun mieheen ja suhteen jälkiseurauksista, jos satut muistamaan. Mulla on tylsä ilta yksin ja tällaisia aloituksia olen täällä nähnyt :) Tai sitten mä lämmitän saunan.

Kommentit (224)

Vierailija
181/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaista keskustelua on käyty ja tällaisia kuvia katseltu ja nämä ovat ne nähneet.

ap

Vierailija
182/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaista keskustelua? Ai ne kommentoinnit vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajusi loukatussa mielessään, mitä hänellä on käsissään. Hauskaa reissua sulle ja kiitos ystävällisyydestäsi!

ap

se alkuperäinen tarkoitus saada ne kuvat susta. Siis voisko olla niin kieroa että olivat keskenään sopineet siitä että koittaa saada sut kuviin?? Vitsi kun mun pitää lähteä nyt reissuun. Käyn koneella silloin tällöin kyllä. Olisi ollut kiva jutella pidempäänkin. palataan toivottavasti asiaan vielä. :)

Vierailija
184/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli se minusta riippuu :) Tosin mun piti alkaa pitää blogia, mutta se saa nyt vähän aikaa olla jäissä niiden kuvien takia.

Keskustelulla tarkoitan niitä vastauksia sähköpostiviestiin, joissa kommentoitiin kuvia.

ap

Vierailija
185/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavataan täällä vielä. Älä syytä itseäsi. Vaikutat oikein fiksulta!

Kuullaan taas. :)

Vierailija
186/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päättelit että sinusta oli tullut kotona sanomista / vaimo tiesi ja oli jopa antanut anteeksi?

Vierailija
187/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asian, kun ihmiset liikkuvat enemmän. Meillä on vähän ikäeroa, joten voi olla, että sekin pitää meitä erossa, ehkä, toivottavasti. Mulla ei ole haussa hyvää eikä huonoa miestä. Toki mä tapailen ihmisiä ja mulla on ns. seuralaisia, mutta en hae mitään sen enempää juuri nyt.

ap

aiot tehdä, jos törmäätte esim samassa baarissa tms. Käyttekö tai liikutteko samoissa paikoissa, joissa voi törmätä? Voi kun löytäisit hyvän miehen seuraavaksi!!

Vierailija
188/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä.

ap

päättelit että sinusta oli tullut kotona sanomista / vaimo tiesi ja oli jopa antanut anteeksi?

Vierailija
189/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

blondi ja lapsellinen mä olenkaan.

ap

tavataan täällä vielä. Älä syytä itseäsi. Vaikutat oikein fiksulta! Kuullaan taas. :)

Vierailija
190/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mustat shortsit ja olkaimeton toppi, mutta sitten tuli vähän vilu ja laitoin sellaisen pitkähkön neuletakin päälle.

ap

Mita sulla on paalla just nyt?

Vierailija
191/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on paras karvanpoistokeino?

Vierailija
192/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääret: epilointi ja sokerointi, kainalot höyläys, muualta sokerointi. Siis minun mielestäni.

ap

Mikä on paras karvanpoistokeino?

Vierailija
193/224 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissulainen täällä. Vitsi miten tylsää kun sataa vettä!! Huomenna jatkamme matkaa vielä vähän pohjoisemmaksi. :)

Mulla ihan sama, iltaisin ja öisin ajattelee jotenkin asioista erilailla. Tuo kuulostaa nyt hyvältä. Olet selvästi toipumassa miehestä ja avannut silmät. Sulla on mun mielestä oikein realistinen ajatus tällähetkellä ja aika selkeä. HYVÄ!! :)

Äläpä vastaa sille miehelle mitään. Eikö olekkin aika kutkuttavaa, kun tiedät että se kinuaisi takaisin lakanoidesi väliin ja mikä sitä ärsyttääkin eniten, on se, ettet vastaa viesteihin. Se on sulta vahvuuden osoitus. Tosi hyvä. Koita vaan olla vahva ja pitää kiinni tuosta. Jos poikaystäväsi tuntuu hyvältä edelleen, pidä kiinni siitä. Hän on ainakin paaaljon luotettavampi kun toi toinen. Etkä varmasti satuta häntä kun olet rehellinen itsellesi ja sitäkautta hänelle.

Nauti nyt vaan ja ajattele positiivisesti. :))

Vierailija
194/224 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on aika lopettaa tämä tänne kirjoittelu. Joku outo, ilkeä, vinksahtanut ihminen teki nimissäni aloituksen ja esiintyy minuna. Se on aika selvä merkki, että mä en kuulu tänne. Kohtasin oikeassa elämässäni ihmisen, joka ei ollutkaan mulle pelkästään hyvä, mutta täällä niitä oli yllättäen useita. Kaikki eivät ole yhtä mukavia ja hyviä ihmisiä kuin sinä! Mulla on kaikki hyvin, tulipa koettua vain vähän elämää. Toivottavasti se ei kuitenkaan tee minusta ihmistä, joka haluaa siirtää ikävät asiat toisiin ihmisiin. Juokse edelleen niitä hyttysiä pakoon ja vietä ihana kesä.

ap

Reissulainen täällä. Vitsi miten tylsää kun sataa vettä!! Huomenna jatkamme matkaa vielä vähän pohjoisemmaksi. :) Mulla ihan sama, iltaisin ja öisin ajattelee jotenkin asioista erilailla. Tuo kuulostaa nyt hyvältä. Olet selvästi toipumassa miehestä ja avannut silmät. Sulla on mun mielestä oikein realistinen ajatus tällähetkellä ja aika selkeä. HYVÄ!! :) Äläpä vastaa sille miehelle mitään. Eikö olekkin aika kutkuttavaa, kun tiedät että se kinuaisi takaisin lakanoidesi väliin ja mikä sitä ärsyttääkin eniten, on se, ettet vastaa viesteihin. Se on sulta vahvuuden osoitus. Tosi hyvä. Koita vaan olla vahva ja pitää kiinni tuosta. Jos poikaystäväsi tuntuu hyvältä edelleen, pidä kiinni siitä. Hän on ainakin paaaljon luotettavampi kun toi toinen. Etkä varmasti satuta häntä kun olet rehellinen itsellesi ja sitäkautta hänelle. Nauti nyt vaan ja ajattele positiivisesti. :))

Vierailija
196/224 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mun meiliosoite ylös ja meilaa ihmeessä jos siltä tuntuu. Törkeetä tuommoinen toisen nimissä kirjoittelu! Kaikkea hyvää sullekkin, mutta ota ihmeessä yhteyttä jos siltä tuntuu!! Kaikkea hyvää sinulle ja hyvää kesää. :))

On ollut kiva jutella kanssasi. Harmi jos se loppuu tähän.

Vierailija
197/224 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut oikea ap!!

Vierailija
198/224 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on paljon kirjoittajia ja lukijoita. Mukaan mahtuu monenlaista. Sinun juttujasi kuitenkin tykkää käydä lukemassa monet. Mukaan mahtuu silloin myös todellisia typeryksiäkin. Älä välitä heistä. Täysin typeriä. Toivon ettet katoaisi palstalta kuitenkaan. :))

Vierailija
199/224 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välitä noista hulluista! Äläkä lopeta juttujesi kirjoittamista. On ihanaa lukea niitä. Älä jätä meitä! :)

Vierailija
200/224 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkinlaista vastapalvelusta miehelle, jos mä saisin 100% vakuutuksen että ne kuvat on poistettu miehen koneelta. Ja että mies esimerkiksi selittää clubilaisilleen kuvassa olleen jonkun muun naisen. Tällä lailla mun maine puhdistuisi eikä kukaan pitäisi mua enää likaisena huorana vaan kilttinä tyttönä joka pohjimmiltani olen. Jos mun täytyy vielä rakastella miehen kanssa tai antaa "suuhoitoa" että hän poistaisi kuvat, olen valmis sen tekemään.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi