Vastaan, jos haluat kysyä multa jotain :) Olen se, joka on kirjoittanut tänne suhteesta
varattuun mieheen ja suhteen jälkiseurauksista, jos satut muistamaan. Mulla on tylsä ilta yksin ja tällaisia aloituksia olen täällä nähnyt :) Tai sitten mä lämmitän saunan.
Kommentit (224)
Eihän se vaan kiristänyt, että jos aloitat alusta hänen kanssaan, niin hän poistaa kaiken?
Mä en juo itse niin, että mulla olisi ikinä krapulaa, se on niin inhottava. Totta, välivesi :) Myös mun on häivyttävä sinne lakanoiden vaihtoon ja kipattava suihkuun tuo raukka. Mun pitää kuulemma mennä katsomaan, onko sen tatuointi muuttunut. Joo ei ole. Ne ei muutu. Hömppä.
ap
En tieda onko sama. Tuli vaan mieleen kun puhuit tyynyistä. Muistatko sellaisen viestin? Voit meilata mulle, jos haluat: tulilintu100@hotmail.com Voi raukkaa,kankkunen ei ole kyllä kiva kaveri. Onneks itse en enää pysty vetämään niin paljoa että tulis kamala darra. Tai sanotaanko että olen tajunnut sen, että kannattaa juoda paukkujen välissä puoli litraa vettä, mahd usein. Tuo on ehkä paras juttu, minkä olen itse tajunnut... :D Mun pitää lähteä nyt kauppaan täällä korvessa. Ihansaakelisti hyttysiä. Äsken olin lenkillä ja koitin juosta niin kovaa ettei hyttyset tavoittanut. :)
ap
Eihän se vaan kiristänyt, että jos aloitat alusta hänen kanssaan, niin hän poistaa kaiken?
Juu, palataan asiaan. Voit meilata mulle. Tarkennan sitä juttua, koska se kyllä kuulostaa aika jännältä nyt ajateltuna. Olen ihan normaali, en mikään hullu. :D
Hauskaa päivää ja kuullaan taas! :)
millä saan valkoisista kupeista tee- ja kahvipinttymät pois? Sisäpuolelta siis. Ne eivät puhdistu astianpesukoneessa eivätkä käsin tiskaamalla. Tarvitaan kovempaa käsittelyä.
ap
etikalla saa, kun laittaa likoomaan ja hankaa sitten pois. En ole ihan sata varma oliko etikka, mutta googlettamalla löytyy ainakin marttojen sivuilta ja varmaan niksipirkastakin.
Reissulainen
Eikä majaile enää, vaan lähti jo vaihtamaan vaatteita. Hän sai puhelun ilmeisesti helvetistä, koska kuului sanovan, että "älä nyt saatana keuhkoo siellä". Oli keväinen on/off-tyttöystävä, joka haluaisi kai, että off olisi on. Mutta mulla on siisti asunto ja puhtaat lakanat :)
ap
Vieläkö se majailee siellä?
vastaisitko rehellisesti?
Tää tarina on jotenkin hyvin saman tyylinen ku täällä aikaisemminkin olevat pitkät ja koukuttavat ketjut.Kuten se missä nainen vakoili miestään reissussa. Totta tai tarua, mutta sekin oli ihana ketju ja jotenkin koukuttava persoona, niin kuin säkin :)
Muuten tunnut olevan minun kaksoisolentoni, ajatumaailmalta,kerronnalta ja jopa tekemisissä.
Itse olen kokenut samanmoisen ihmissuhteen,taivas ja helvetti samassa paketissa, se mies teki kanssa vastaavat temput erotessa,huh huh, ihan kylmää kun sitä aikaa muistelee. Nyt siitä on aikaa jo melkeen 4vuotta, viimeiseen puoleen vuoteen miehestä ei ole kuulunut mitään.
Kaikkea hyvää sulle :)
Mä olen itsekeskeinen, huomionkipeä, naiivi minäminä-prinsessa ja kermaperse ja nyttemmin myös marttyyri ja hyväksikäyttäjä. Niinpä mä tykkään kirjoitella omia juttujani silloin, kun kukaan ei ole hyörimässä ympärilläni (huomaa ironinen sävy). Kaikkea hyvää sullekin!
ap
vastaisitko rehellisesti? Tää tarina on jotenkin hyvin saman tyylinen ku täällä aikaisemminkin olevat pitkät ja koukuttavat ketjut.Kuten se missä nainen vakoili miestään reissussa. Totta tai tarua, mutta sekin oli ihana ketju ja jotenkin koukuttava persoona, niin kuin säkin :) Muuten tunnut olevan minun kaksoisolentoni, ajatumaailmalta,kerronnalta ja jopa tekemisissä. Itse olen kokenut samanmoisen ihmissuhteen,taivas ja helvetti samassa paketissa, se mies teki kanssa vastaavat temput erotessa,huh huh, ihan kylmää kun sitä aikaa muistelee. Nyt siitä on aikaa jo melkeen 4vuotta, viimeiseen puoleen vuoteen miehestä ei ole kuulunut mitään. Kaikkea hyvää sulle :)
Mä olen saanut niin paljon kakkaa niskaani, että ei lisä pahaa tee. Voin sitten perustaa kakkamyymälän, ehkä nettikaupan.
ap
En tieda onko sama. Tuli vaan mieleen kun puhuit tyynyistä. Muistatko sellaisen viestin?
että jos mulle on tärkeää, hän voi luopua kuvista, jos annan hänelle anteeksi ja jos olen kiltti.
Noita jos-kohtia mietin, että tarkoittaako mies, että olen niin kiltti, että annan anteeksi, vai tarkoittaako hän ihan muuta sillä kilttinä olemisella. Siksi en ole vastannut.
ap
Reissulainen täällä. :)
Nyt ihan pikaisesti, mun pitää mennä ihan just. Lueppa sen yhden aloittajan kuvaus siitä kuvasta, minkä näki miehensä koneelta. Siinä sanoi kumpi kyseessä (tumma vai vaalea nainen), se täsmäsi. Myös asento (sama kun sulla) ja mainitsi, ettei nähnyt kunnolla naisen kasvoja, koska tyynyjä oli niin paljon sängyllä. Tuo tyyny juttu pisti mulla silmään. Voi tosiaan olla että oli sinun kuvat kyseessä.
Kuulostaa siltä minun korvaani, että mies tarkoittaa tuolla "olla kiltisti" sitä, että palaat seksisuhteeseen. Tuo viesti viestittää minusta silkkaa alistamista. Toivottavasti olen väärässä. Mutta tällainen kuva mulle tulee. Joten ole varovainen. Älä riko itseäsi enempää. Olet fiksu, sinulla on periaatteet kohdallaan. Et halua loukata viatonta vaimoa ym. Ole nyt vahva. Uskon että oletkin.:)
Palaillaan taas, tänään en pääse välttämättä enää koneelle, mutta huomenna viimeistään. Kivaa iltaa. Tuleeko poikaystäväsi tänään seuraksi?
Kuullaan. :)
ihan tunnistamattomana.
ap
Saiko poikaystävä :)
Enhän voisi sittenkään luottaa, että niitä ei ole missään hänellä enää. Poikaystävä saattaa tulla tänne, koska mulla on kurkku vähän kipeä, enkä mä jaksa lähteä minnekään enkä halua olla yksinkään. Se tulee vain aina niin myöhään :(
ap
Reissulainen täällä. :) Nyt ihan pikaisesti, mun pitää mennä ihan just. Lueppa sen yhden aloittajan kuvaus siitä kuvasta, minkä näki miehensä koneelta. Siinä sanoi kumpi kyseessä (tumma vai vaalea nainen), se täsmäsi. Myös asento (sama kun sulla) ja mainitsi, ettei nähnyt kunnolla naisen kasvoja, koska tyynyjä oli niin paljon sängyllä. Tuo tyyny juttu pisti mulla silmään. Voi tosiaan olla että oli sinun kuvat kyseessä. Kuulostaa siltä minun korvaani, että mies tarkoittaa tuolla "olla kiltisti" sitä, että palaat seksisuhteeseen. Tuo viesti viestittää minusta silkkaa alistamista. Toivottavasti olen väärässä. Mutta tällainen kuva mulle tulee. Joten ole varovainen. Älä riko itseäsi enempää. Olet fiksu, sinulla on periaatteet kohdallaan. Et halua loukata viatonta vaimoa ym. Ole nyt vahva. Uskon että oletkin.:) Palaillaan taas, tänään en pääse välttämättä enää koneelle, mutta huomenna viimeistään. Kivaa iltaa. Tuleeko poikaystäväsi tänään seuraksi? Kuullaan. :)
ihan tunnistamattomana. ap
Saiko poikaystävä :)
Pitäkööt kuvansa. Tuskin enää niillä retostelee kohta kun kaverinsa on jo nähneet. Nyt vaan uusia tuulia päin. :) Kuullaan!
En tieda onko sama. Tuli vaan mieleen kun puhuit tyynyistä. Muistatko sellaisen viestin? Voit meilata mulle, jos haluat: tulilintu100@hotmail.com
Voi raukkaa,kankkunen ei ole kyllä kiva kaveri. Onneks itse en enää pysty vetämään niin paljoa että tulis kamala darra. Tai sanotaanko että olen tajunnut sen, että kannattaa juoda paukkujen välissä puoli litraa vettä, mahd usein. Tuo on ehkä paras juttu, minkä olen itse tajunnut... :D
Mun pitää lähteä nyt kauppaan täällä korvessa. Ihansaakelisti hyttysiä. Äsken olin lenkillä ja koitin juosta niin kovaa ettei hyttyset tavoittanut. :)