Inhottavin selkään puukotus, jonka olet kokenut?
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:48"]
Entisellä työpaikalla.
[/quote]Ja mitä siellä?
Sama juttu, tosin ei ole minun entinen työpaikka vaan tämän typerän lehmän =)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:50"]
Sama juttu, tosin ei ole minun entinen työpaikka vaan tämän typerän lehmän =)
[/quote]kerro
Mora tai vastaava halpispuukko alaselkään eräässä keskisuomalaisessa pitäjässä.
riidan sattuessa tämä henkilö kertoi lähipiirillemme minun henkilökohtaiset ja arkaluontoiset salaisuuteni. olin pyytänyt häntä monta kertaa, ettei niitä saa kertoa kenellekkään ja hän lupasi. ko. henkilö on aina ollut luottamukseni arvoinen ja sellainen ihminen, kehen olen voinut luottaa aina, sattuipa mitä hyvänsä. lienee sanomattakin selvää, että välimme eivät tod.näk. ikinä palaudu ennalleen ja menetettyä luottamusta ei saa takaisin.
tästä opin ettei KENEENKÄÄN voi luottaa, vaikka niin luulisi.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:48"]
Entisellä työpaikalla.
[/quote]Ja mitä siellä?
[/quote]
Mulkku työkaveri puukotti minua selkään ja valehteli pomoille pelastaakseen oman perseensä. Olen onnellinen etten ole siellä enää.
Onhan noita. Yhteistä kaikille on ollut se, että ne ketkä on itse huonoimmista lähtökohdista, on olleet innokkaimpia "maassa makaavan potkijoita" sitten kun mulla on mennyt huonosti.
"Ystävät" pitivät mykkäkoulua, kun menestyin työasioissa.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:04"]
"Ystävät" pitivät mykkäkoulua, kun menestyin työasioissa.
[/quote]Tai sitten itse kuvittelet niin ja odotat, että sinuun otetaan aina yhteyttä. Mullakin on yksi kaveri joka varmaan luulee, että oon sille kateellinen sen työpaikasta. Oikeasti oon yrittänyt pitää yhteyttä yllä mutta hänestä ei kuulu mitään.
"Ystävä" alkoi hengailla minua todella ikävästi loukanneen miehen kanssa, kun seurustelumme oli päättynyt. Oli haukkunut minua miehelle ja kehunut eropäätöstä jne. Annoin parivaljakon nauttia toistensa seurasta ja katkaisin yhteydenpidon molempiin.
Sain tietää, että 10 vuotta parhaana ystävänä pitämäni ihminen oli kertonut kaikki salaisuuteni pitkin kyliä ja sen lisäksi vuoden ajan puhunuy minusta paskaa kaikille. Jep, voitte kuvitella ettei olla enää tekemisissä - ikinä.
Koulussa.. Olin ollut koulukiusattu, mutta ammattikouluun mennessä löysinkin luokaltani heti pari ystävää! Upeita tyttöjä ja en voinut uskoa kuuluvani vihdoin tuollaisten ihmisten seuraan! No eiköhän samaan kouluun tullut myös katkera alakoulukaveri joka ei voinut sietää mun kuulumista ns suosittuihin ja kauniisiin kun hän itse yritti tällä kertaa löytää kavereita takkuisen rastatukkansa kera.... No hänen piti keksiä musta sitten perättömiä huhuja liikkeelle koulussa kun ei muuten saanut ketään puhumaan itselleen ja kappas yks kaks mulla ei ollu enää ystäviä.... Vitutti koulussa, mutta onneksi mulla oli tämän rastatytön vanha ihastus aviomiehenä ja nykyään ollaan naimisissa onnellisesti ja meillä on kaksi maailman ihaninta lasta. Arvaatte varmasti ettei tuolla tytöllä ole tällä hetkellä juurikaan ystäviä yms...
Ystäväksi luulemani henkilö pisti minusta liikkeelle inhottavan juorun. Ei tiedä että tiedän, ja esittää kaveriani edelleen.
Läheisin työkaveri valehteli suoraan pomolle, että minä estän häntä tekemästä töitä. Sain kuulla pomolta, valehtelija ei koskaan itse sitä myöntänyt edes kolminkeskisessä keskustelussa, jossa pomo yritti saada hänet myöntämään sanansa. Erityisen inhottavan tilanteesta teki se, että hän oli vakituinen työntekijä, minä sijainen, jonka vakituistamista vasta harkittiin.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:42"]
Ystäväksi luulemani henkilö pisti minusta liikkeelle inhottavan juorun. Ei tiedä että tiedän, ja esittää kaveriani edelleen.
[/quote]
MIKSI?!!
Kenelläkään ei ollut minusta mitään positiivista sanottavaa abikronikkaan. Olin aiemmin koulukiusattu mutta luulin, että minulla oli lukiossa kavereita. Meni vähäksi aikaa usko ihmisiin.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:52"]Mora tai vastaava halpispuukko alaselkään eräässä keskisuomalaisessa pitäjässä.
[/quote]
äänekoski/suolahti/laukaa? Pakko olla joku näistä :D
Sain papa-kokeesta sellaisen tuloksen että jouduin kolposkopiaan ja loop-hoitoon. Pelkäsin syöpää ja kuolemaa ihan tosissani, taisi olla vähän imetyshormonitkin vielä päällä lisähysteriaa lietsomassa.
Puhuin peloistani miehelleni kun kaipasin kuuntelijaa ja tukea. Ei olisi pitänyt. Mies kertoi asiasta kaikille työkavereilleen ja yhdessä sitten aprikoivat, olenko käynyt vieraissa kun olen sellaisen vaivan saanut.
Ei mitään kovin inhottavaa. Siskoni pokasi poikakaverini teininä. Olin silloin asiasta kovin äkämystynyt ja edelleen se tulee mieleen aika ajoin. Meillä on kuitenkin nykyään aikuisina ihan hyvät välit. Poikakaveri ei ollut mikään elämäni rakkaus vaan hetken hupi, niin minulle kuin sitten siskollekin, mutta on kyse periaatteesta.
Entisellä työpaikalla.