Inhottavin selkään puukotus, jonka olet kokenut?
Kommentit (64)
Noniin. Kertokaas....
Kertositko itse ensin.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:53"]
Kenelläkään ei ollut minusta mitään positiivista sanottavaa abikronikkaan. Olin aiemmin koulukiusattu mutta luulin, että minulla oli lukiossa kavereita. Meni vähäksi aikaa usko ihmisiin.
[/quote]
Tämän alan kuningaslaji on kyllä se, kun ei 5-20 vuotta myöhemmin edes kutsuta luokkakokoukseen. Yhteystiedot löytyvät, on FB, on kaikki... Teini-ikäni on käytännössä poispyyhitty, kun enhän sitä kenenkään toisten kanssa voi muistella!
Kerroin parhaalle ystävälleni erään todella arkaluontoisen salaisuuden. Parin viikon päästä hän kertoi sen tapailemalleni miehelle ajaakseen meidät erilleen, mies oli nimittäin hänen makuunsa.
Lopetin hissukseen yhteydenpidon. Miehen kanssa menin vuosia myöhemmin naimisiin.
Sinänsä inhottava tapaus, koska nainen oli läheisin ystäväni ja olimme tukeneet toisiamme vuosia, luotin häneen täydellisesti. Tuollainen puoli kuitenkin paljastui välittömästi, kun lähipiiriin ilmaantui kuuma mies. Vielä tänäkin päivänä sähköpostiin tulee sen naisen "Hei, tulisitteko Matin kanssa baariin joku ilta?"-pyyntöjä.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 21:20"]
Teininä ystäväni alkoi seurustella minulle tutun pojan kanssa. Varoitin ystävääni, että tällä pojalla on mm. taipunusta painostaa seksiin. Hetken päästä ystävä kertoi heidän eronneen, onnittelin ja latasin kaiken ei niin kivan, mitä hän oli entisille tyttöystävilleen tehnyt. Meni taas hetki ja ystäväni pyysi kahville, arvannette kuka siellä myös oli? Eivät olleet eronneet, halusivat kuulemma tietää mitä kaikkea paskaa hänestä puhun. Meni taas hetki ja arvatkaas mitä poika teki? Ystäväni (entinen) avasi tässä vaiheessa silmänsä mutta en enää kyennyt luottamaan tyyppiin.
[/quote]
Itselläni kävi vähän päinvastoin. Aloin tapailemaan miestä, joka oli silloisen ystäväni vanhoja tuttuja ja joka oli seurustellut hänen ystävänsä kanssa (jota minä en tuntenut kovin hyvin). Tapailu ei kuitenkaan edennyt kovin pitkälle, mies hävisi kuin pieru saharaan yllättäen, ei vastannut viesteihin jne. Tämän jälkeen vasta tämä "ystäväni" sanoi että ihan hyvä vain että tyyppi hävisi, sillähän oli tapana pahoinpidellä entistä tyttöystäväänsä ja oli vissiin jotain pahempaakin tehnyt. Olin että mitä v*ttua, nyt vasta sanot? Ihan iloisesti oltiin vietetty porukalla aikaa useammankin kerran ja käytännössä tämä entinen ystäväni oli tutustuttanutkin minut tähän mieheen (olimme olleet sattumalta paikalla, jolloin hän oli nähnyt tämän tuttavansa, kutsunut pöytään jne). No ei meidän ystävyyteni varsinaisesti tähän vielä päättynyt, mutta myöhemmin tuli muita juttuja ja enää emme ole tekemisissä.
[/quote] kääk vahinko alapeukku :-o
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:02"]Mies jätti kun kerroin olevani masentunut, siinä samassa katosi 10 ihmistä olin pitänyt hyvinä kavereina :(
[/quote]
Tätä pelkään itsekin. Pahimmassa vaiheessa ajattelin, että minun pitää jättää hänet, jotta voin tappaa itseni. Olin varma, että hän lähtee. Vielä ei ole lähtenyt, mutta kohtelee minua kuin voisin särkyä milloin vain. Pelko kytee pinnan alla.
töissähän tämä, valtion virastossa. tein sijaisuutta hyvällä sykkeellä ja mielestäni pidettynä työkaverina muutenkin. pomojenkin kanssa hyvissä väleissä ja mielestäni tein hyvin töitä ja olin erittäinkin yhteistyökykyinen niidenkin kanssa,
kunnes tuli virka hakuun ja sinne tietysti hakuun mukaan ja haastatteluun. ko. hommaa olinkin siinä jo jokusen vuoden pätkätyöläisenä tehnyt.
haastattelussa tämä norsu naiseksi, venyneissä trikoohousuissa mallia kainaloon vedettynä, lähin esimies paljastaa täysin oman karvansa. (niiden aivan kamalien ruokkoamttomien kainalokarvojensa lisäksi), miten paljon hän mua inhoaa, miten täysin turhana näkee mun työnteon ja miten erityisen nolla juttu on se yksi aisa josta olen ollut erityisen innoissani ja tyytyväinen. mitään kysymyksiä ei ollut ko. talonpuolikkaalla paksuperseellä esittää. mitäpä sitä kun asiat oli selvät kyllä.
olin aivan täysin pöyrstynyt. eikä vähiten siitä lapasesta toisesta pomosta, joka piirteli vihkoon (!!??) kuviota kun tämä toinen alempi arvoltaan siis, tuuttasi menemään omaa juubaansa.
näennäisen asiallisesti muka siinä haastateltiin. piilovittuilua ja sitten ihan suoraan vähättelyä kyllä..
olin niin äimänä koko hommasta etten oikein tajunnut että mitä tapahtui. maku meni koko putiikkiin ja laakista.
seuraavaa kierrosta sitten tuli taas. oletettiin ilman muuta että haen sitä ja jatkan siinä sitten käkkien sitä sun tätä sijaisuutta siellä rääpien. paskanmarjat nakkasin sille.
kehtasi vielä tämä nynnympi pomo tulla änkyttämään seuravaan hakuprosessin kohdalla, että kas kun sun papereita ei ole silleä,kysymysmerkki kysymysmerkki. nynny änkyttäjä. joo ei tod. ole mun hakemusta siellä juuei.
tarjoilin viimeisenä työpäivänäni erittäin runsaat ja kalliilla rahalla tilatunut iltapäivätarjoiljut; katkarapukakkuja siellä ei tarjottu edes toimiston johtajan juhlissa. Lisäksi tarjoilin runsaasti kuohujuomaa, josta tiesin tasan varmasti että toimiston piilojuopot ja semijuopot ei selviä illaksi selvänä kotiin kun lähtee maiti päälle jo iltapäivällä ja niinhän se meni.
nykyään muissa hommissa, käteen tulee 1000 euroa enemmä kuukaudessa, vapaata enemmän elo miellyttävää.
kiitokset vaan siitä jallituksesta, älysin että miten asiat onkin ja älysin lähteä välittömästi eka nöyryytyksen jälkeen. monet ei ole uskaltaneet vieläkään vaan vielä siellä väijyy josko jotain pätkää taikka joskus ehkä vakiivirkaa tulisi. not.
Aika ikävää kun saa kuulla vahingossa työkaverin haukkuvan minua täysin asiattomasti, vaikka hetki sitten istuimme kahvilla sulassa sovussa ja mielestäni täysin hyvässä hengessä. Tuli täydellinen selkäänpuukotus. Olin sen verran rohkea että sanoin kuulleeni kaiken josta hän kuiski, tuli hiljaisuus, punanaana ja anteeksipyyntö. Nyt emme puhu nää toisimme töissä, hän menetti kasvonsa. Mikä ihmisiä oikeasti vaivaa? Kateus, epävarmuus, koko elämä!!!!
Teininä ystäväni alkoi seurustella minulle tutun pojan kanssa. Varoitin ystävääni, että tällä pojalla on mm. taipunusta painostaa seksiin. Hetken päästä ystävä kertoi heidän eronneen, onnittelin ja latasin kaiken ei niin kivan, mitä hän oli entisille tyttöystävilleen tehnyt. Meni taas hetki ja ystäväni pyysi kahville, arvannette kuka siellä myös oli? Eivät olleet eronneet, halusivat kuulemma tietää mitä kaikkea paskaa hänestä puhun. Meni taas hetki ja arvatkaas mitä poika teki? Ystäväni (entinen) avasi tässä vaiheessa silmänsä mutta en enää kyennyt luottamaan tyyppiin.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 21:20"]
[/quote]
Itselläni kävi vähän päinvastoin. Aloin tapailemaan miestä, joka oli silloisen ystäväni vanhoja tuttuja ja joka oli seurustellut hänen ystävänsä kanssa (jota minä en tuntenut kovin hyvin). Tapailu ei kuitenkaan edennyt kovin pitkälle, mies hävisi kuin pieru saharaan yllättäen, ei vastannut viesteihin jne. Tämän jälkeen vasta tämä "ystäväni" sanoi että ihan hyvä vain että tyyppi hävisi, sillähän oli tapana pahoinpidellä entistä tyttöystäväänsä ja oli vissiin jotain pahempaakin tehnyt. Olin että mitä v*ttua, nyt vasta sanot? Ihan iloisesti oltiin vietetty porukalla aikaa useammankin kerran ja käytännössä tämä entinen ystäväni oli tutustuttanutkin minut tähän mieheen (olimme olleet sattumalta paikalla, jolloin hän oli nähnyt tämän tuttavansa, kutsunut pöytään jne). No ei meidän ystävyyteni varsinaisesti tähän vielä päättynyt, mutta myöhemmin tuli muita juttuja ja enää emme ole tekemisissä.
Riitelin miesystävän kanssa baarissa, mies lähti kotiin todettuaan itsensä liian humalaiseksi ja vihaiseksi. Yhteinen ystävä lähti saattamaan miestä, hänen oli tarkoitus yöpyä meillä. Sanoipa vielä puhuvansa miehelle järkeä. Pari päivää myöhemmin ystävä tunnusti heidän paneskelleen sängyssämme. Mies lähti, ystävälle annoin anteeksi myöhemmin.
Samainen ystävä pani myöhemmin elämäni rakkauden kanssa, jonka kanssa minulla oli myrskyinen on/off suhde. Paljasteli siinä samalla kaikki kertomani luottamukselliset asiat miestä koskien... Nyt lähti ystävä, miestä moikkaan kun näen, ja kaipailen välillä vieläkin...
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:48"]
Entisellä työpaikalla.
[/quote]Ja mitä siellä?
[/quote]
Mulkku työkaveri puukotti minua selkään ja valehteli pomoille pelastaakseen oman perseensä. Olen onnellinen etten ole siellä enää.
[/quote]
Mulla sama.
Exä petti mun parhaan kaverin kanssa. En oo kummankaan kanssa enää tekemisissä.
Aalto-yliopisto petti minut. Paska paikka.
Petyin ihmisiin jo kouluaikoina niin pahoin, että en ole missään tekemisissä luokka"kavereitteni" kanssa. Sain kaksi ystävää opiskeluaikana, kullä laatu korvaa määrän.
Erosin pitkästä suhteesta. Ystäväni tuki minua ja samalla teki lähempää tuttavuutta exäni kanssa, loppujen lopuksi kävi ilmi että ystäväni oli yrittänyt saada miehen eroamaan minusta jo aiemmin.
Nykyään sillä skunkilla ei kovin hyvin mene.
Mies jätti kun kerroin olevani masentunut, siinä samassa katosi 10 ihmistä olin pitänyt hyvinä kavereina :(
Kaikkeen muuhun tottuu paitsi puukkoon selässä ja siihenkin tottuu jos makaa mahallaan.
Yks kurjalta tuntuva juttu oli kun olimme juhlissa ja siellä yksi nainen hakeutui mun seuraan koko ajan ja kyseli kaikenlaista. Olin ystävällinen ja juttelin. Myöhemmin sain tietää että hän oli miehen ex. Olivat olleet n. 10v yhdessä ja mulle ei ollu kerrottu. Mies oli juhlissa mukana mutta ei siis mitenkään ilmaissut asiaa. Myös monet vieraista tiesi. Tuli jotenki huijattu olo.
Paras ystävä petti poika ystäväni kanssa.
Koko kaveri porukka lähti laivalle eikä kertoneet minulle.
oon näitten kaveri vielläkin , en tiedä miksi. Yritän kai antaa anteeksi. Tapahtui teininä nyt olen 30v