Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottavin selkään puukotus, jonka olet kokenut?

Vierailija
26.07.2014 |

Noniin. Kertokaas....

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin suuressa rakkauden huumassa naimisiin erään tunnetun ja kuuluisan suomalaisen kulttuuripersoonan kanssa. Ystäväpiirimme oli vilkasta ja taiteellista, suuria juhlia ja avajaisia ja ensi-iltoja siellä ja täällä. 

Tuli ero. Ukko oli todella joo Suuri Taiteilija, jolla ei mahdu oman napansa ja sen taiteen tekemisen ulkopuolelta ketään muuta elämäänsä. Paitsi nämä häntäkärpäset ja kaikenmaailman kulttuuritoimittajat ja kriitikot, jotka sitä mielistelee. On monenlaista prokkiksen aloittajaa joista olisi ihan mielettömän fantastista, jos silloinen mieheni vaan saataisiin siihen mukaan edes käväisemään...

Ne ihmiset, joita olin vuosikausia luullut ystävikseni ja joiden kanssa olimme tiiviisti ja monesti todella syvällisesti yhteyttä pitäneet, katosivat kuin pieru vastatuulessa. Puff vaan. Hyvin väkinäisesti viitsivät tavatessa kysellä että mites menee, missään nimessä mihinkään pöytiin taikka kutsuille/jatkoille enää kutsuttukaan. 

Oli se aika karua. Yhtäkkiä olin vaan ilmaa.

Vierailija
42/64 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin suuressa rakkauden huumassa naimisiin erään tunnetun ja kuuluisan suomalaisen kulttuuripersoonan kanssa. Ystäväpiirimme oli vilkasta ja taiteellista, suuria juhlia ja avajaisia ja ensi-iltoja siellä ja täällä. 

Tuli ero. Ukko oli todella joo Suuri Taiteilija, jolla ei mahdu oman napansa ja sen taiteen tekemisen ulkopuolelta ketään muuta elämäänsä. Paitsi nämä häntäkärpäset ja kaikenmaailman kulttuuritoimittajat ja kriitikot, jotka sitä mielistelee. On monenlaista prokkiksen aloittajaa joista olisi ihan mielettömän fantastista, jos silloinen mieheni vaan saataisiin siihen mukaan edes käväisemään...

Ne ihmiset, joita olin vuosikausia luullut ystävikseni ja joiden kanssa olimme tiiviisti ja monesti todella syvällisesti yhteyttä pitäneet, katosivat kuin pieru vastatuulessa. Puff vaan. Hyvin väkinäisesti viitsivät tavatessa kysellä että mites menee, missään nimessä mihinkään pöytiin taikka kutsuille/jatkoille enää kutsuttukaan. 

Oli se aika karua. Yhtäkkiä olin vaan ilmaa.

Nordin

Vierailija
44/64 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun manne puukotti selkään. Vei lompakonkin...

Vierailija
45/64 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä kaveri keksi juttuja, jotta sai pomon ja muut puolelleen ja itselleen säälipisteet. Minulle jutteli, että mennään kahville tai matkoille. Uskoin pitkään hänen juttujaan, koska oli niin hyvä näyttelijä. Teloitus tuli niin yllätyksenä, että olin huuli pyöreänä kaikkien keskellä. Jouduin jopa irtsanoutumaan, kun esimieskin valehteli juttuja eteenpäin, eikä minulla ollut mitään mahdollisuuksia puolustautua, vaikka olinkin oikeassa. Mutta kaikki onkin kääntynyt hyvin. Terveyteni on parantunut, koska tuo työpaikka oli kuin hitlerin keskitysleiri. Rahatilanteeni on parantunut, luotettavia ystäviä on enemmän kuin koskaan ja parasta on, että ei enää tarvitse kuunnella hirmuhoitajien huohotusta.

Vierailija
46/64 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudesta asti tuntemani ystävä jäi rysän päältä kiinni, kun oli levitellyt asioitani ympäri kyliä ja haukkunut hyvin monipuolisesti selän takana. Minun kostoni on se, että EN levittele hänen salaisuuksiaan. Saa olla jatkuvassa pelossa loppuelämänsä sen suhteen kerronko jollekulle hänen toimistaan, joista osa jopa rikollisia.

Vierailija
47/64 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on pelattu ulos parista firmasta, missä tein liikaa töitä ja olin vaarassa paljastaa laiskemmat. En ollut ainoa, ja niissä työpaikoissa oli ongelmia muutenkin. Ne vain purettiin vasta tulleisiin. Silti siellä arvosteltiin muita jotka eivät tehneet työtään.

Vierailija
48/64 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla on tullut koettua ja itse asiassa nyt ekaa kertaa elämässä, joten tuli kyllä ihan puun takaa.  Oli käyty tillittämässä toimitusjohtajalle sellaista, joka oli ihan täyttä potaskaa. Olin ilmeisesti ollut ilkeä hänelle, vaikka en ikinä ole koskaan käyttäytynyt ketään kohtaa huonosti työpaikalla. En ikinä, voin vannoa sen käsi sydämellä. 

Selkäänpuukottaja on sellainen raukkamainen tyyppi, joka ei uskalla kohdata asioita kasvotusten ja suoraselkäisesti vaan hallitsee sen kaltaisen sosiaalisen kieroilun, johon normaalienergialla varustettu ihminen ei osaa varautua. 

Ikävää että näitä käärmeitä joskus luikertelee kivien alta esiin...

Vierailija
49/64 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni makasi poikaystäväni kanssa, tämä tapahtui teiniaikoina. Välit menivät poikki kummankin kanssa. N33

Vierailija
50/64 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväksi luulemani henkilö pisti minusta liikkeelle inhottavan juorun. Ei tiedä että tiedän, ja esittää kaveriani edelleen.

Kannattaisiko katkaista välit?

Vierailija
51/64 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras ystävä petti poika ystäväni kanssa.

Koko kaveri porukka lähti laivalle eikä kertoneet minulle.
oon näitten kaveri vielläkin , en tiedä miksi. Yritän kai antaa anteeksi. Tapahtui teininä nyt olen 30v

Voisit aikasi kuluksi opetella yhdyssanasäännöt ja muutenkin petrata kielioppia, aikuisena ne on hyvä osata.

Kaveriporukka, poikaystävä.

... eivätkä kertoneet minulle.

Olen...vieläkin,

Tapahtui teininä, nyt....30 v

Ole hyvä!

Vierailija
52/64 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkain ystävä 12 vuoden jälkeen hylkäsi sairastuttuani lievästi masennukseen. Olin ollut hänen tukenaan käydessään läpi syöpähoitoja mutta hän ei sitten ilmeisesti halunnut olla minun tukena kun eniten häntä tarvitsin. Asiasta on jo vuosia ja voin jo paljon paremmin nyt, enää en vain oikein osaa luottaa muihin kuin itseeni.

Vierailija
53/64 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo alkoi antamaan töitä muille, minulle ei enää mitään. Pari kk tässä on nyt kärvistelty ilman minkäänlaisia hommia ja kuulin työkavereilta että on mustamaalannut ja haukkunut selän takana. Saa raivokohtauksia, tiuskii ja heittelee tavaroita. Ominut tavaroitani, rikkonut ne, eikä ole korvannut vaikka on luvannut. Kaikki lupaukset on muutenkin kuin veteen piirretty viiva.

Tulee saamaan vielä niin rajun yllätyksen, että sen pää räjähtää..

Vierailija
54/64 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ostanut talon "isolta kirkolta" ja miehet paikallisella reeperpaanillla pistivät pullon kiertämään kuka tulee maanantaina tehtaalla pöllikuorma-auton kardaaniin laittamaan ns 'hemohessiä' kun pomon vaimollla on vapaapäivä kynsistudion takahuoneen kierrätyslaatikosta löydettiiin

Vierailija
55/64 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ostanut talon "isolta kirkolta" ja miehet paikallisella reeperpaanillla pistivät pullon kiertämään kuka tulee maanantaina tehtaalla pöllikuorma-auton kardaaniin laittamaan ns 'hemohessiä' kun pomon vaimollla on vapaapäivä kynsistudion takahuoneen kierrätyslaatikosta löydettiiin

Mitä tässä sanottiin? 

Vierailija
56/64 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarikusiaisten eli solisalirattien väite olemisesta duunarin ja keskituloisen NETTOveronmaksajan asialla.

Todellisuudessa ovat meidän pahin vihollinen.

Vierailija
57/64 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun seutu 80-luvulla:

Väitettiin että olen tehnyt veropetoksen.

Mulla on AIDS sen perusteella, kun mut oli nähty käyneen labrakokeissa työterveydessä. Tiedän tämän jutun keksijän ja jos elettäisiin tätä päivää, haastaisin oikeuteen kunnianloukkauksesta.

Ja sitten klassikko: olin lesbo, lesta ja maksullinen, siis kaikkia näitä yhtä aikaa... Voisi luulla, että tämä on varmaan jotain yläasteikäisten "läppää", mutta ei: ihan aikuisten keksimä juttu.

Luojan kiitos älysin muuttaa ulkomaille ennen kun täytin 30.

Vierailija
58/64 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 

haastattelussa tämä norsu naiseksi, venyneissä trikoohousuissa mallia kainaloon vedettynä, lähin esimies paljastaa täysin oman karvansa. (niiden aivan kamalien ruokkoamttomien kainalokarvojensa lisäksi), miten paljon hän mua inhoaa, miten täysin turhana näkee mun työnteon ja miten erityisen nolla juttu on se yksi aisa josta olen ollut erityisen innoissani ja tyytyväinen.  mitään kysymyksiä ei ollut ko. talonpuolikkaalla paksuperseellä esittää. mitäpä sitä kun asiat oli selvät kyllä.

Ymmärrän että olet loukkaantunut, mutta on täysin asiatonta haukkua ihmistä norsuksi ja läskiperseeksi. En itse haluaisi sinunkaltaisesi työkaveria.

Vierailija
59/64 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija 

haastattelussa tämä norsu naiseksi, venyneissä trikoohousuissa mallia kainaloon vedettynä, lähin esimies paljastaa täysin oman karvansa. (niiden aivan kamalien ruokkoamttomien kainalokarvojensa lisäksi), miten paljon hän mua inhoaa, miten täysin turhana näkee mun työnteon ja miten erityisen nolla juttu on se yksi aisa josta olen ollut erityisen innoissani ja tyytyväinen.  mitään kysymyksiä ei ollut ko. talonpuolikkaalla paksuperseellä esittää. mitäpä sitä kun asiat oli selvät kyllä.

Ymmärrän että olet loukkaantunut, mutta on täysin asiatonta haukkua ihmistä norsuksi ja läskiperseeksi. En itse haluaisi sinunkaltaisesi työkaveria.

Kaupunki on täynnä kaksilahkeisia koobria. Paljon on tehty polvillaan mutta aina saadaan nousemaan. Ei näistä huudella pyy povella, ne tietää ketkä mutkaan kurvaa.

Ainiin se pahin puukotus. Tapettiin jäi roiskeet.

Vierailija
60/64 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pahin mutta yksi ihminen on tehnyt monta inhottavaa temppua enkä luota häneen enään samanlailla. Pidin sydän ystävänä, nyt vain kaverina korkeintaan. Yksi uudenvuoden aatto olimme sopineet että olemme heillä ja ehkä käymme katsomassa raketteja lähellä ja jään yöksi hänelle.

Sovimme että näämme puoli 11 aikaan illalla ja hän tulee alaovelle vastaan missä bussipysäkki lähellä, viimeinen bussi mikä perillä silloin siis. Soitettiin vielä 9 aikoihin ja valmistelin että tuleehan siihen sitten kun ovet lukossa ja sanoi että juu tietty nähdään siinä. Otin vähän herkkuja mukaan ja kaksi viinipulloa ja lähdin matkaan ja kun saavuin perille , ei hän ollutkaan siinä ja yritin soittaa niin puhelin pois päältä ja odotin ja odotin. Ei kuulunut mitään ja soitin muille kavereille niin yksi tiesi sitten kertoa että oli kutsuttu "parempiin" juhliin ja lähtenyt sinne ja jättänyt siis minut yksin alaovelleen tietäen että en pääse enään takaisin kotiin bussilla eikä mulla olisi varaa taksilla mennä niin pitkää matkaa. Olin tosi ahdistunut miten pääsen pois eikä ne pari kaveriakaan ollut lähistöllä eikä voineet mitenkään jeesiä siinä tilanteessa, heillä omat menonsa myös. 

Alkoi tulla kylmä ja avasin viinipullon ja join sitä ja söin sipsejä siinä siinä toivossa jos kaveri päättäisikin katua temppuaan ja tulisi takaisin. No ei tullut ja pari kolme tuntia ehdin siinä olemaan kunnes käveli meidän yhteinen tuttu jota en niin hyvin tuntenut , ohitseni ja huomasi minut ja tuli jutulle ja kerroin mitä kävi. Oli niin kiltti että otti mut kotiinsa nukkumaan ja juotiin sittenn yhdessä viiniä ja herkuteltiin. Kaveri oli saapunut vasta seuraavana päivänä kotiin takaisin ja kuittas asian sanomalla "sori piti kyl soittaa, aloin juomaan niin en sit enää muistanut" . 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan