Olen harrastanut seksiä yli sadan miehen kanssa. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (28)
Ehkä voisit myös kertoa jokusen kaduttavimman kokemuksesi.
kun varmaan samat lukemat itsellänikin :)
Oli se nuoruus aika villiä aikaa... 15-25-vuotiaana tuli kyllä puuhailtua jatkuvasti, yläasteen ja lukion kesälomilla oli ainakin pari uutta juttua viikossa, samanikäsistä aina yli kolmekymppisiin :)
Ja missä paikoissa sitä tulikaan tehtyä, ja kenen kanssa... Teki mieli joskus niin paljon että tuli vaan vietyä vähän syrjemmälle joku kundi, ihan sama kuka ja missä :)
t. nyk. 2 lapsen äiti ja rakastava vaimo :)
Toki sitten myös ihan normaalista elämästä, mutta miehiä, jotka ovat pelkkää seksiseuraa ovat lähes poikkeuksetta baareista.
Kaduttavia kokemuksia on paljon... Kerran parikymppisenä suostuin harrastamaan seksiä puiston puskassa aamuyöllä. Se oli kaikin puolin kamalaa ja todella noloa. Hommien jälkeen näin, että vieressäni oli käytetty vessapaperin pala ja myös mies luikki nolona pakoon sanomatta minulle edes moita. Lisäksi juttu jotenkin levisi ja sain pitkään kieltää, etten se ollut minä, vaikka olinkin. Se kaduttaa ja ketuttaa yhä :D
ap
Saatko oikeasti yleensä orgasmin jonkun uuden kanssa? Oman kokemuksen mukaan seksi paranee kun oppii toista tuntemaan. Itsellä kaikki nuoruuden yhdenillanjutut oli aivan surkeita, joten tosiaan ei käy kyllä kateeksi jos on sata tai kaksisataa oppipoikaa. Sitä mukaan aina vaihtuis kun ne alkais oppiin jotain meikäläisen manuaalia.
ja parinkymmenen naisen. Pisin parisuhde 17 vuotta, erosimme välillä muutamaksi vuodeksi ja sitten palasimme yhteen. En ole pettänyt ikinä, mutta olin noin 35-vuotiaaksi asti aika reipas ja aktiivinen, pidin seksistä ja ihmisistä. Nyt viimeisen eron jälkeen (siitä pitkästä suhteesta, jossa myös seksi oli loistavaa) on loppunut kaikki kiinnostus seksiin, miehiin ja naisiin. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Mä sain varmaan kiintiön täyteen. Parisuhteessa seksi on ihan parasta, noista lyhyistä jutuista ei voi puhua edes samana päivänä.
T:Toinen sadan ylittänyt
Jos ei edes muista, kenen kanssa on puuhastellut...koen tällaisen aika masentavana. Tätäkö se on, se kuuluisa naisen (vapautunut) seksuaalisuus?
Mä olen ollut neljän miehen kanssa. Kaikki ovat olleet tärkeitä ja rakkaita. En voisi kuvitellakaan iskeväni miestä baarista seksinhimossa. Ei mulla tosin olekaan kovin kovaa libidoa. Vaikea silti ymmärtää, että joku alentuu jakorasiaksi?
Seksi on jotakin hyvin intiimiä, joka kuuluu mielestäni parisuhteeseen. Rakkautta on oltava.
Tähän olen kiinnittänyt oikein huomiota. Mun kokemusten mukaan munan kokoa ei voi havaita miehen muusta ulkonäöstä. Tosin monesti oikeen hoikalla ja pitkällä miehellä on ollut melko ohut.
Suurin osa miehistäni on ollut suomalaisia, mutta esim. muutamat latinot joiden kanssa olen ollut ovat olleet aikamoisia pettymyksiä: hikisiä, haisevia, karvaisia, pienimunaisia, itsekkäitä ja jotenkin korneja... :) Kyllä suomalaiset ovat parempia! Mutta se on vain oma kokemukseni!