Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen harrastanut seksiä yli sadan miehen kanssa. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
13.06.2012 |

Lupaan vastata :)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mielestäsi hyvä sängyssä? Anna joku vinkki.

Vierailija
2/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut haalituksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni ihan hyvä kyllä, yleensä ainakin kehuvat. Voivat toki kehua ihan lämpimikseenkin, tiedä en :) Olen ainakin aktiivinen ja innokas. Lypsämisestä yleensä on miehet tykänneet!

ap

Vierailija
4/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika on pisin romanttinen sukupuolisuhde joka sulla on ollut? Ei siis pelkka panosuhde?

Vierailija
5/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mistä tiedät montako heitä on? Kerro numeron 56 nimi.

Vierailija
6/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla miehiä on ollut aika lailla puolet vähemmän.

Vierailija
7/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä yli sadasta on ollut huoria?

Vierailija
8/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut haalituksi?

Olethan jo kuullut kondomista? :)

ap

Vierailija
9/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustellut vakavasti, tuo suhde kesti melkein puoli vuotta ja jatkui fyysisissä merkeissä myös muutaman kuukauden eron jälkeen. en ihastu helposti.

En pidä kirjaa. Joskus kauan sitten ku kumppaneita oli vähemmän, olisin muistanut kaikki ainakin jotenkin, en varmaan enää edes tunnistaisi kaikkia. en siis tosiaan tiedä, että mikä on nro 56 nimi. :)

ap

Vierailija
10/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorilta ei ole tapana kysyä mitään, mutta jos nyt tämän kerran, että missä päivystit? Aleksis Kiven kadulla ja onko visvasyylä kärsitty ja hoidettu?

Vierailija
11/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muistele kaikkia hyvällä, osa käytti minua hyväkseen, osa rikkoi sydämeni, osa oli muuten vaan törppöjä tai urpoja. Tai sitten aivan turhia, suht merkityksettömiä. Suurimpaan osaan kuitenkin suhtaudun ihan positiivisesti, en kuitenkaan kauhean tunteellisesti.

Yksikään ei ole ollut huora.

ap

Vierailija
12/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorilta ei ole tapana kysyä mitään, mutta jos nyt tämän kerran, että missä päivystit? Aleksis Kiven kadulla ja onko visvasyylä kärsitty ja hoidettu?

Onko se jotenkin sinulta pois, jos joku harrastaa seksiä? Vai oletko kenties kateellinen, että jollakulla on ollut useita seksipartnereita? Eikö ap nyt aika selvästi sanonut, että hän ei ole prostituoitu?

Vierailija
13/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on 10 vuotta sinkku ja miehiä on vuodessa 10 niin siinähän se tulee. Parisuhteelliset ovat saaneet kilometrikaupalla enemmän munaa kuin ap.

Vierailija
14/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta teen poikkeuksen. En tosiaan ole huora, kuten jo totesinkin :)

ap

Vierailija
15/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on 10 vuotta sinkku ja miehiä on vuodessa 10 niin siinähän se tulee. Parisuhteelliset ovat saaneet kilometrikaupalla enemmän munaa kuin ap.

Mielestäni tuo määrä on ihan normaali, mutta olen huomannut, että summa silti herättää kauhistusta ja epäuskoisia kulmien nosteluja. Mikä taas on mielestäni kummaa.

ap

Vierailija
16/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomannut että antaako ensimmäinen kerta uuden miehen kanssa vinkkiä siitä millaista seksi jatkossa tulee olemaan?

Ollaan tuota kavereiden kanssa joskus mietitty ja itse hieman pienemmällä otannalla päätynyt siihen että jos veto on riittävän kova ekalla kerralla se voi olla jopa parasta seksiä mitä sen tyypin kanssa on tarjolla.

Vierailija
17/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat olleet 15-vuotiaasta 39-vuotiaaseen. Teini-iässä mies ei ainakaan ole parhaimmillaan. Sanoisin että 25-35 on kokemusteni mukaan paras :) Tosin vain yleistäen!

ap

Vierailija
18/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomannut että antaako ensimmäinen kerta uuden miehen kanssa vinkkiä siitä millaista seksi jatkossa tulee olemaan?

Ollaan tuota kavereiden kanssa joskus mietitty ja itse hieman pienemmällä otannalla päätynyt siihen että jos veto on riittävän kova ekalla kerralla se voi olla jopa parasta seksiä mitä sen tyypin kanssa on tarjolla.

Mulla on tästä kaikenlaisia kokemuksia. Muutaman kanssa on ollut eka kerta suht kuiva ja jopa ihan turha mutta jatkossa tilanne on parantunut huomattavasti! Sitten on taas teidän teorianne mukaisia esimerkkejä. Luulen, että tämä on hyvin yksilökohtasta.

ap

Vierailija
19/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tyyliin 'pienet kädet' --> pieni elin tai ulkomaiset parempia kuin suomalaiset tai jotain vastaavaa? Vai onko ihan täysin sekalaista sakkia eikä mitään yhteisiä tekijöitä?

Terv. Live and let live!

Vierailija
20/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä ehkä parinsadan miehen kanssa, kirjaa en ole pitänyt, joten tuo on karkea arvio. Olen ollut saman miehen kanssa 19-vuotiaasta, naimisissakin jo 12 vuotta. Suurin osa näistä on siis olleet pettämisiä.

Haluatko kysyä jotain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä