Biozell Color Mask - kokemuksia?
Mitä värejä olette kokeilleet? Miten onnistui? Ja tärkein: miten tän saa pois sormista?
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Värjäsin biozell color mask chocolatella hiukset oikea värini on blondi en tykkää yhtään lopputuloksesta. Mutta en halua. Myöskään värjätä blondilla ettei hiukset kärsisi vastatkaa tähän!
Mitäs laitoit tummille hiuksille tarkoitettua sävyä vaaleaan tukkaan. 🙄 Siis haloo tyypit, ei se ole mitään hiusväriä. Sillä saa vain vivahteen tukkaan.
Mä käytän värin ylläpitoon mieluummin esim. Directionsin suoraväriä, johon sekoitan itselleni mieluisaa hoitoainetta. Niin saan enemmän rahoilleni vastinetta ja pigmenttiä juuri sopivan verran.
itse ostin tota silveriä koska värjäsin kampaajalla keltaisiksi. Voitko neuvoa koska itsekin haluun silver värii.
Kuinka monen kerran jälkeen väri tarttuu?
Miten paljon laitoit sitä?
Miten kauksi sitä täytyy jättää päähän jotta saa oikean värin?
Kiitos etukäteen 🤗
Tarttuisiko väri ei värjättyihin hiuksiin?
Kun mulla on tällä hetkellä punanen väripäässä ja mä laitoin siihen sekasin shampoota niin vaikuttako se shampoo siihen että kuinka nopeaa se väri lähtee
Vaaleille raidoille kesän jälkeen vaalean ruskeaa. Hyvä tuli. Suosittelen.
Aion kohta värjätä biozell raspberry sävyllä, saa nähdä mitä tapahtuu.
Mulla oli punaset hiukset ja käätin sitä chili pepperiä. Se rasvotti kyllä hiuksia hirveesti. Jos en käättännä joka päevä sitä nii heti haalistu väri...Vois olla semmosia jotka ei olis nii hoitavia!
Heips! Itse kokeilin sävyä Frozen Mocha ja hienosti toimii! :) Omat hiukseni ovat luonnostaan punertavat ja halusin siitä päästä eroon ja nyt mun hiukset on kivan vaaleenruskeet ilman punertavaa sävyä. Hiukseni siis eivät ole entuudestaan värjätyt joten tätä voi käyttää myös värjäämättömiin hiuksiin.
Soft Ice laitoin tänään kestovärjättyihin vaaleisiin hiuksiin. Kylpyhuoneen valossa suht ok mutta luonnonvalossa näyttää oudon harmaalta siis sellaiselta vähän harmaalta ja samealta ikääntyneeltä hiukselta..
Vierailija kirjoitti:
Sen huomasin, ettei toimi ennestään värjäämättömään tukkaan yhtään
Ei ole tarkoituskaan toimia.
Ei auta värjäämättömään tukkaan yhtään mitään, mutta kun värjäät ensin tukan samantapaisella värillä ja sitten vasta kokeilee jotain color maskia tai color techiä niin vasta sitten tarttuu tosi hyvin!
+ Tärkeintä on myös suojata ymäritö, ja kädet!
Ite värjäsin mun pitkien hiuksien latvat sillon ku liukuvärjäys oli tosi in nii sil kaikista punaisimmalla ja tarttua kyllä hyvin
Omissa hiuksissani sävyt chocolate ja frozen mocha punertavat voimakkaasti. Chocolatesta tuli punertavan ruskea. Frozen mocha on myös omissa hiuksissani lämmin vaaleanruskea joka punertaa. Pari kertaa olen testannut eri pohjalla, värjättyihin sekä vaalennettuihin hiuksiin. Sama lopputulos. Varsinaista punaista väriä hiuksissa ei ennen color maskeja ole ollut.
Kuivattaako tämä päänahkaa ja voiko sitä ihan käyttää lapsille. T:11v tyttö☺️
Itse käytän sävyä soft ice viikottain vaaleaan tukkaan. Ja toimii hyvin. Silveriä en käytä kun tulee liian kylmä. Soft icestä tulee semmonen kiva helmiäisvivahteinen sävy. :) Eikä ole koskaan tarttunut kyllä käsiin vaikka en hanskoja käytä.
Itse oon 11v tyttö ja haluisin värjää sillä night sky sinisellä biozelin värillä kun tiktokis näin nii upee mut en haluis mitää harmaita hiuksii ja tälleee
Oon kans 11v mut mitä näist kommenteista oon lukenu et tulee vihreeks ja pinkiks ja harmaaks ja vaikka miks nii mä aion mennä kattomaan jotain muuta väri merkkiä josta ei tuu tämmösii
Tartteisin apua. Mulla on semi tumman ruskeet hiukset ja haluisin kokeilla tota rasberry väriä latvoihin. Mitä luulette jääkö sitä väriä latvoihin vai ei? Hiuksia oon värjänny pari kertaa mutta en sellasilla oikeilla kestoväreillä.
No voi herraisä. Ei kai tuollainen SÄVYTTÄVÄ HOITOAINE olekaan mitään vaalennusainetta. 🙄😂