Omituisin paikka jossa olette törmännyt tuttuun?
Tuliko kummitäti Kilimanjarolla vastaan? Törmäsitkö Kiinan muurilla sihteeriisi (tapahtui naapurilleni)?
Kommentit (37)
asumme siis molemmat Suomessa. Maailma on pieni.
Olen heteronainen ja olin siellä homon miespuolisen työkaverini kanssa hänen ehdotuksestaan. Lähdin mukaan ihan uteliaisuudesta. Ja kas, törmäsin siellä tuttuuni, joka oli kahden muun miehen seurassa. Minusta oli ihan ok nähdä hänet siellä, mutta tuttuni hermostui aika totaalisesti. On naimisissa oleva julkkismies kuten kaverinsakin. Homma paisui myöhemmin ihan älyttömiin mittasuhteisiin, kun tuttuni kuvitteli, että kerron tapaamisestamme muille. Hän heittäytyi hankalaksi, jos kaunistelen. No, tässä nyt julkisesti kerron, mutta ilman nimiä.
Olitko liikkeellä likaisin aattein?
vessassa tuli vanha työkaveri samaan jonoon :)
Enkä haluaisi nähdä häntä alasti:)
jossa potilaanani oli nuori mies. Tätä nuorta miestä näin myöhemmin mitä ihmeelisimmissä paikoissa. Liikennevaloissa, kirjastossa, kahviloissa jne. jne. Lähes päivittäin.
Kaikkein ihmeellisintä oli se, että olin juuri muuttanut toiselle puolelle Suomea, monen sadan kilometrin päähän kotikaupungistani. Muuttopäivän iltana menin käymään kioskilla ja kukas muu siellä olisi ollut, ellei tämä mies. Hänkin oli töissä samassa kaupungissa, mutta kävi viikonloppuisin kotona perheensä luona. Emme koskaan sopineet mitään tapaamisia mutta useammin kuin kerran tai kahdesti kuljimme samalla junalla töihin ja jopa samassa vaunussa vaikka nousimme junaan eri asemilta.
Pikkuhiljaa nuo tapaamiset sitten loppuivat. Ihme juttu, välillämme ei siis ollut koskaan mitään sähköä tai vipinää vaikka joku joskus arvelikin, että törmäisimme toisiimme lopulta alttarilla.
en varmaankaan hakeutuisi nudisti- tai naturistialueille...
en varmaankaan hakeutuisi nudisti- tai naturistialueille...
Asetelma on sellainen, että toisella on valtaa toiseen jne. Olen ulkopuolinen, en tämä nudisti.
Sikstuksen kappelissa tuli tuttuja vastaan.
Lontoon reittilennoilla on aina tuttuja, mutta niin on varmaan jokaisella muullakin Lontoossa asuvalla :)
jotenkin yllättävä. asuin madeiralla ja välillä kuljin töihin pientä levadaa pitkin. yhtenä aamuna vastaan käveli Osmo Soininvaara. :D
6 vuotta erosta Roomassa. Olin laihtunut eron jälkeen 30 kg, värjännyt hiukset tummaksi ja alkanut meikata itseäni ja pukeutua paremmin. Exäni ei siis tuntenut minua heti. Hauska oli kuunnella naapuripöydästä kun se suomalaisen kaverinsa kanssa puhui että vitsi nuo italialaiset naiset on hyvän näköisiä, katso tuota kissaa tuossa viereisessä pöydässäkin. Sitten exä ilmoitti että taitaa mennä koittamaan päästä seuraan, ja yllättyi hieman kun hänen tullessa pöytään huikkasin "no terve Hannu! :D
Helsingissä ja eri paikoissa näkee tuttuja, joita ei ole muistanut olevan olemassakaan. Ja monet eivät tunnista minua, kun olen kaupan tädin asussa, on siis ollut joskus mielenkiintoisia kohtaamisia, kun olen sanonut, että "hei Liisa, olen sejase". Moni ei todella kaupassa käydessään odota, että kassalla on joku täysin jostain muusta kontekstista.
Nykyisessä paikassani tällaisia menneisyyden tuttuja ovat nainen, joka kävi samaa lukiota aikanaan ja joka piti lukiossa puheen vaihto-oppilasvuodestaan. Minä muistan hänet, hän ei minua.
Toinen tunnistamani asiakas on äitini kuolleen aviomiehen sisar, jota ennen tuota paikkaa en ole nähnyt vuosiin. Hänkään ei tunnista minua, mutta minä tunnistan hänet. Siitä on jo niin kauan, että en viitsi sanoa, "hei Riitta, olen sejase..".
6 vuotta erosta Roomassa. Olin laihtunut eron jälkeen 30 kg, värjännyt hiukset tummaksi ja alkanut meikata itseäni ja pukeutua paremmin. Exäni ei siis tuntenut minua heti. Hauska oli kuunnella naapuripöydästä kun se suomalaisen kaverinsa kanssa puhui että vitsi nuo italialaiset naiset on hyvän näköisiä, katso tuota kissaa tuossa viereisessä pöydässäkin. Sitten exä ilmoitti että taitaa mennä koittamaan päästä seuraan, ja yllättyi hieman kun hänen tullessa pöytään huikkasin "no terve Hannu! :D
Ensin Helsinki-Vantaan lentoasemalla, ihan heti kun ovista tultiin niin edessä seisoi pari kaveria. Selvisi että olivat lähdössä samalla koneella kun mekin. Ja viikonlopun aikana törmättiin sattumalta peräti neljä kertaa. Niin iso kaupunki kuin Budapest onkin...
meillä oli pari kesää sitten kuukauden ajan kylässä 17 vuotias amerikkalainen poika (meillä aikoinaan vaihto-oppilaana olleen tytön poika).
Mies esitteli pojalle Helsingin nähtävyyksiä, ja Temppeliaukion kirkossa poika törmäsi luokkakaveriinsa. Luokkakaveri oli vanhempiensa kanssa risteliyllä, joka kiersi Euroopan kaupunkeja. Tapaaminen oli sattuma, kumpikaan ei tiennyt toisen olevan edes Euroopassa, saati Suomessa ja Helsingissä (me emme edes asu Helsingissä).
Facebookista huomasin, että poika ja tämä luokkakaveri (tyttö), alkoivat myöhemmin seurustella =)
kuljin syrjäisellä, hämärällä kujalla. Lennolla Itävallasta Kroatiaan ei samassa koneessa ollut ollut muita kuin rauhanturvaajia ja kone sattui vielä olemaan viimeinen, joka sai laskeutua Zagrebiin ennen ilmatilan sulkemista. Tunsin olevani tyystin toisessa maailmassa. Katulampun kohdalla vastaan tuli tuttu hahmo – suomalainen tuttuni.