Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen nimittelee toista, aikuista ihmistä prinsessaksi?

Vierailija
12.06.2012 |

Ilkeässä mielessä siis.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin luulin, että tämä on Micke-ketju. Viisaita vastauksia kuitenkin.

Vierailija
2/17 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka luulee että toinen on saanut kaiken valmiina/helpolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako se samaa?

Vierailija
4/17 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeässä mielessä siis.

Luulin ensin, että tarkoitat eräitä naistuttaviani, joilla on "prinsessarinki". Lässyttävät toisilleen ja kehuvat toisiaan vuorotellen prinsessoiksi ja kutsuvat omia miehiään prinsseiksi... Ja kyse on pitkästi yli kolmekymppisistä..

Vierailija
5/17 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kuvattava on muidenkin mielestä prinsessa primadonna?

Vierailija
6/17 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halveksuu pumpulissa elänyttä, varakkaasta perheestä lähtöisin olevaa, joka ei tiedä mitään "oikeasta elämästä"

Vierailija
7/17 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman vuoden vierestä kattelin, kun neidin vanhemmat ja rakastunut veljeni häärivät ja passasivat tätä sankaria.

Neidolle kun mentiin kylään, niin neidolla oli perse penkissä ja muut tekivät kahvipöydän yms.

Neito tulee kylään iskee perseen penkkiin ja vaatii palvelua. Tapani mukaan oli kahvipöydän laittanut ja kuinkas, kun veljellä kesti vauvan vaipanvaihdon yhteydessä, niin tämä nuori äiti sitten sanoi mulle:" tee mulle leipää!" siihen sitten tokasin, että jos prinsessa ei saa itse esille laitetuista tarpeista leipäänsä tehtyä, niin prinsessa on sitten ilman. Veljeni ehti paikalle siinä tilanteessa, pyysi vaimoltaan anteeksi ja kasasi sen leivän - vauva toisessa kainalossa.

Vierailija
8/17 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli juttu "prinsessasyndroomasta". Itse kutsun häiritsevästi käyttäytyviä ongelmaisia ihmisiä mieluummin jollain muulla tavalla.

Vierailija
9/17 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan voisi olla omaa tekstiäni, jos olisin toteuttanut sen, mitä mielessä joskus muhii veljenäni katsellessa. Mites rinsessa reagoi tähän?

muutaman vuoden vierestä kattelin, kun neidin vanhemmat ja rakastunut veljeni häärivät ja passasivat tätä sankaria.

Neidolle kun mentiin kylään, niin neidolla oli perse penkissä ja muut tekivät kahvipöydän yms.

Neito tulee kylään iskee perseen penkkiin ja vaatii palvelua. Tapani mukaan oli kahvipöydän laittanut ja kuinkas, kun veljellä kesti vauvan vaipanvaihdon yhteydessä, niin tämä nuori äiti sitten sanoi mulle:" tee mulle leipää!" siihen sitten tokasin, että jos prinsessa ei saa itse esille laitetuista tarpeista leipäänsä tehtyä, niin prinsessa on sitten ilman. Veljeni ehti paikalle siinä tilanteessa, pyysi vaimoltaan anteeksi ja kasasi sen leivän - vauva toisessa kainalossa.

Vierailija
10/17 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se kieli jostain mielenterveysongelmasta tai persoonallisuushäiriöstä?

Vierailija
11/17 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan voisi olla omaa tekstiäni, jos olisin toteuttanut sen, mitä mielessä joskus muhii veljenäni katsellessa. Mites rinsessa reagoi tähän?

Hirvittää ajatella, että noita naisia on enemmänkin ja miehet vielä lankeaa.

Äitimme sanoo aina, että kyllä veli jaksaa palvella ja jopa mielellään, mutta jos kiitosta ei koskaan saa, niin joku päivä räjähtää, eikä se ole kaunista kateltavaa.

Prinsessahan ei silloin meillä näyttänyt mitään ulospäin, mutta olipahan haukkunut mut äidille ja siskolleni, että kuinka ajattelematon pikkupaska mä olen. Heillä on pieni vauva, niin on kiva joskus istua itekseenkin. Eli hän ei nähnyt tilannetta pidemmälle.

Mutta sen jälkeen ei ole myöskään kyläillyt meillä. Veli ja lapsi on. Aivan ihana asia! Antavat prinsessan levätä rauhassa tunteja. :D

Vierailija
12/17 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan se supervittuilua :P

Vierailija
13/17 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli alistaja ja siksi sanoi noin. Onko hän ensimmäinen narsistin tavalla käyttäytyvä johon tutustuit?

Mun isä kutsui mua prinsessaksi vähän samaan tapaan, isää vaivasi myös persoonallisuushäiriö.

Miksi sinua ap vaivaa tuo Micke niin paljon? Vastasin johonkin aika ensimmäiseen viestiisi ja näkemykseni on edelleen täysin sama. Haet maakosketusta, koska olet elänyt liian siloteltua elämää. Joka tosin voi olla kulissielämää, missä on piiloteltu yhtä sun toista.

Voin kertoa, että seuraavaksi hankkiudut tuosta maskistasi eroon ja alat käyttäytymään vapaamuotoisemmin. Jos et tiedä mikä maski on, kysy terapeutiltasi. Edessäsi saattaa olla reippaampikin irtiotto, kun lähdet oikein etsimään itseäsi.

Sanoit jossain ketjussa pelkääväsi, oletko jatkossakin altis vastaaville kusipäille. Vastaus on, että siinä vaiheessa kun olet saanut pataan riittävästi, pidät tuollaiset tyypit kilometrin päässä itsestäsi. Silloin mikään mitä he sanovat, ei hivele mitään osaa sinussa. Päinvastoin.

Vierailija
14/17 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sillä on mitään merkitystä.

oli alistaja ja siksi sanoi noin. Onko hän ensimmäinen narsistin tavalla käyttäytyvä johon tutustuit? Mun isä kutsui mua prinsessaksi vähän samaan tapaan, isää vaivasi myös persoonallisuushäiriö. Miksi sinua ap vaivaa tuo Micke niin paljon? Vastasin johonkin aika ensimmäiseen viestiisi ja näkemykseni on edelleen täysin sama. Haet maakosketusta, koska olet elänyt liian siloteltua elämää. Joka tosin voi olla kulissielämää, missä on piiloteltu yhtä sun toista. Voin kertoa, että seuraavaksi hankkiudut tuosta maskistasi eroon ja alat käyttäytymään vapaamuotoisemmin. Jos et tiedä mikä maski on, kysy terapeutiltasi. Edessäsi saattaa olla reippaampikin irtiotto, kun lähdet oikein etsimään itseäsi. Sanoit jossain ketjussa pelkääväsi, oletko jatkossakin altis vastaaville kusipäille. Vastaus on, että siinä vaiheessa kun olet saanut pataan riittävästi, pidät tuollaiset tyypit kilometrin päässä itsestäsi. Silloin mikään mitä he sanovat, ei hivele mitään osaa sinussa. Päinvastoin.

Vierailija
15/17 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut monesti viestiketjujasi kommentoimatta, ja jotain on varmaan hautunut mielessä kun tämän tulkitsin aloitukseksesi. Eipä sillä merkitystä ole.

Vierailija
16/17 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän tehnyt sitä hyvässä mielessä. Tuntui, että hän halusi alentaa minut korostamalla ensin taustaani, vetämällä perheeni mukaan ja sitten halventamalla. Vaikka en ole koskaan ollut muuta kuin oma itseni. Minulla ei ole mitään harhaluuloja itsestäni. Pahalta tuntui sekin, että hän käytti aseena sitä asiaa, joka oli ollut niin hieno juttu meidän suhteessamme. Ajattelen, että hän oli suuttunut ja loukkaantunut ja halusi saada viimeisen sanan. (No nyt mä valtasin tämän ketjun, anteeksi.)

Olen lukenut monesti viestiketjujasi kommentoimatta, ja jotain on varmaan hautunut mielessä kun tämän tulkitsin aloitukseksesi. Eipä sillä merkitystä ole.

Vierailija
17/17 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän pyrki alistamaan. Se että hän lähti kostamaan, johtui siitä ettet toiminut kuten hän halusi. Kyse on hänen puoleltaan ollut jatkuvasti vallasta. Vain ja ainoastaan siitä. Sinulle kyse on ollut muusta, se on myös viehättänyt pelissä sitä toista osapuolta.

Uskon että palaset loksahtavat sinulla pikkuhiljaa paikoilleen. Jauhat asiaa koska siinä on sen verran paljon opittavaa.

Ja joo, on noita vastaavia kokemuksia muillakin. Niistä pääsee yli ja oppii paljon, jos käyttää tilaisuuden hyväksi.

T: se jonka isä nimitteli prinsessaksi

hän tehnyt sitä hyvässä mielessä. Tuntui, että hän halusi alentaa minut korostamalla ensin taustaani, vetämällä perheeni mukaan ja sitten halventamalla. Vaikka en ole koskaan ollut muuta kuin oma itseni. Minulla ei ole mitään harhaluuloja itsestäni. Pahalta tuntui sekin, että hän käytti aseena sitä asiaa, joka oli ollut niin hieno juttu meidän suhteessamme. Ajattelen, että hän oli suuttunut ja loukkaantunut ja halusi saada viimeisen sanan. (No nyt mä valtasin tämän ketjun, anteeksi.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän