Apua! Festareille töihin menossa, miten pukeutua?
Olen menossa anniskelupuolelle. T-paidan saa työnantajalta, mutta muuten, onko olemassa jotain koodia? Käykö farkkushortsit ja mustat korkkarit?
Kommentit (9)
Laittaisin itse varmasti mieluummin burkhan kuin farkkushortsit, jos olisin menossa tarjoilemaan festareille.
Ootko koskaan ollut tarjoiluhommissa aiemmin?
Noita korkkareita en suosittele, koska jalat väsyy niissä. Toisekseen maa, jolla tepastelet, voi likastaa kenkäsi tai kengillesi voi pudota jotain. Valitsisin siis sellaiset kengät, joilla voi seisoa monta tuntia ja mahdollinen likastuminen on ok.
Olen töissä palvelualalla ja meillä sopiva pituus hameelle tai housulle olisi polveen asti. En tiedä, onko festareilla niin nöpönukaa tuon pituuden kanssa, varmasti sen mukaan, että tarkenee eikä ole kiristävä (mahtuu hyvin kumartelemaan tai kyykistymään tuossa alaosassa).
Sellaiset farkut jotka saavat kastua, tahraantua ja ovat mukavat jalassa 14 tuntia. Ota vaihtosukat myös ja t-paidan alle laitettava pitkähihainen.
Korkkarit ja festarit eivät sovi yhteen, olitpa sitten töissä tai asiakkaana.
Itse laittaisin farkut ja matalat kengät.
Pukeudu sään mukaisesti!
Vähän kuulostaa, että et ole menossa sinne vaan "töihin" vaan pokaamaan miehiä, jos ihan korkkaritkin pitää jalkaan vetää.
Mites ois ihan työkengät, saattaa tulla jalat muuten kipeiksi.
T. Kahdeksan vuotta festareilla viinamyyjänä.
Ja ps. Farkut ois paremmat, öisin on kylmä.