Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään teini-ikäiset tyttö ja poika samassa huoneessa?

Vierailija
21.04.2012 |

Miten sujuu?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teini-ikäsien veljen kanssa. Meillä on ikäeroa 1,5vuotta. Ja en todellakaan tykännyt. Olisin paljon mielummin ollut samassa huoneessa vaikka alle kouluikäisen pikkusiskoni kanssa (jonka kanssa pääsinkin sitten myöhemmin samaan huoneeseen)

Vierailija
2/8 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussako niiden pitäis masturboida sitten vaan? yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussako niiden pitäis masturboida sitten vaan? yms.

Ja itse asiassa yhteinen huone on kätevä ehkäisemään seurustelukumppanin yökyläilyjä :)

Vierailija
4/8 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itsellen tuli heti mieleen, että ei tuo ole ollenkaan sopivaa.

sitten muistin, että kun olin itse yläasteikäinen ja lukiolainen, olin niitä harvoja, joilla oli oma huone. Useimmat kaverini olivat sisaruksiensa kanssa samassa huoneessa, ja heillä oli monillakin veljiä. Kahdella kaverilla oli jopa yhteinen huone KOLMEN isoveljen kanssa. Eikä kukaan koskaan puuttunut siihen, että siinä olisi jotain huonoa, kummallista tms.

Vierailija
5/8 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika monella on yhteinen huone samaa sukupuolta olevan sisaruksen kanssa. Tuskin sitä nyt hänenkään nähtensä...

Vierailija
6/8 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joka tapauksessa pitäisi olla yksityisyyttä, en usko että haluavat pukeutua niin että toinen näkee ja veljen kaverit pyörivät siinä ja tutkivat tavarat jne. Eli ei hyvä idea vaikka tuon sopivaisuusasian unohtaisikin.

että itsellen tuli heti mieleen, että ei tuo ole ollenkaan sopivaa.

sitten muistin, että kun olin itse yläasteikäinen ja lukiolainen, olin niitä harvoja, joilla oli oma huone. Useimmat kaverini olivat sisaruksiensa kanssa samassa huoneessa, ja heillä oli monillakin veljiä. Kahdella kaverilla oli jopa yhteinen huone KOLMEN isoveljen kanssa. Eikä kukaan koskaan puuttunut siihen, että siinä olisi jotain huonoa, kummallista tms.

Vierailija
7/8 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyväksi kenenkään mielenterveydelle...

Vierailija
8/8 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuo pukeutumisasia tuntuu meillä ainakin olevan tärkeä, että saa rauhassa yksin pukea ja aamuisin nousta ylös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme