Ihastuttaako miehiä hauskat naiset?
sellaiset vitsailija tyypit jotka saa porukan aina nauramaan kommenteillaan? vai onko ne sit just näitä "hyviä jätkiä"
Kommentit (6)
Älä jaottele ihmisiä aina sukupuolen mukaan. Huomaat maailman avautuvan sinulle uudella tavalla. Alat myös ymmärtää ihmisiä ja havaita heitä uusin silmin.
että samanlaisen huumorintajun omaavat ihmiset ihastuvat toisiinsa. Älä siis suotta opettele vitsikirjoja ulkoa ja ala porukan kiusaannuttavaksi vitsiautomaatiksi. Meillä ainakin näille naurahdellaan vähän vaivautuneesti, mutta voihan joku pitää sellaisestakin.
Jotkut miehet ei sellaisista pidä, heille naisen kuuluu olla enemmän hiljaisempi myötäilijä kuin äänekäs hauskuuttaja. Jotkut taas tykkää kovastikin. Minä olen äänekäs härski pieru- ja alapäähuumorin kertoilija eikä ole ikinä ollut ongelmia miesseuraa löytää ;)
yleensä vitsailjatyypeillä vaan on puolisonaan hiljaisempi ihminen. *tekee vikkelää luotausta tuttavapiiriin*
Tiedän lähipiiristä pari herraa, jotka ei ns. voi sietää mua ja mun juttuja. Enkä ole edes mikään härskityttö.
Jokaiselle on ottajansa :)
turpa rullalla istuva täysin huumorintajuton jörö.
Outo kysymys, kuka ei pitäisi hauskoista ihmisistä?