Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

140 euroa yleveroa maksat kohta sinäkin ja mies myös

Vierailija
21.06.2012 |

Onko rahaa?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lupamaksu.

t. yh

Vierailija
2/31 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo uusi maksu on muuten enemmän kuin vanha, jos molemmat puolisot maksavat 140e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla ei ole tulojakaan

Vierailija
4/31 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo uusi maksu on muuten enemmän kuin vanha, jos molemmat puolisot maksavat 140e.

Daa.

Vierailija
5/31 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin pienenee vaikka meitä on kaksi tai oikeastaan kolme aikuista kun vanhin lapsista täytti 18v

Vierailija
6/31 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLE on suomalainen sivistyslaitos ja sen olemassa olo on arvokasta. Sitä vaan ei moni tajua. Ihmiset vaan ajattelee putkinäköisesti, että MINÄ EN KATO TELKKARIA tai SEMMOSTA SONTAA VAAN TULEE...

Kun ihmiset eivät näe, että Yle tuottaa laadukkainta uutis- ajankontais-, kulttuuri-, luonto- ym- ohjelmaa tässä maassa. Jos Yle ei esittäisi em. ohjelmaa niin sitä ei tasan kukaan muukaan tässä maassa esittäisi.

Samoin Ylellä on radiokanavia, joista tulee OIKEAA RADIO-OHJELMAA - eikä pelkästään listamusiikkia ja typerää kikattelua biisien lomassa.

Ylen lasten- ja nuortenohjelmat ovat erittäin hyviä. Mutta eihän nämä asias tälle kansalle riitä.

Kansa haluaa ilmaiseksi HBO:n tasoiset ohjelmat, Canalit, urheilut, musiikit ja kaikki muutkin.

Vierailija
7/31 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloutta kirpaisee reilun kolmanneksen vähemmän, jei!

Lohduttaisiko se, että ehkä se 80 euroa on monelle enemmän tarpeen kuin mitä se ylimääräinen 30e olisi ollut? Ja että nyt 280 euroa maksavat myös ne pariskunnat, jotka eivät ennen osallistuneet ollenkaan ja joilla kuitenkinon varaa? Ja että se kansaneläkkeellä elävä tunnollinen mummu ei enää maksa näiden veroja?

Vierailija
8/31 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että kaikki maksaa. Mutta jostain kuulin että ylellä olisi euroopan suurin budjettu suhteutettuna bkt:een

Vierailija
9/31 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi sitä muutakin käyttöä rahalle. Mistä nyt pitäisi säästää? Meille tosin tulee yle-maksuksi vain noin 60 euroa/aikuinen pienten tulojen vuoksi. Ylen palveluita ei juurikaan käytetä, ei ole televisiota eikä radiota kuunnella. Netissä tulee joskus käytyä Ylen uutissivuilla (keskimäärin 2-3 kertaa viikossa). Kallista!

Vierailija
10/31 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

systeemillä säästän yli satasen vuodessa.

Ja joutuupa lusmutkin maksamaan osuutensa.

Tykkään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ai niin, on rahaa.

Vierailija
11/31 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä rahaa on, koska toi menee suoraan verona ja rahat eivät edes käy omalla tilillä. Minusta hyvä juttu, että kaikki pinnarit pääsevät nyt myös maksamaan. Yle on mun mielestä ihan samanlainen kulttuurilaitos kuin kirjastot, museot tai koulut. Kaikkia noitakin rahoitetaan verovaroin, joten miksi ei yleäkin.

Vierailija
12/31 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tv-lupa jonka olen maksanut oli 261,60 e/v ja nyt perkele joudun maksamaan ENEMMÄN jostain paskasta. Ja ottaa kuule tosi rankasti päähän saakeli! ja ei tosiaan ois varaa pulittaa tämmösestä sitistä! Ois voinu olla 140 e per perhe sen oisin jotenki nielly!

Vierailija
13/31 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi sitä muutakin käyttöä rahalle. Mistä nyt pitäisi säästää? Meille tosin tulee yle-maksuksi vain noin 60 euroa/aikuinen pienten tulojen vuoksi. Ylen palveluita ei juurikaan käytetä, ei ole televisiota eikä radiota kuunnella. Netissä tulee joskus käytyä Ylen uutissivuilla (keskimäärin 2-3 kertaa viikossa). Kallista!

Vierailija
14/31 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksa eikä maksa mieskään.

Vierailija
15/31 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksa kuin jotain 50e, kun mulla on minimieläke.

Ja miestä ei ole, joten olen oikein tyytyväinen tähän uudistukseen.

Kyllä perkeleesti otti päähän maksaa tota entistä lupamaksua, kun rikkaammat ja yhdessä asuvatkin jättävät sen maksamatta.

Ei ollut varaa katsella enää tv:tä.

Jospa sellaisen raskis taas hommata.

Vierailija
16/31 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rahat menevät veroihin ja maksuihin. Ylen palveluja emme käytä, ja kun edellisen kerran tuli tilanne tarkistettua, on YLEn tuotannon kohdalla ihan turha puhua korkeasta laadusta.

Olen periaatteessa sosiaalidemokraatti, mutta minustakin on alkanut viime aikoina tuntua, ettei tässä veronmaksussa (mukaan lukien YLE-maksu) ole enää mitään kohtuutta.

Vierailija
17/31 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. yh

p.s. sopii myös mm. monelle yksinäiselle vanhukselle varmasti oikein hyvin

Vierailija
18/31 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vielä parempi olisi ollut maksukortti, mutta ymmärrettävistä syistä Yle ei siitä innostunut. Olisi joutunut oikeasti pohtimaan tuotantoaan...

Tämä uusi systeemi on kuitenkin paljon oikeudenmukaisempi kuin vanha, koska maksu on progressiivinen. 140 euroa maksavilla on taatusti rahaa, koska kyseessä on tuloista pidätettävä vero.

Vierailija
19/31 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä olen maksanut noin 250€ vuodessa joten satasella putoo=D

Aika nolo on ihminen joka tuostakin valittaa.

Vierailija
20/31 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson paljon yleä (tv1, tv2, Femma ja Teema).

En seuraa schaibaohjelmia, joita kaupalliset lykkäävät.

Laadusta kandee maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan