Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

WTF ? nyt on luettavissa Jiin tuliaisshoppailuista o.o

Vierailija
12.06.2012 |

Oonko vanha vai muuten vaan tyhmä kun en käsitä mitä ihmeen järkee on roudata jostain Saksasta tms. teetä, hammasharjoja tai tahnoja ? O.o

Puhumattakaan tuosta jättimäärästä shampoota ?

En kyllä matkustele paljoa, mutta en voisi kuvitella kuskaavani noita em. tuotteita tuliaisina.

Tuo vaatemaku... ei niiiin ihania vaatteita et kotia kantaisin matkojen päästä, mutta onneksi makuja on monia :)

Lisäksi nöpöttimen tuliaisista laitellaan kuvien kanssa pitkää ritirimpsua. Isimiehenkin tuliaisista on napattu kuva.

Lopussa todetaan et 15v sai paitoja, suklaata jne. :/ Ois nyt kuvannu ne 15v teinin saamat tuliaisetkin. Mutta olkaamme kartalla ! Lukemani mukaan jatkoa matkakuulumisille seuraa :)

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noihin ostoksiin on hyviä syitä. Opiskelijaperheessä on rahat vähissä, joten vaikka teestä tai shampoosta voi säästää, toiseksi Jarna ei ole kokenut ulkomaanmatkailija niin ei ole ihan helppoa hahmottaa mitä sieltä maailmalta kannattaisi tuoda.

C&A:n halparätit ovat kyllä pahasti ristiriidassa noiden luomuekohippistosten kanssa, mutta se menköön kokemattomuuden piikkiin.

Vierailija
42/102 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain muutaman kerran voisi tuon kertoa että saadaan ikäni, mikä ei kuulu aloitukseeni mitenkään.

Samaten voisin kysyä sinulta että oletko jotenkin tosikko vaiko vesikko ? :) Mutta jätän kysymättä sillä pidättäydytäänkö Jiissä ? xD

vai mistä tämä vimma tunkea hymiöitä joka lauseeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n aloituksen sävy oli ilkeä, ei se siitä miksikään muutu.

Jos täällä jostain aloituksista pitäisi ilmoitus ylläpidolle tehdä, niin nimenomaan ap:n ja kaltaistensa jatkuvista Jarnan rienausaloituksista. Ja jatkossa totta vie teenkin heti ilmoituksen joka ainoasta Jarnaan kohdistuvasta kiusausviestistä. Tämmöiseen kiusaamiseen pitää olla nollatoleranssi.

Ja jos ap kokee tässä nyt tulevansa kiusatuksi, niin vanha viisaus pitää paikkansa tässäkin tapauksessa: niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jos olet ilkeä, sinulle ollaan ilkeitä.

Liittyen aina Tyylisuuntauksia -blogiin jotenkin? Todellakin tuntuu, että tässä on nyt jollain YHDELLÄ kovasti jotain hampaankolossa jarnaa vastaan! Voisitteko naiset jarna ja se toinen pliis pestä likapyykkinne jossain muualla kuin täällä vauvan av-palstalla! Tai hei, tehkää vaikka sovinto! Kun nähtävästi tunnutte kuitenkin niin välittävän toisistanne, että jaksatte KOKO AJAN riidellä täällä. Säästäkää meidän jo näiltä naurettavilta ja mega-lapsellisilta ketjuilta!!!

kun täällä alkaa joku random selittää, että ne, jotka on eri mieltä J:n blogista, on läskejä ja syö Cabanossia ja Batteryä, niin on melko hankala tehdä sovintoa. Kun eri mieltä olevat leimataan koulukiusaajiksi, tekopyhiksi, koulukiusaajia kasvattaviksi ym, on melko hankala tehdä sovintoa. Siinä vaiheessa kun eri mieltä olevat on epäystävällisiä ja sivistymättömiä ja "onneksi ei tunneta oikeassa elämässä", on melko hankala tehdä sovintoa. Eilen oli jo hyvin lähellä, etten tehnyt parista täällä olleesta kommentista ilmoitusta eteenpäin. Täällä ei tajuta sitä, että ne, jotka haukkuu muiden (niiden eri mieltä olevien) kommentteja rumin sanakääntein, on ihan samalla tavalla kiusaajia. Ap on leimattu Ruotsinlaivalla matkustajaksi, vaikka ei ole missään vaiheessa sellaista maininnut. J on ilmeisesti jokin kansallisaarre kun mitään poikkipuolista ei saa koskaan sanoa, heti on koulukiusaaja ja itsetunnoton. Fakta on kuitenkin se, että J:stä on blogin kautta paljon asioita nähtävillä ja tietoa saatavilla. Olkoonkin vain osa hänen elämästään. Kukaan täällä kommentoivista ei voi tietää minun, ap:n tai kenenkään muunkaan kommentoijan sivistyksen tasosta, ruokailutottumuksista, luonteenpiirteistä tms yhtään mitään pelkästään tämän palstan perusteella.

Vierailija
44/102 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä voi näköjään kirjoittaa ja sanoa mitä tahansa ja heti kaikki pikkutyttöset ovat ottamassa sitä tosissaan :D

Noh, onhan tämä kivaa ajanvietettä !

Aloituksessani ihmettelin tuota luomuidolia miten hän tuhoaa maapalloa lentämällä ja vieläpä kantamalla kotiin valtavan märään muovijätettä. Oli tarkoitus ihan Jiistä lohkaista jotain ;)

Jos haluatte että ruoditaan teidänkin elämäntapojanne niin laittakaapa OMA aloitus niin annan hyviä vinkkejä ja "arvostelen" niitä. Kerron mitä voisitte tehdä toisin ;)

Ihme touhua :D

AP

Juuri näinhän myös koulukiusaajat toimivat, että "lohkaisevat" vain jotain kiusatusta, ihan vitsillä vaan. Sehän on kiusatun vika kun ei ymmärrä "huumoria". Todella surullista. Miksi et voi AP jättää Jarnaa rauhaan? miltä luulet että nämä sinun "lohkaisusi" Hänestä tuntuvat? Kiinnostaako sinua edes? Ei varmaankaan. On kai niin vaikea samaistua siihen, että joku bloggarikin on vain ihminen, jolla on tunteet. Hänestä voi heitellä mitä vaan herjaa, ihan "vitsillä vaan". :(

En itsekään pidä ko. blogista, mutta ei tulisi mieleenikään tehdä tämän tyylisiä aloituksia nettiin.

Vierailija
45/102 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh.

Ja kyllä, C&A on halpakauppa.

Vierailija
46/102 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kaikki ovat tosikkoja, jotka eivät ymmärrä hänen leikkimielistä blogistin retosteluaan. "Hei pitäydytään nyt vaan Jiissä ja neuretaan yhdessä sen typerille tuliaisille. Siis ku mä´en voi tajuu, miten joku voi raahata jotain tollasta kamaa Saksasta saakka".

Kai se onneton itsetunto voi tällaisellakin pätemisellä hetkeksi nousta. Aika säälittävää tosin.

Nyt vain muutaman kerran voisi tuon kertoa että saadaan ikäni, mikä ei kuulu aloitukseeni mitenkään. Samaten voisin kysyä sinulta että oletko jotenkin tosikko vaiko vesikko ? :) Mutta jätän kysymättä sillä pidättäydytäänkö Jiissä ? xD

Vierailija
47/102 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D kukas tässä on nauramassa ja mille ? lähinnä ihmettelemässä. Yrityksesi provota minua epäonnistui ;)

Mikä ihmeen haloo tästä nyt nousi jos kerta kerron etten ole matkustellut, mutta ko. blogiin eksyneenä törmäsin noihin shoppailupostauksiin. Ostettu tavaramäärä ja -laatu ihmetytti.

Ei siitä sen kummempaa dramatiikkaa saa ;) Ja joo, en ollut koulukiusaaja vaan kiusattu, mutta se ei kyllä liity tähän mitenkään enkä kosta kiusaamistani tässä kelleen.

Ei tästä sen kummempaa saa ! Joku olisi (jos siis olisi ollut aikuinen) voinut vastata et joo, on ihan normaalia roudata kassikaupalla shampoota Saksasta. Tai on normaalia hommia pussitolkulla puoleksi vuodeksi teetä.... Et näin, siis jos tuo on normaalia...

Ja vielä se että jos on laitellut bloginsa julkiseksi niin sitä sitten voi arvostella puoleen ja toiseen, eikö ? Haukkunut kun kukaan ei tässä sitä ole. Tosin itse olin huvittunut noista "tuliaisista", sitä en voi kieltää. Ellei joku muu ollut niin ok. Relatkaa !

AAPEE

Tietenkin kaikki ovat tosikkoja, jotka eivät ymmärrä hänen leikkimielistä blogistin retosteluaan. "Hei pitäydytään nyt vaan Jiissä ja neuretaan yhdessä sen typerille tuliaisille. Siis ku mä´en voi tajuu, miten joku voi raahata jotain tollasta kamaa Saksasta saakka".

Kai se onneton itsetunto voi tällaisellakin pätemisellä hetkeksi nousta. Aika säälittävää tosin.

Nyt vain muutaman kerran voisi tuon kertoa että saadaan ikäni, mikä ei kuulu aloitukseeni mitenkään. Samaten voisin kysyä sinulta että oletko jotenkin tosikko vaiko vesikko ? :) Mutta jätän kysymättä sillä pidättäydytäänkö Jiissä ? xD

Vierailija
48/102 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selkeää kiusaamistahan tuon tekstin sävy on otsikkoa myöten, sitä on ihan turha kieltää. Sääli ettet ole minkäänlaista myötätuntoa oppinut siitä että olet itse tullut kiusatuksi aikoinasi. Anonyyminä kiusaaminen on niin kovin helppoa, otetaan yksi blogisti hampaisiin ja ihmetellään porukalla hänen tekemisiään.

Tyhmä saa olla, mutta tekopyhyys oksettaa ap.

:D kukas tässä on nauramassa ja mille ? lähinnä ihmettelemässä. Yrityksesi provota minua epäonnistui ;)

Mikä ihmeen haloo tästä nyt nousi jos kerta kerron etten ole matkustellut, mutta ko. blogiin eksyneenä törmäsin noihin shoppailupostauksiin. Ostettu tavaramäärä ja -laatu ihmetytti.

Ei siitä sen kummempaa dramatiikkaa saa ;) Ja joo, en ollut koulukiusaaja vaan kiusattu, mutta se ei kyllä liity tähän mitenkään enkä kosta kiusaamistani tässä kelleen.

Ei tästä sen kummempaa saa ! Joku olisi (jos siis olisi ollut aikuinen) voinut vastata et joo, on ihan normaalia roudata kassikaupalla shampoota Saksasta. Tai on normaalia hommia pussitolkulla puoleksi vuodeksi teetä.... Et näin, siis jos tuo on normaalia...

Ja vielä se että jos on laitellut bloginsa julkiseksi niin sitä sitten voi arvostella puoleen ja toiseen, eikö ? Haukkunut kun kukaan ei tässä sitä ole. Tosin itse olin huvittunut noista "tuliaisista", sitä en voi kieltää. Ellei joku muu ollut niin ok. Relatkaa !

AAPEE

Vierailija
49/102 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä raahasin Australiasta jaffakeksejä, kun ne oli kosher. Ihan vitsillä. Kelatkaa sitä! Tosin toin vain yhden paketin.

Vierailija
50/102 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAPEE

joo en kanssa tajua tätä, että jos on jostain eri mieltä eikä ymmärrä jotain toimintaa, niin on haukkuja ja koulukiusaaja.

Mut on myös näissä J keskusteluissa tuomittu koulukiusaajaksi, koulukiusaajan kasvattajaksi, kateelliseksi ja itsetunnottomaksi.

Sama mulla, olen koulukiusattu ja myös lastani on kiusattu koulussa. Että siltä pohjalta, kyllä av-mammat tietää.

Kateuteen ei tässä tapauksessa ole syytä.

Lapseni näki eilen näitä keskusteluja tällä palstalla ja kysyi, että miksi tuosta on noin paljon tuollaista keskustelua. Näki blogin ja sanoi ymmärtävänsä nyt hiukan paremmin. Lapsi on 15 ja sanoi, ettei haluaisi, että minä äitinä paljastaisin hänestä yhtä paljon omassa blogissani.

Enkä kyllä paljastaisikaan.

Täällä on mammat ilmoittelemassa, että sinun ip:si on ylläpidon hallussa, jos joku sanoo poikkipuolisen sanan.

Ihme touhua.

Vierailija
51/102 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAPEE

joo en kanssa tajua tätä, että jos on jostain eri mieltä eikä ymmärrä jotain toimintaa, niin on haukkuja ja koulukiusaaja.

Mut on myös näissä J keskusteluissa tuomittu koulukiusaajaksi, koulukiusaajan kasvattajaksi, kateelliseksi ja itsetunnottomaksi.

Sama mulla, olen koulukiusattu ja myös lastani on kiusattu koulussa. Että siltä pohjalta, kyllä av-mammat tietää.

Lapseni näki eilen näitä keskusteluja tällä palstalla ja kysyi, että miksi tuosta on noin paljon tuollaista keskustelua. Näki blogin ja sanoi ymmärtävänsä nyt hiukan paremmin. Lapsi on 15 ja sanoi, ettei haluaisi, että minä äitinä paljastaisin hänestä yhtä paljon omassa blogissani.

Täällä on mammat ilmoittelemassa, että sinun ip:si on ylläpidon hallussa, jos joku sanoo poikkipuolisen sanan.

Ihme touhua.

Vierailija
52/102 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et olekaan koulukiusaaja, vaan anonyymi nettikiusaaja, ja olet ottanut hampaisiisi yhden bloggarin. Väität, että et ole kateellinen, mutta jotain tuolla Jarnalla tuntuu olevan mitä sinulla ei ole. Olet itse aika säälittävä tapaus.

Se, että joku on laittanut nettiin itsestään asioita, ei oikeuta sinua häntä hakuumaan tai kiusaamaan. Tämä sama selitys tuntuu olevan kaikilla nettikiusaajilla, sekä koulukiusajilla, että syy on aina jotenkin uhrin. Tässä tapauksessa "syy on Jarnan, koska hän on itse laittanut itsestään asioita blogiinsa". Luepa omat kirjoituksesi uudelleen ajatuksella ja mieti, miksi annat lapsillesi esimerkin, että toisia voi anonyymina nälviä netissä miten tahtoo? Luuletko ettei blogia pidä ihminen, jolla on myös tunteet? Miltä hänestä sinun naureskelusi ja pilkkasi mahtaa tuntua?

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa kuin se kuinka paljon joku Jarna raahaa jotain teetä lomamatkaltaan. Siksi jätänkin tällaiset blogit lukematta ja luen niitä mitkä oikeasti kiinnostavat.

Vierailija
53/102 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikuttaa siltä, että blogisti ostaisi vaikka ilmaa säkissä, jos se olisi jostain hienosta kaupasta kuuluisan suunnittelijan suunnittelemaa huippumuodikasta ilmaa.

Olen itse asunut Berliinissä ja myötähäpeän määrää ei voi kuin kuvailla kun lukee tuota postausta. Berliini on värikäs, monikulttuurinen, raikas ja sieltä löytyy kaikkea maan ja taivaan välillä. Ja sitten eräs bloggaaja hehkuttaa kulahtanutta, ikivanhaa, haisevaa, kylmän sodan aikaista tavarataloa, josta ei saa muodikasta eikä retroa tekemälläkään, ei. Onkohan Jarna lukenut jotain 80-luvun matkaopasta, jossa kehoitetaan vierailemaan tavaratalossa, silloin oli vielä muurikin voimissaan.

Vierailija
54/102 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko se lahjakortin arvo muuttunut eilisestä?

Vierailija
55/102 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikuttaa siltä, että blogisti ostaisi vaikka ilmaa säkissä, jos se olisi jostain hienosta kaupasta kuuluisan suunnittelijan suunnittelemaa huippumuodikasta ilmaa.

Olen itse asunut Berliinissä ja myötähäpeän määrää ei voi kuin kuvailla kun lukee tuota postausta. Berliini on värikäs, monikulttuurinen, raikas ja sieltä löytyy kaikkea maan ja taivaan välillä. Ja sitten eräs bloggaaja hehkuttaa kulahtanutta, ikivanhaa, haisevaa, kylmän sodan aikaista tavarataloa, josta ei saa muodikasta eikä retroa tekemälläkään, ei. Onkohan Jarna lukenut jotain 80-luvun matkaopasta, jossa kehoitetaan vierailemaan tavaratalossa, silloin oli vielä muurikin voimissaan.[/

Vierailija
56/102 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAPEE

Ihme touhua.

Voi luojs, miksi tässä maassa ei saa olla eri mieltä mistään???? Heti on kiusaaja.

Kiusaajia on ne, jotka haukkuu täällä muita kiusaajiksi.

Viaton heittäköön ensimmäisen kiven.

Vain ne, jotka eivät ole kommentoineet näihin keskusteluihin yhtään mitään puolesta eikä vastaan, voi olla "hyvillä mielin".

Ihan yhtä törkeä ja ilkeä on se, joka täällä nimittelee muita kateelliseksi tai itsetunnottomiksi.

Joka paikassa tässä maailmassa on arvostelua. Linnan juhliin menijät arvostellaan kovinkin sanoin lehdistössä, puku oli ruma tai kampaus oli ruma tms. Ei silloin tällaista huutokonserttia synny, vaikka tuossakin tilanteessa pitäisi sanoa, että arvostelijat ( olivat sitten vaatesuunnittelijoita tai mitä vaan itse), ovat vain kateellisia ja itsetunnottomia.

Mielipiteitä on monia, puolesta ja vastaan.

Se vaan ei täällä mene tiettyjen ihmisten jakeluun.

Julistan kai sitten tässä samalla, että ne, jotka äänesti pressan vaaleissa eri ehdokasta kuin minä, on koulukiusaajia ja kateellisia, koska eivät olleet samaa mieltä kuin minä.

Vierailija
57/102 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeuteen. Sen varjolla voikin sitten voikin sanoa asioita vaikka kuinka loukkaavasti koska sehän on vain minun mielipiteeni. Ja tokihan minulla on oikeus mielipiteeseeni vaikka se olisi kuinka ilkeä ja loukkaava tahansa. Se on tekopyhyyttä todellakin

AAPEE

Ihme touhua.

Voi luojs, miksi tässä maassa ei saa olla eri mieltä mistään???? Heti on kiusaaja.

Kiusaajia on ne, jotka haukkuu täällä muita kiusaajiksi.

Viaton heittäköön ensimmäisen kiven.

Vain ne, jotka eivät ole kommentoineet näihin keskusteluihin yhtään mitään puolesta eikä vastaan, voi olla "hyvillä mielin".

Ihan yhtä törkeä ja ilkeä on se, joka täällä nimittelee muita kateelliseksi tai itsetunnottomiksi.

Joka paikassa tässä maailmassa on arvostelua. Linnan juhliin menijät arvostellaan kovinkin sanoin lehdistössä, puku oli ruma tai kampaus oli ruma tms. Ei silloin tällaista huutokonserttia synny, vaikka tuossakin tilanteessa pitäisi sanoa, että arvostelijat ( olivat sitten vaatesuunnittelijoita tai mitä vaan itse), ovat vain kateellisia ja itsetunnottomia.

Mielipiteitä on monia, puolesta ja vastaan.

Se vaan ei täällä mene tiettyjen ihmisten jakeluun.

Julistan kai sitten tässä samalla, että ne, jotka äänesti pressan vaaleissa eri ehdokasta kuin minä, on koulukiusaajia ja kateellisia, koska eivät olleet samaa mieltä kuin minä.

Vierailija
58/102 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeuteen. Sen varjolla voikin sitten voikin sanoa asioita vaikka kuinka loukkaavasti koska sehän on vain minun mielipiteeni. Ja tokihan minulla on oikeus mielipiteeseeni vaikka se olisi kuinka ilkeä ja loukkaava tahansa. Se on tekopyhyyttä todellakin

Vaikka mitä tekisi, se olisi AINA jonkun mielestä ilkeää ja loukkaavaa.

Riippuen ihan siitä, kenen kanssa on tekemisissä.

Got it?

I Doubt That... :/

Vierailija
59/102 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisella on oikeus olla vaikka mitä mieltä vaikka mistä, mutta se, kannattaako sitä mielipidettä kailottaa julki esim. netissä onkin toinen asia. Ilkeily on ilkeää ja satuttavaa, vaikka se tapahtuisi anonyymillä keskustelupalstalla. Vai onko jonkun mielestä muiden haukkuminen jotenkin tosi jees? Jos vaikka joku haukkuu lastanne koulussa, sanotteko vain, että voi voi, hänellä on kuule oikeus mielipiteeseensä? En oikein usko...

Vierailija
60/102 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vaikka olisin kanssaihmisilleni kohtelias ja ystävällinen vaikka olisinkin eri mieltä jostain asiasta, niin AINA se on jonkun mielestä ilkeää ja loukkaavaa? Enpä ole oikeassa elämässä tällaista huomannutkaan.

Vaikka mitä tekisi, se olisi AINA jonkun mielestä ilkeää ja loukkaavaa.

Riippuen ihan siitä, kenen kanssa on tekemisissä.

Got it?

I Doubt That... :/