WTF ? nyt on luettavissa Jiin tuliaisshoppailuista o.o
Oonko vanha vai muuten vaan tyhmä kun en käsitä mitä ihmeen järkee on roudata jostain Saksasta tms. teetä, hammasharjoja tai tahnoja ? O.o
Puhumattakaan tuosta jättimäärästä shampoota ?
En kyllä matkustele paljoa, mutta en voisi kuvitella kuskaavani noita em. tuotteita tuliaisina.
Tuo vaatemaku... ei niiiin ihania vaatteita et kotia kantaisin matkojen päästä, mutta onneksi makuja on monia :)
Lisäksi nöpöttimen tuliaisista laitellaan kuvien kanssa pitkää ritirimpsua. Isimiehenkin tuliaisista on napattu kuva.
Lopussa todetaan et 15v sai paitoja, suklaata jne. :/ Ois nyt kuvannu ne 15v teinin saamat tuliaisetkin. Mutta olkaamme kartalla ! Lukemani mukaan jatkoa matkakuulumisille seuraa :)
Kommentit (102)
Voi sinua :D Saat toki elää ja tuhota elinymäristöäsi miten haluat. Mutta nyt onkin kyse Jiistä ;) Ei valitettavasti sinusta.
Jii antaa kuvan, nimenomaan ANTAA kuvan miten hän on luomu sitä ja tätä. Meno ei vain aina ole sen mukaista :) Tarkemmin sinua tuntematta en voi sanoa missä olisi petrattavaa, mutta otappa yhteyttä niin auttelen mahdollisuuksien mukaan ;)))
Näin alkuunsa voisin tulkita että tämä keskustelu on kääntynyt minun kiusaamiseksi. Sehän tietty on sallittua koska olette minua viisaampia :)
AAPEE :D
Selvittäisitkö meille ystävällisesti mitä muuta sinä harjoitat kuin ettet matkustele (luultavasti ihan jostain muista syistä kuin siksi että se olisi ekologista)? Millaiset ovat ekologiset, täydelliset elämäntapasi? Valaise meitä, oi guru, jotta voisimme me pölkkypäät sinulta oppia! Kiitän sinua jo etukäteen ja olen täällä printteri valmiina ottamaan kaikki supervinkkisi talteen :)
Luulin että kyse olisi juurikin minusta, kun joaksien pitäisi yrittää muuttaa itseään. Mutta olen käsittänyt jotain väärin eikä pidäkään olla omasta elämäntavasta huolissaan, vaan JARNAN! Kiitos kun kerroit, en olisi älynnytkään! :D
Täällä voi näköjään kirjoittaa ja sanoa mitä tahansa ja heti kaikki pikkutyttöset ovat ottamassa sitä tosissaan :D
Noh, onhan tämä kivaa ajanvietettä !
Aloituksessani ihmettelin tuota luomuidolia miten hän tuhoaa maapalloa lentämällä ja vieläpä kantamalla kotiin valtavan märään muovijätettä. Oli tarkoitus ihan Jiistä lohkaista jotain ;)
Jos haluatte että ruoditaan teidänkin elämäntapojanne niin laittakaapa OMA aloitus niin annan hyviä vinkkejä ja "arvostelen" niitä. Kerron mitä voisitte tehdä toisin ;)
Ihme touhua :D
AP
Liittyen aina Tyylisuuntauksia -blogiin jotenkin? Todellakin tuntuu, että tässä on nyt jollain YHDELLÄ kovasti jotain hampaankolossa jarnaa vastaan!
Voisitteko naiset jarna ja se toinen pliis pestä likapyykkinne jossain muualla kuin täällä vauvan av-palstalla! Tai hei, tehkää vaikka sovinto! Kun nähtävästi tunnutte kuitenkin niin välittävän toisistanne, että jaksatte KOKO AJAN riidellä täällä. Säästäkää meidän jo näiltä naurettavilta ja mega-lapsellisilta ketjuilta!!!
Liittyen aina Tyylisuuntauksia -blogiin jotenkin? Todellakin tuntuu, että tässä on nyt jollain YHDELLÄ kovasti jotain hampaankolossa jarnaa vastaan!
Voisitteko naiset jarna ja se toinen pliis pestä likapyykkinne jossain muualla kuin täällä vauvan av-palstalla! Tai hei, tehkää vaikka sovinto! Kun nähtävästi tunnutte kuitenkin niin välittävän toisistanne, että jaksatte KOKO AJAN riidellä täällä. Säästäkää meidän jo näiltä naurettavilta ja mega-lapsellisilta ketjuilta!!!
kun täällä alkaa joku random selittää, että ne, jotka on eri mieltä J:n blogista, on läskejä ja syö Cabanossia ja Batteryä, niin on melko hankala tehdä sovintoa.
Kun eri mieltä olevat leimataan koulukiusaajiksi, tekopyhiksi, koulukiusaajia kasvattaviksi ym, on melko hankala tehdä sovintoa.
Siinä vaiheessa kun eri mieltä olevat on epäystävällisiä ja sivistymättömiä ja "onneksi ei tunneta oikeassa elämässä", on melko hankala tehdä sovintoa.
Eilen oli jo hyvin lähellä, etten tehnyt parista täällä olleesta kommentista ilmoitusta eteenpäin.
Täällä ei tajuta sitä, että ne, jotka haukkuu muiden (niiden eri mieltä olevien) kommentteja rumin sanakääntein, on ihan samalla tavalla kiusaajia.
Ap on leimattu Ruotsinlaivalla matkustajaksi, vaikka ei ole missään vaiheessa sellaista maininnut.
J on ilmeisesti jokin kansallisaarre kun mitään poikkipuolista ei saa koskaan sanoa, heti on koulukiusaaja ja itsetunnoton.
Fakta on kuitenkin se, että J:stä on blogin kautta paljon asioita nähtävillä ja tietoa saatavilla. Olkoonkin vain osa hänen elämästään.
Kukaan täällä kommentoivista ei voi tietää minun, ap:n tai kenenkään muunkaan kommentoijan sivistyksen tasosta, ruokailutottumuksista, luonteenpiirteistä tms yhtään mitään pelkästään tämän palstan perusteella.
on kyllä surkea maku blogien suhteen. Ei mulla muuta...
Noo, "eksyin" ko blogiin kun luin siitä täällä. Ei kyllä kuulu vakioluettaviini, seliseli ;)
AP
Suosittelen, että ostat itsekin seuraavat tuliaiset tarjoustalosta niin saat enemmän. C&A:sta laadukkaita vaatteita- not.
todella pahantahtoisilta ja ikäviltä ihmisiltä. Mitä mielihyvää saatte Jarnan jatkuvasta haukkumisesta? Onko teillä paha olla? Niin huono itsetunto, että toisen dissaamisella saatte itsetuntoanne hetkeksi korotettua?
Psykiatriselta puolelta voi löytyä apua.
Juu, on lisättävää, ikävä kyllä :( Järkytyin tuosta mitä ao lainauksessa on. Jospa annan teille vähän aamupohdittavaa ?
Millainen ekoteko on lentäminen ?
Eikä lentäminen saastuta lainkaan ?
Entä pakokaasupäästöt ?
Tämäkö ekovinkki : lentäkää Saksaan ostamaan halpaa pesuainetta ? :(
Enää en ole edes huvittunut vaan TODELLA surullinen. Jos tämä ilmentää sitä mitä ihminen tekee maapallolle niin en voi ymmärtää. Voi voi ja voi.
AAPEE
Muitakin ekovinkkejä blogissani on ajoittain. Myrkyttömämpi elinympäristö on alkanut kiinnostaa enemmän ja enemmän. En voi vaikuttaa hengitysilmaani, mutta moneen muuhun asiaan voin.Lisättävää ap? Erityisesti nuo kaksi viimeistä lausetta on minusta sellaisia, joihin voisit aamumietiskelyssäsi syventyä.
elän arjessa mahdollisimman luomusti ja ekologisesti, olen erityisen kiinnostunut ympäristöasioista ja olen toiminut myös aktiivisesti ympäristöjärjestöissä.
Siitä huolimatta olen tehnyt yhden myönnytyksen elmässäni: lentäminen. Vaikka lentäminen kuormittaa ympäristöä ja on kaikkea muuta kuin ekoa niin se on minun tietoinen valintani, asia jossa joustan vaikka se ajatusmaailmani vastainen onkin. Syy: minulle matkustaminen on tärkeää, se on minulle asia, josta en halua luopua. Ja kun lennän esim. Berliiniin niin tuon mukanani luomuteetä ja muita luomujuttuja, koska valikoima on saksassa niin valtaisa. Ne tuomani tavarat tuon lentäen suomeen - minä ja matkalaukkuni lentäisimme muutenkin. Ja niiden takia en saksaan matkusta.
Väitän, että kokonaisuudessaan elän vähemmän ympäristöä kuormittaen kuin keskivertosuomalainen.
Joskus voisi olla avarakatseinen, olla tuomitsematta muita omasta vakaumuksesta huolimatta. Varsinkin me ekoilijat liian usein syyllistymme tietyntyyppiseen "besserwisser"-syyllistämiseen.
On naurattavaa väittää, ettei Jarna ole ekojeesus, kyllä blogissa jeesustellaan niin soijarouheen syönnillä, telkkarin poissaololla kuin luomupuuvillallakin.
Hän itse aiheuttaa opettavaisella kirjoitustyylillään näitä kommentteja, eivät ne arvostelijat ole sen enempää luusereita kuin kiusaajiakaan, toinen asia ovat ketjut joissa arvostellaan ulkonäköä yms.
Jos jeesustelee niin ei voi kehua shoppailureissuilla, kertakäyttöpakkauksilla, 5 euron luomupuuvillavaatteilla jne. tai sitten kannattaa vain lopettaa se jeesustelu ja myöntää että addikti mikä addikti, ei voi lopettaa ostelua ja haluaa vielä ostoksistaan sädekehän pään päälle.
Mutta raahaan itsekin Saksasta teetä, hammastahnaa, Steviaa, vaikka mitä. Miksen sais raahata? Se on MUN päätös mitä MINÄ roudaan, ei sinun, palstasisko.
En ole päättänyt mitä kukin saa tuoda ja mitä ei :D Enkä mielestäni edes haukkunut ketään. En vain ymmärrä moista ;)
Saahan sitä kai ihmetellä ? En käsitä miten nuo kaikki saa edes mahtumaan mihinkään laukkuun ? Noh, tyylinsä kullakin :)
AP
Mutta raahaan itsekin Saksasta teetä, hammastahnaa, Steviaa, vaikka mitä. Miksen sais raahata? Se on MUN päätös mitä MINÄ roudaan, ei sinun, palstasisko.
Noo, "eksyin" ko blogiin kun luin siitä täällä. Ei kyllä kuulu vakioluettaviini, seliseli ;)
AP
kun jatkoa seuraa.
LOL, sanon minä. Halpiskamaa, karmeita rättejä.
Tulee mieleen erektio.Kuka kutsuu lasta noin? =D
että siinä mielessä arvelusi osuu naulan kantaan. Hyvä ap.
Oonko vanha vai muuten vaan tyhmä kun en käsitä mitä ihmeen järkee on roudata jostain Saksasta tms. teetä, hammasharjoja tai tahnoja ? O.o Puhumattakaan tuosta jättimäärästä shampoota ? En kyllä matkustele paljoa, mutta en voisi kuvitella kuskaavani noita em. tuotteita tuliaisina. Tuo vaatemaku... ei niiiin ihania vaatteita et kotia kantaisin matkojen päästä, mutta onneksi makuja on monia :) Lisäksi nöpöttimen tuliaisista laitellaan kuvien kanssa pitkää ritirimpsua. Isimiehenkin tuliaisista on napattu kuva. Lopussa todetaan et 15v sai paitoja, suklaata jne. :/ Ois nyt kuvannu ne 15v teinin saamat tuliaisetkin. Mutta olkaamme kartalla ! Lukemani mukaan jatkoa matkakuulumisille seuraa :)
Jaa, missähän kohtaa ? :D Se oli ihan yleinen ilmoitus teille että Jii kirjoitti että matkakuulumisille seuraa jatkoa, joten olkaamme kartalla ja käykäämme lukemassa niitä :D Tarkoitettu kirjoittaman vähän niin kuin ironisesti.
Mutta taitaapi olla itse Jii täällä vastailemassa ?
AP
AP
kun jatkoa seuraa.
Montako kiloa painaa pelkät shampoot?
Kuulosti ihan maaniselta nuo selostukset.
vai mistä tämä vimma tunkea hymiöitä joka lauseeseen?
Laita yhteystiedot framille, niin me kaikki voimme alkaa opetuslapsiksesi. Tätä olen odottanut ja nyt odotus palkitaan!