Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

WTF ? nyt on luettavissa Jiin tuliaisshoppailuista o.o

Vierailija
12.06.2012 |

Oonko vanha vai muuten vaan tyhmä kun en käsitä mitä ihmeen järkee on roudata jostain Saksasta tms. teetä, hammasharjoja tai tahnoja ? O.o

Puhumattakaan tuosta jättimäärästä shampoota ?

En kyllä matkustele paljoa, mutta en voisi kuvitella kuskaavani noita em. tuotteita tuliaisina.

Tuo vaatemaku... ei niiiin ihania vaatteita et kotia kantaisin matkojen päästä, mutta onneksi makuja on monia :)

Lisäksi nöpöttimen tuliaisista laitellaan kuvien kanssa pitkää ritirimpsua. Isimiehenkin tuliaisista on napattu kuva.

Lopussa todetaan et 15v sai paitoja, suklaata jne. :/ Ois nyt kuvannu ne 15v teinin saamat tuliaisetkin. Mutta olkaamme kartalla ! Lukemani mukaan jatkoa matkakuulumisille seuraa :)

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisestä asiallisesta viestistä :) olisin toki voinut muotoilla aloitukseni toisin. Myönnän sen, mutta olin huvittunut tuosta tavaramäärästä. Muutoin en ole blogia juurikaan lueskellut kuin mitä eilen vasta. Joten en ole muodostanut itse blogistista mitään käsitystä puoleen tai toiseen.

Mietinkin sitä et miten nuo tavarat mahtuu ja tässä joku ystävällinen selitti sen minulle tyhmälle asiallisesti.

AAPEE

Saksasta aina teetä. Tavallisessa kaupassa on teevalikoimat ihan jotain muuta kuin täällä ja mitä parasta, ne maksaa eurosta kahteen.

painoa paketilla on 100 g ja jos saa 20 kg tuoda, aika monta teepakettia siihen mahtuu.

Samoin kaikki kosmetiikka, Saksassa on paljon, paljon halvempaa.

Mä kun käyn ystäväni luona Berliinissä otan lentolaukun sisälle ja matkalaukun laitan ruumaan, kaikki täynnä mitä toivoo, esim joskus jotain Marimekkoa, suomalaisia lehtiä jne jne.

Vaatteita, henk koht hygieniaa on vain muutama kg, koska olen siellä max 3 yötä ja onhan siellä käytössä pesukone.

Mä menen usein esim lidliin ja ostan kaikkea mitä sieltä saa huomattavasti halvemmalla kuin Suomesta. Ja sitten kaikkea muuta kivaa. Mm paljon ostanut shampoota.

Aina laukut ovat täynnä, esim legot ovat todella usein tarjouksessa, puoleen hintaan vrt meidän hinnat ja annan niitä esim joululahjaksi.

Vierailija
2/102 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mitä olen reissussa käynyt en ole tuonut mitään. En harrasta tuliaisia. Tai sitten en vain tajua et kotia pitää kantaa säkkikaupalla jos ja vaikka mitä. Olen käynyt laivalla kyllä ja pari kertaa ulkomailla, mutta ihan reissun takia.

Tuskin sentään autoa oisin tuonut. Emme omista sellaista eikä tarvetta autoon edelleenkään ole.

Pojan tuliaiset ois voinu kuvata senkin takia että MINUSTA tuntui epäreilulle että nöpö sitä sitä ja nöpö tätä. Toiset jäi ikään kuin "paitsioon".

Tämä tunne tuli ihan vain eilisen vilauksen perusteella. Muulloin en tosiaan ko. blogia ole edes lukenut.

Ja myös siitä että itse monen lapsen äitinä pyrin tasapuolisuuteen lasten kanssa.

AAPEE

Oonko vanha vai muuten vaan tyhmä kun en käsitä mitä ihmeen järkee on roudata jostain Saksasta tms. teetä, hammasharjoja tai tahnoja ? O.o

En kyllä matkustele paljoa, mutta en voisi kuvitella kuskaavani noita em. tuotteita tuliaisina.

Tuo vaatemaku... ei niiiin ihania vaatteita et kotia kantaisin matkojen päästä, mutta onneksi makuja on monia :)

Lisäksi nöpöttimen tuliaisista laitellaan kuvien kanssa pitkää ritirimpsua. Isimiehenkin tuliaisista on napattu kuva.

Lopussa todetaan et 15v sai paitoja, suklaata jne. :/ Ois nyt kuvannu ne 15v teinin saamat tuliaisetkin. Mutta olkaamme kartalla ! Lukemani mukaan jatkoa matkakuulumisille seuraa :)

Mitä sää ite toisit? Jos siis oletetaan että joskus matkustaisit.

Miksi nua isin ja pojan tuomiset olisi pitnny kuvata kanssa? Mitä sää siitä olisit saannu? Lisää päivittelyn aihetta?

Nii että mitä sää toisit? Ehkä BMW:n? Oisiko tarpeeksi tyylikästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit odottaa asiallisia vastauksia kun oma aloituksesi on kaikkea muuta. Aloituksesi on ilkeä ja tasan tarkkaan sen perimmäinen tarkoitus oli herättää keskustelua ja saada nämä pilkkaajat ja pätijät nousemaan kivenkoloistaan haukkumaan Jarnaa. Tekopyhyys paistaa näistä jälkimmäisistä viesteistäsi kun esität viatonta.

Kiusaaja olet vaikka muuta yrität nyt esittää.

ensimmäisestä asiallisesta viestistä :) olisin toki voinut muotoilla aloitukseni toisin. Myönnän sen, mutta olin huvittunut tuosta tavaramäärästä. Muutoin en ole blogia juurikaan lueskellut kuin mitä eilen vasta. Joten en ole muodostanut itse blogistista mitään käsitystä puoleen tai toiseen.

Mietinkin sitä et miten nuo tavarat mahtuu ja tässä joku ystävällinen selitti sen minulle tyhmälle asiallisesti.

AAPEE

Saksasta aina teetä. Tavallisessa kaupassa on teevalikoimat ihan jotain muuta kuin täällä ja mitä parasta, ne maksaa eurosta kahteen.

painoa paketilla on 100 g ja jos saa 20 kg tuoda, aika monta teepakettia siihen mahtuu.

Samoin kaikki kosmetiikka, Saksassa on paljon, paljon halvempaa.

Mä kun käyn ystäväni luona Berliinissä otan lentolaukun sisälle ja matkalaukun laitan ruumaan, kaikki täynnä mitä toivoo, esim joskus jotain Marimekkoa, suomalaisia lehtiä jne jne.

Vaatteita, henk koht hygieniaa on vain muutama kg, koska olen siellä max 3 yötä ja onhan siellä käytössä pesukone.

Mä menen usein esim lidliin ja ostan kaikkea mitä sieltä saa huomattavasti halvemmalla kuin Suomesta. Ja sitten kaikkea muuta kivaa. Mm paljon ostanut shampoota.

Aina laukut ovat täynnä, esim legot ovat todella usein tarjouksessa, puoleen hintaan vrt meidän hinnat ja annan niitä esim joululahjaksi.

Vierailija
4/102 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinulle en ole yhtikäs mitään, en edes tekopyhä ;D Totta kai täällä juttujen tarkoitus on herättää keskustelua.

Yrittänet provota ?

Mutta hienoa että olet itse niin täydellinen ihminen :)

Enkä viitsi jankata itsestäni enempää. En ole niin itserakas kuitenkaan. Alkuperäinen tarkoitus oli ihmetellä (huvittuneestikin) tuota tuliaismäärää.

Mutta ehkäpä porukka on sitten materialismia kannattavaa, täydellistä porukkaa.

AP

Miten voit odottaa asiallisia vastauksia kun oma aloituksesi on kaikkea muuta. Aloituksesi on ilkeä ja tasan tarkkaan sen perimmäinen tarkoitus oli herättää keskustelua ja saada nämä pilkkaajat ja pätijät nousemaan kivenkoloistaan haukkumaan Jarnaa. Tekopyhyys paistaa näistä jälkimmäisistä viesteistäsi kun esität viatonta.

Vierailija
5/102 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mitä olen reissussa käynyt en ole tuonut mitään. En harrasta tuliaisia. Tai sitten en vain tajua et kotia pitää kantaa säkkikaupalla jos ja vaikka mitä. Olen käynyt laivalla kyllä ja pari kertaa ulkomailla, mutta ihan reissun takia.

Tuskin sentään autoa oisin tuonut. Emme omista sellaista eikä tarvetta autoon edelleenkään ole.

Pojan tuliaiset ois voinu kuvata senkin takia että MINUSTA tuntui epäreilulle että nöpö sitä sitä ja nöpö tätä. Toiset jäi ikään kuin "paitsioon".

Tämä tunne tuli ihan vain eilisen vilauksen perusteella. Muulloin en tosiaan ko. blogia ole edes lukenut.

Ja myös siitä että itse monen lapsen äitinä pyrin tasapuolisuuteen lasten kanssa.

AAPEE

Mitä sää ite toisit? Jos siis oletetaan että joskus matkustaisit.

Miksi nua isin ja pojan tuomiset olisi pitnny kuvata kanssa? Mitä sää siitä olisit saannu? Lisää päivittelyn aihetta?

Nii että mitä sää toisit? Ehkä BMW:n? Oisiko tarpeeksi tyylikästä?

Minusta postauksessa esiteltiin molempien pienten tuliaiset, mutta ei isin eikä teinipojan. Vai luitko jotain eri tekstiä? Inisit 15v:n tuliaisia, mutta tänään iniset jotain muuta. Auttaisiko joku kiva harrastus tai muu tarkoitus elämään?

Vierailija
6/102 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostoksia ja leimat muut materialisteiksi kuten vastauksessasi näkyy.

Totta kai juttujen on tarkotus herättää keskustelua, mutta sinun juttusi tarkoitus oli herättää haukkumiskeskustelua. Yrität verhota sen nyt huvittuneisuuteen. Pyh, aloituksesi sävy ei ollut todellakaan mikään huvittunut vaan pelkästään ilkeä.

ja minulle olet nettikiusaaja, siitä et pääse mihinkään.

Ny lähden töihin, mukavaa päivää! Yrittäkää vaikka tänään olla kiusaamatta ketään, ei se mahdotonta ole teillekään.

No sinulle en ole yhtikäs mitään, en edes tekopyhä ;D Totta kai täällä juttujen tarkoitus on herättää keskustelua.

Yrittänet provota ?

Enkä viitsi jankata itsestäni enempää. En ole niin itserakas kuitenkaan. Alkuperäinen tarkoitus oli ihmetellä (huvittuneestikin) tuota tuliaismäärää.

AP

Vierailija
7/102 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittänet provota ?

AP

Olisiko sittenkin kyse siitä, että sinä et pääse niille reissuille eikä ole tarpeeksi isoa laukkuakaan?

Tottakai ihminen tuo luomua kosmetiikkaa, jos sillä säästää seuraavan vuoden shampoissa ja suihkugeeleissä/rasvoissa 50% tai 80%. Olisiko vähän pöljää ostaa kotimaasta kalliilla ja jättää ne "laukuntäytteet" sinne Saksaan. :D

Huomaa, ettet ole matkustellut. Eikä Ruotsin laivalta mitään edullisesti saakaan.

Vierailija
8/102 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vanha ja tyhmä. Miksi muuten moisia kyselisit.

Ostatko itse sieltä laivalta TYYLIKKÄITÄ Viking Line-paitoja? Ymmärrän juu, että tuollainen tyylittömyys ottaa päähän ;)

Vierailija
9/102 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis EN PÄÄSE matkustelemaan ? Voi kunpa tietäisit ;) Tämän olet kehitellyt omassa pienessä päässäsi. Enhän sitä ole koskaan väittänyt.

Jos koette että aloitukseni on ilkeä niin sitten se on sitä teille. Mitä sitten ?

Jos avaudun lisä, vaikkei pitänyt, niin käsitykseni luomuelämisestä ja ekologisuudesta on hieman toista kuin tuolla Jiillä. Itse yritän elää ekologisesti eikä siihen kuulu matkustelu lentokoneella saatika muulla.

Saan arvostella blogeja jos joku niitä luettavaksi laittaa eikö niin ?

Minusta Jiin elämä ei ole sitä mitä hän antaa ymmärtää. Onhan minulla oikeus mielipiteisiini, onhan ? Vai olenko niin erakoitunut etten tiedä että nykyajan kentokoneet ovat niin ekologisia että !

Puhumattakaan tuosta liukuhihnan tuotteista... On keksitty täyttöpulloja, irtoteetä yms. Minäkin juon vain teetä, mutta MINUSTA teepussit on pakattu niin järkyttävän moneen muovikääreeseen että ihan hirvittää.

Että onkohan järkevää ekologisena ja vastuuntuntoisena ihmisenä kantaa noita kaikkia LENTOKONEELLA Suomeen asti ? :D

Ja öh, matkalaukku löytyy ! Oikein isokin. Eilen siivotessa juuri mietin mihin sen saisin heivattua, mutten vielä keksinyt. Ehkä se saa täytettä säilytykseen menevistä talvivaatteista tms.

Tuotas, niin... En käsitä miten on halvempaa lähtä Saksaan ostoksille ? Maksaa kallis matka että voi ostaa sieltä halvalla tuotteita ? Noh, tyylinsä kullakin :)

AAPEE

Vierailija
10/102 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis EN PÄÄSE matkustelemaan ? Voi kunpa tietäisit ;) Tämän olet kehitellyt omassa pienessä päässäsi. Enhän sitä ole koskaan väittänyt.

Jos koette että aloitukseni on ilkeä niin sitten se on sitä teille. Mitä sitten ?

Jos avaudun lisä, vaikkei pitänyt, niin käsitykseni luomuelämisestä ja ekologisuudesta on hieman toista kuin tuolla Jiillä. Itse yritän elää ekologisesti eikä siihen kuulu matkustelu lentokoneella saatika muulla.

Minusta Jiin elämä ei ole sitä mitä hän antaa ymmärtää. Onhan minulla oikeus mielipiteisiini, onhan ? Vai olenko niin erakoitunut etten tiedä että nykyajan kentokoneet ovat niin ekologisia että !

Puhumattakaan tuosta liukuhihnan tuotteista... On keksitty täyttöpulloja, irtoteetä yms. Minäkin juon vain teetä, mutta MINUSTA teepussit on pakattu niin järkyttävän moneen muovikääreeseen että ihan hirvittää.

Että onkohan järkevää ekologisena ja vastuuntuntoisena ihmisenä kantaa noita kaikkia LENTOKONEELLA Suomeen asti ? :D

Ja öh, matkalaukku löytyy ! Oikein isokin. Eilen siivotessa juuri mietin mihin sen saisin heivattua, mutten vielä keksinyt. Ehkä se saa täytettä säilytykseen menevistä talvivaatteista tms.

Tuotas, niin... En käsitä miten on halvempaa lähtä Saksaan ostoksille ? Maksaa kallis matka että voi ostaa sieltä halvalla tuotteita ? Noh, tyylinsä kullakin :)

AAPEE

No hei hönöää, ei se Ruotsin laivailu ole yhtään sen ekologisempaa, vaikka ilmakehä ei ihan välittömästi tuhoudu. Ota selvää ennenkuin tulet vaahtoamaan.

Matkailussa on hiukan muitakin elementtejä kuin ostokset. Kappas kummaa!

Mitä jos myisit matkalaukkusi? Saisit lisää ituja ja KALLISTA luomuteetä ja -shampoota, tsihi.

Nyt löytyi tästä viestistä syy "hyväntahtoiseen

ihmettelyalitusviestiin". Ylemmyys J:tä kohtaan eli koet olevasi parempi ekoilija. Kiva kiva, menepä tekemään päivän viherpirtelö jotta saat hiukan alkuvoimaa.

Ehdotus: blogien lukemisen sijaan kannaattaa keskittyä omaan elämään. Jos haluat pelastaa maailman omin hartiavoimin, kannattaa oikein nyt syynätä mistä vielä matkustelun lisäksi voisit luopua: pesukoneesta? Lämmityksestä (ainakin kesäisin)? Valmisvaatteista? Kaikesta kosmetiikasta (kyllä mäntysuopa voitaneen hyväksyä)? Juoksevasta vedestä? Liioista neliöistä? Kesän ajaksi kengistä? Ihan kaikista valmisruuista? (Jos ketsuppia ei pysty itse tekemään omakasvattamistaan tomaateista, voi elää ilman).

Aina löytyy ituhipimpi ihminen kuin sinä, joka voi sanoa että sinä olet maailman tuhoaja, halutessaan. Onko se hedelmällistä? Ei ole. Hedelmällistä on omaan elämään.

Vierailija
11/102 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAPEE

Onko hän ANTNUT YMMÄRTÄÄ blogissaan olevansa ekojeesus? Ei minusta. Sinä olet itse antanut itsesi ymmärtää niin. So sad.

Vierailija
12/102 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAPEE

Onko hän ANTNUT YMMÄRTÄÄ blogissaan olevansa ekojeesus? Ei minusta. Sinä olet itse antanut itsesi ymmärtää niin. So sad.

Tässä lainaus J:n bloin tervetuloa-sanoista: "Valitsemme mieluusti luomua ja esittelen myös luomujen ruokatarvikkeiden merkkejä ja ostospaikkoja.

Jos haluat vaihtaa pikkuhiljaa luomumpaan, blogistani löytyy kivoja vinkkejä kuinka valita kauppareissulla luomumpi tuote helpommin.

Kaikki ruokaohjeiden luomut raaka-aineet voi korvata tavallisilla.

Meidän tie luomuun kävi tarpeesta syödä puhtaammin ja paremmin.

Myös kuopuksen erittäin vaikea atopia on edesauttanut luopumaan tehoviljellyistä elintarvikkeista aste kerrallaan. Emme ole fanaatikkoja eikä luomuruoka ole uskonto, kuljemme vain meille sopivaa polkua.

Muitakin ekovinkkejä blogissani on ajoittain. Myrkyttömämpi elinympäristö on alkanut kiinnostaa enemmän ja enemmän. En voi vaikuttaa hengitysilmaani, mutta moneen muuhun asiaan voin.

Tämä ei kuitenkaan ole maailmanparannusblogi, vaan täällä yhdistyy ekoihmisen mielestä kulutushörhöily ja kulutushysteerikon mielestä "ituhippeily". Sellainen olen ja sellainen on blogini."

Lisättävää ap? Erityisesti nuo kaksi viimeistä lausetta on minusta sellaisia, joihin voisit aamumietiskelyssäsi syventyä.

Vierailija
13/102 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, on lisättävää, ikävä kyllä :( Järkytyin tuosta mitä ao lainauksessa on. Jospa annan teille vähän aamupohdittavaa ?

Millainen ekoteko on lentäminen ?

Eikä lentäminen saastuta lainkaan ?

Entä pakokaasupäästöt ?

Tämäkö ekovinkki : lentäkää Saksaan ostamaan halpaa pesuainetta ? :(

Enää en ole edes huvittunut vaan TODELLA surullinen. Jos tämä ilmentää sitä mitä ihminen tekee maapallolle niin en voi ymmärtää. Voi voi ja voi.

AAPEE

Muitakin ekovinkkejä blogissani on ajoittain. Myrkyttömämpi elinympäristö on alkanut kiinnostaa enemmän ja enemmän. En voi vaikuttaa hengitysilmaani, mutta moneen muuhun asiaan voin.

Lisättävää ap? Erityisesti nuo kaksi viimeistä lausetta on minusta sellaisia, joihin voisit aamumietiskelyssäsi syventyä.

Vierailija
14/102 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut sun viestistäs mikä tossa oli se ongelma?

Että tuuaan tuliaisii?

Että tuuaan samppoota?

Että tuuaan saksast?

Että tuuaan (siun mielest) rumia paitoja?

Että on nöpöttimen tuliaisist ritirimpsua?

vai ettei 15veen tuliaisist oo ritirimpsua?

Miks sie haluat täälä aihevappaalla selvittää? Mikset sie kysy sielä kommenttiboxissa, sielä on se kysymysten paikka.

Ootsie vähä pölijä?

Vierailija
15/102 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, on lisättävää, ikävä kyllä :( Järkytyin tuosta mitä ao lainauksessa on. Jospa annan teille vähän aamupohdittavaa ?

Entä pakokaasupäästöt ?

Enää en ole edes huvittunut vaan TODELLA surullinen. Jos tämä ilmentää sitä mitä ihminen tekee maapallolle niin en voi ymmärtää. Voi voi ja voi.

AAPEE

Mene mantraamaan pariksi tunniksi ja hiljenny pakokaasupäästöille, joita J kerran vuodessa tai lentäessään aiheuttaa.

Ehkä sun pitäisi mennä monttuun makaamaan ja sirotella tuhkaa päälle, koska maailma kuiteski tuhoutuu, mitä sitä kattelemaan!

Vierailija
16/102 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä pakokaasupäästöt ?

AAPEE

Jokainen päättää millä tavoin haluaa/koettaa vaikuttaa elinympäristöönsä. Onko ainoat asennot sinusta on ja off? Pitää joko kerkakuluttaa kunnolla ajattelematta tais sitten ituhippeillä laavussa? Tuollainen välimalli ei sitten käy?

VOI VOI VOI VOI, herranjumala mikä marttyyri!

Selvittäisitkö meille ystävällisesti mitä muuta sinä harjoitat kuin ettet matkustele (luultavasti ihan jostain muista syistä kuin siksi että se olisi ekologista)? Millaiset ovat ekologiset, täydelliset elämäntapasi? Valaise meitä, oi guru, jotta voisimme me pölkkypäät sinulta oppia! Kiitän sinua jo etukäteen ja olen täällä printteri valmiina ottamaan kaikki supervinkkisi talteen :)

Vierailija
17/102 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä ajattelua :( Eikö niin ? Mitäs jos me jokainen aateltas et YKSI kerta vain. Jos vain tämän kerran ? Ja ihmisiä on maapallolla paljon ? Sen yhden kerran kuin kerrot ihmisten lukumäärällä niin saadaan paljon ?

Ja miksi näin sanon ? Siksi että muutos on lähdettävä omasta itsestään. Jospa siitä lähtisi muutos.

AP

[/quote]

Mene mantraamaan pariksi tunniksi ja hiljenny pakokaasupäästöille, joita J kerran vuodessa tai lentäessään aiheuttaa.

Ehkä sun pitäisi mennä monttuun makaamaan ja sirotella tuhkaa päälle, koska maailma kuiteski tuhoutuu, mitä sitä kattelemaan!

[/quote]

Vierailija
18/102 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua :D Saat toki elää ja tuhota elinymäristöäsi miten haluat. Mutta nyt onkin kyse Jiistä ;) Ei valitettavasti sinusta.

Jii antaa kuvan, nimenomaan ANTAA kuvan miten hän on luomu sitä ja tätä. Meno ei vain aina ole sen mukaista :) Tarkemmin sinua tuntematta en voi sanoa missä olisi petrattavaa, mutta otappa yhteyttä niin auttelen mahdollisuuksien mukaan ;)))

Näin alkuunsa voisin tulkita että tämä keskustelu on kääntynyt minun kiusaamiseksi. Sehän tietty on sallittua koska olette minua viisaampia :)

AAPEE :D

Selvittäisitkö meille ystävällisesti mitä muuta sinä harjoitat kuin ettet matkustele (luultavasti ihan jostain muista syistä kuin siksi että se olisi ekologista)? Millaiset ovat ekologiset, täydelliset elämäntapasi? Valaise meitä, oi guru, jotta voisimme me pölkkypäät sinulta oppia! Kiitän sinua jo etukäteen ja olen täällä printteri valmiina ottamaan kaikki supervinkkisi talteen :)

Vierailija
19/102 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua :D Saat toki elää ja tuhota elinymäristöäsi miten haluat. Mutta nyt onkin kyse Jiistä ;) Ei valitettavasti sinusta.

Jii antaa kuvan, nimenomaan ANTAA kuvan miten hän on luomu sitä ja tätä. Meno ei vain aina ole sen mukaista :) Tarkemmin sinua tuntematta en voi sanoa missä olisi petrattavaa, mutta otappa yhteyttä niin auttelen mahdollisuuksien mukaan ;)))

Näin alkuunsa voisin tulkita että tämä keskustelu on kääntynyt minun kiusaamiseksi. Sehän tietty on sallittua koska olette minua viisaampia :)

Sinä halusit vaan pikkusien ylentää itseäsi ja kiusta J:tä, ihan pikkuisen vaan "ihmetellä" ja provota. Nyt sitten nyyhkitäänkin siellä kun maailma tuhoutuu ja SINUA kiusataan. Kuule kukkahattutäti, tee tosiaan kuten opetat ja mene syventymään OMIIN elämäntapoihisi ja ihan heti.

Vierailija
20/102 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikikö jättääkin roskat lajittelematta! Saatat olla meidän naapuri ja tulla kyyläämään kuinka naapurin akka kyllä lajittelee ja antaa sellaisen kuvan itsestään että elää ekologisetsi, mutta silti on lentolaukku takakontissa lähdössä Kanarialle! Jestas sentään! Kaikkia hulluja!