Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Isä mukiloi 4-vuotiaan lapsensa raiskanneen nyrkein hengiltä. ov
12.06.2012 |
Ihan oikein sille raiskarille. Toivottavasti kärsi kuollessaan.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012061215696571_ul.shtml
Kommentit (62)
jutun mukaan lapsi huusi hädissään. Tuskin reiden silittely aiheuttaa moista ellei mies tee sitä kovin väkivaltaisesti.
Itse olin lapsena niin ujo, että aloin hädissäni itkeä, kun sukulaisnainen tarjosi pikkuleipää.
Tosin joku aiempi vastaaja oli siteerannut juttua, jonka mukaan tyttö oli riisuttu alasti, joten se jo kuulostaa muulta kuin reiden silittelyltä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
"ei nelivuotiasta voi raiskata kun sillä on niin pieni PILLU". EI JUMALAUTAAAAAAAAAAA!!!!
Joo, tuleekin vaurioita ja pahoja. Missä saatanan pussissa elää jos moisia puhuu????????