Tähän pinoon ne, joilla ei koskaan ole ollut maksuhäiriömerkintää! Ikäsi?
Kommentit (42)
32v. Työttömänä (ainakin osittain) viimeiset neljä vuotta, mutta silti laskut aina maksettu tasan ajallaan.
Eikös ne laskut pidä jättää aika pitkäksi aikaa maksamatta, että sellaisen saa?
Tunnustan kyllä saaneeni pari karhukirjettä, kun lasku on joskus ollut myöhässä.
Ikää 43v
Eihän sitä merkintää voi käytännössä saada minkä unohtelun, viivyttelyn tai hajamielisyyden vuoksi, vaan kyllä siinä on selkeästi pitänyt elää tosissaan yli varojensa.
ikä myös 42
mainittakoon, että olen myös entinen pitkäaikaistyötön ja sossun asiakas ;)
nykyään kunniallisesti vakiduunissa ja asuntolaina
36v. ei merkintöjä. Miehellä 38v. on ollut muutamia vuosia sitten, ei enää.
Meitä on pariskunta ja vanhemmat, siis neljä henkeä. Nuorin on 45, vanhin 83, loput siltä väliltä.
Ei ole eikä ole koskaan ollutkaan maksuhäiriöitä.
Ehkä ennemminkin olisi kannattanut aloittaa pino maksuhäiriömerkinnän saaneille....
Tai ainakaan en tiedä, että olisi. Mistä sen tietää?
Sen tietää siitä, ettei myönnetä osamaksusopimusta tai luottoa tai luottokorttia tai puhelinliittymää. Vakuutuksen saaminenkin voi olla kiven alla.
Kyllä maksuhäiriöinen tietää, hänelle tippuu solkenaan karhuja postiluukusta ja ulosottomies vierailee tilipussilla oli tulolähde mikä hyvänsä.
kellään teidän tutulla ole ollut merkintää??!!
Ette voi tietää!Minä sain asuntolainan vaikka oli merkintä ja toinen.
kaikki ovat varmasti olettaneet ettei merkintää ole.
Kyllä sen näkee, kuka hoitaa asiansa ja kuka niistä viis piittaa.
Asuntolainassa on vakuutena se asunto, joten kaipa sellaisen voi hutiluksellekin myöntää tapauskohtaisesti. Korko on kuitenkin korkeampi kuin kunnolla asiansa hoitaneella ja ehdot tiukemmat muutenkin.
Enkä usko koskaan merkintää saavanikaan, osaan elää tulojeni mukaan.
Tai ainakaan en tiedä, että olisi. Mistä sen tietää?
Sen tietää siitä, ettei myönnetä osamaksusopimusta tai luottoa tai luottokorttia tai puhelinliittymää. Vakuutuksen saaminenkin voi olla kiven alla.
Kyllä maksuhäiriöinen tietää, hänelle tippuu solkenaan karhuja postiluukusta ja ulosottomies vierailee tilipussilla oli tulolähde mikä hyvänsä.
Minun luottotiedot ei ollut kunnossa. Oli vakuutukset, liittymät ja se asuntolaina vaikka luottotiedot oli mennyt.
Asuntolainassa on vakuutena se asunto, joten kaipa sellaisen voi hutiluksellekin myöntää tapauskohtaisesti. Korko on kuitenkin korkeampi kuin kunnolla asiansa hoitaneella ja ehdot tiukemmat muutenkin.
[/quote]
Maksuvapaita kuukausiakin sain aina kun pyysin.
Ei ole ollut vaikka opiskeluaikoina rahattomia oltiinkin ja opintolainaakin oli aikaan aika paljon.
joilla se merkintä on ollut, ja suuri enemmistö niitä, joilla ei ole. Enkä ole koskaan kuullut kenestäkään oikeassa elämässä, jolla sellainen merkintä olisi ollut.
pitkä ketju tästä tulee, minulla ikää 36v.
Eikö nykyihmisille olekaan selviö että ensin maksetaan laskut ja sitten vasta ostellaan turhuuksia?? Ilmeisesti ei...
asiat on totuttu hoitamaan ajallaan.
ei merkintöjä kummallakaan.