Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä kolmatta odottavia?

11.06.2012 |

Itse olen 30v ja lapset 6v ja 7v ja nyt huomenna rv 5+0 eli laskettuaika 13.2.

Milloin muuten kannattaa mennä ekaan ultraan aikaisintaan jos haluaa varmistaa että lyökö siellä masussa pikkuinen sydän? 3 keskenmenoa ollut vuosien varrella niin tahtoisin tietää onko masussa kaikki hyvin!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta la en ole ihan varma kun erilaskureilla saa eripäivät mutta suunnilleen siis samoihin aikoihin kuin sulla.Yhden laskurin mukaan se tais olla nyt joku 6+1 jos en kauheen väärin muista :) itse miettinyt tota varhaisultraa ihan samasta syystä kuin sä ja olenkin huomenna soittamassa neuvolaan.En kyllä osaa sanoa milloin kannattaa mennä mut veikkaan et joskus rv 8. Miten ei voi muistaa vaikka synnytin viimeksi 1v 6kk sitten :D mutta soittele sinne neuvolaan.

Vierailija
2/26 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan tunnin päästä neuvolaan...lapset leirillä ni eivät oo kuuntelemassa ku en haluu heille kertoo ennen ultraa tästä vaavista!

emme2: onks siun vanhin lapsi minkä ikäinen?

rohkeasti kaikki muutkin kirjoittelemaan=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varhaisen ultra on rv 10. Joten varattiin sitten aika ennen sitä. Mun esikoinen täyttää parin kk päästä 5v

Vierailija
4/26 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve,meille on tulossa kans 3mas pojan(8v.)ja tytön(4v.)jälkeen.Aika on jo nyt lokauun 9.mut sukupuolesta ei tietoa kun ei itse haluta tietää.Jännitys säilyis loppuun asti...Minä itte oon vuodenlopusta jo??35vuotta täyttävä.Mut ikä ei paina päinvastoin on mukava olo ja ei jännitäkkään niin kovasti.Itsevarmempi...kaikki on menny tähän asti hyvin ja vielä ois n.16viikkoa jäljellä.

Itse olen kaikista mennyt viikolla 8-9 lääkäriin,eli raskaus on silloin jo varmistunut.Kaikista lapsosista on "jouduttu"odottaan ainakin puol vuotta ennen kuin on onnannu.

Entäpä teillä-tyttöjä vai poikia ja kumpaa nyt toivotaan?Meille on siis ihan sama,on mukava kuunnella muiden veikkauksia kumpi sieltä nyt sit tulee mahan ja olotilan perusteella...pääasia et on terve.

Mukavaa odotusta teille ja pysytäänhän kuulolla...

Vierailija
5/26 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole väliä kumpi tulee mutta vahva tunne on että tyttö sieltä tulis vaikka eihän sitä koskaan tiedä varsinkin kuin näin alussa vielä on tämä :)

Vierailija
6/26 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ennestään 6v tyttö(lokakuussa täyttää 7v) ja 7v poika(heinäkuussa täyttää 8v)=)

Aiemmin kun odotin noita kahta halusin jo ultrassa tietää kumpi tulee nyt en halua;)

Nyt on varhaisultraan varattu aika ja se on 28.6 rv 7+2. Keskenmenoja on ollut 2003 kaksi ja 2009 yksi...siksi halusin nyt varmistaa et kaikki kunnossa! Eka neuvola 12.7 silloin rv 9+2.

Nyt siis rv 5+0

Vierailija
7/26 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Täällä yks 24v odottelija kans, mä en varmaan jää ketjuun mukaan mutta ajattelinpa vastata kun heräsin eikä uni tuu :-)

Kävin ensimmäisessä ultrassa yksityisellä rv 6+2 ja siellä näkyi pieni sydän lyömässä vaikka varauduin ettei vielä näy. :-)

Ja kolmatta odotetaan saapuvaksi minä päivänä tahansa, teetellyt on jo monta päivää.. Aika meni taas niin nopeaa! Meillä ennestään 6v ja 4,5v tytöt ja tyttöä on nytkin lupailtu 4D ultran mukaan "varmasti" mutta pian se selviää. :-)

Toivon teille turvallista matkaa odotukseen.

Aukku rv 39+1

Vierailija
8/26 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle kirjoituksestasi ja tulehan kertomaan miten synnytys meni meille=) Onnellista loppu odotusta=)

Vierailija
9/26 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä olen 25v. Ja meillä on lapset 2,5 ja 1 v. Ja tämä uuden tulokkaan pitäisi joulukuun alussa syntyä. Eli vauhtia meillä riittää ja kohta taas pitäis yksi vaihde löytää lisää että saa vauvankin hoidettua :)

10/26 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 11,5v ja 3,5v. Kolmas tulossa 15.12. Tänään juuri ultrassa pulla heilui hyvin terhakkaasti :)

Itsellä ikää 33v.

Vierailija
11/26 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muillakin näköjään suht isoja ikäeroja lapsilla. Moonbeam: Onko 8v ikäero lapsilla hyvä? Meillä tulossa pojan ja vauvan välille 8v6kk ja tytön ja vauvan välille 7v3kk=)

Huono olo ollut tänään...ehkä hyvä vaan et oireita! Tää kuitenkin jo 6 raskaus ja kuitenkin vaan 2 lasta...helmikuussa toivottavasti 3=)

Iltatähti rv6+0

Vierailija
12/26 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pojat 6 v. 4 v.. Kolmanne la. joulukuussa. Itseasiassa odotin kaksosia, mutta toisen sydän ei enää ensimmäisessä ultrassa sykkinyt. Siksi vielä vähän epävarma olo raskauden suhteen. Emme ole juuri kenelläkään kertoneet ja pojillekin haluamme kertoa vasta syksymmällä, kun rakenneultra ja omakustanteinen 4d ultra on ohi. Vauvanodotuksesta kertovia kirjoja olen lukenut heille jo pitkään, joten ei pitäis ihan uusi asia olle. Pojat eivät tykkää vauvoista, eivätkä missään tapauksessa ainakaan tytöistä, joten haastetta tulee varmasti olemaan edessä. Itsekin on vanhempi ja mietin kuinka jaksan kaikki yövalvomiset ja aktiivisten poikien kanssa touhuamisen. Toivottavasti voimat löytyy. Onnellisia kolmannesta ollaan. Jännittää kuinka elämä tulee taas muuttumaan.

Vierailija
13/26 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kanssa paljon samanlaisia ajatuksia...mut eiköhän myö jotenkin pärjätä!

Huono olo...vaikka vähän piristi äskeinen talviturkin heitto;)

Hauskaa Juhannusta kaikille=)

Iltatähti rv 6+2(tasan viikko ultraan...kääk!)

Vierailija
14/26 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on 34v. äippä ja la 8.1.13 ja tytöt on 3v. ja 9 kk

Vierailija
15/26 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"yksityisellä" varhaisultrassa kun viikkoja 7+5 ja syke löytyi helposti. Ihan vaan mieltä rauhoitaakseni halus käydä ku oli jtn outoja vihlomisia. Muutenkin tuntuu, että ekaa kertaa ois raskaana ku lapset ovat jo 10- ja 11-vuotiaita :)

16/26 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee kolmas vauva helmikuun viimeinen päivä, toivottavasti kaikki menee hývin:) Kotona temmeltävät 3-vuotias tyttö ja 4-poika. Onhan tämä aika ihmeellistä taas, mutta niin ihanaa!

Vierailija
17/26 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset lähti kahdestaan telttaan yöksi...epäilen kyllä että palaavat pian sisälle;)

Miuta pelottaa keskenmeno kun niitä takana useita=( Noh torstaina sitten ultra!

Iltatähti rv 6+5.

Vierailija
18/26 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamiko, seuraan sinua nyt tuolta kolmannesta kuumeilevat-listalta tänne odottajien puolelle! ;)

Täällä siis myös kolmatta odotetaan, vasta rv 4+4, vanhemmat lapset ovat 7 ja 9 ja minulla ja miehellä ikää on 29 ja 30 (täytän itse kuukauden päästä 30 mutta käytän tuota 29 niin kauan kuin voin ;)

Suht isolla ikäerolla siis tulee tämä meidänkin kolmas, "iltatähti"..

Vierailija
19/26 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi iltatähden odottaja. Meillä laskettu aika 9.12. eli viikkoja 16+2. Ikäeroa on tulossa esikoistytön kanssa n. 8 v 9 kk ja keskimmäisen pojan kanssa 7v 3kk. Toisaalta ihanaa, vaikka olen kuumeillut vaavista jo monta vuotta. Mutta jälkikäteen ajateltuna olen onnellinen, ettei ole kolme ihan pientä vaippaikäistä yhtäaikaa (vaikka sitä kovasti olisin aikanani haaveillut)...en tiedä kykenisinkö siihen, saati sitten mieheni ;)

Vierailija
20/26 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon=)

Kävin äsken ultrassa ja siellähän se pieni sydän sykki=) Olo on helpottunut=)

Kerron tänään lapsille...vaikka ei ehkä viisasta mut en malta odottaa enää;)

Iltatähti rv 7+2