Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi paheksut sitä, kun tallennan rannalla valokuvia ja videota?

Vierailija
02.08.2024 |

Mitä vahinkoa siitä on, jos kuvaan omaksi ilokseni materiaalia tilanteista, jotka kuka tahansa voisi omin silmin nähdä ihan vain olemalla paikalla?

Materiaalia ei julkaista missään, ja juuri kukaan ei edes huomaa kuvaamistani.

Mitään laitonta tai sopiatonta tässä kuvaamisessa ei tietenkään ole.

Miksi siis valittaa asiasta?

Kommentit (240)

Vierailija
1/240 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä mitään vahinkoa olekaan, jos kuvia ei julkaista. Ihmiset eivät vain ymmärrä kuvaamisen ja julkaisemisen eroa.

Vierailija
2/240 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuvaan pakettiauton sivuikkunasta lasten leikkikenttiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/240 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokkasi tulee kipeäksi, jos huomaan. Että vahinkoa teet vain itsellesi.

Vierailija
4/240 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi uhkailet väkivallalla ihmistä, joka ei tee mitään väärää?

Vierailija
5/240 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paheksun, koska se antaa sinusta melko karmivan ja surullisen kuvan, että keräät runkkumateriaalia rannalta.

Vierailija
6/240 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paheksun, koska se antaa sinusta melko karmivan ja surullisen kuvan, että keräät runkkumateriaalia rannalta.

Minusta on karmivaa olla noin kiinnostunut tuntemattomien masturbaatiopreferensseistä, mutta kukin toki tavallaan.

Tässä tulee muuten esiin taas se tuttu kulttuurinen kuvio, jossa miesten masturboiminen halutaan esittää säälittävänä runkkaamisena, naisten masturbointi taas voimaannuttavana hyvinvoinnin lähteenä.

Vierailija
7/240 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä tallenna, et sinä käy ulkona.

Vierailija
8/240 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on karmivaa olla noin kiinnostunut tuntemattomien masturbaatiopreferensseistä, mutta kukin toki tavallaan.

Tässä tulee muuten esiin taas se tuttu kulttuurinen kuvio, jossa miesten masturboiminen halutaan esittää säälittävänä runkkaamisena, naisten masturbointi taas voimaannuttavana hyvinvoinnin lähteenä.

Et sinä ole mikään tuntematon, kun olet hokenut tätä rannalla kuvaamista monta päivää, ja kaikki kyllä tietää miksi sinä haluat sitä kuvata. "Ihan omaksi iloksi". 

Minulle on ihan se ja sama että masturboit, turhaan yrität tehdä siitä mitään olkiukkoa. Mutta ällöttää ajatus siitä, että masturboisit minun kuvilleni. Olisin laittanut niitä itse nettiin, jos haluaisin hyypiöiden katselevan niitä. 

Vierailija
9/240 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varp ettet päädy sairaalaan paskomaan verta.

Vierailija
10/240 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella paikalla saa kyllä ihan kuvatakin.

Jos joku heiluu itse vähissä vaatteissa hänen oma valinta ja saattaa joutua kuvatuksi. Ei ole kuvaajan moka tämä.

Vierailija
11/240 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen live fiidin tekemistä.

Vierailija
12/240 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä paheksu vaan säälin

Vierailija
13/240 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä ole mikään tuntematon, kun olet hokenut tätä rannalla kuvaamista monta päivää, ja kaikki kyllä tietää miksi sinä haluat sitä kuvata. "Ihan omaksi iloksi". 

Minulle on ihan se ja sama että masturboit, turhaan yrität tehdä siitä mitään olkiukkoa. Mutta ällöttää ajatus siitä, että masturboisit minun kuvilleni. Olisin laittanut niitä itse nettiin,

En ole kirjoittanut tästä aiheesta palstalle mitään ennen tätä päivää.

Vierailija
14/240 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aina ruikuttaa. Pitää saada olla alasti julkisella paikalla mutta OMG jos joku kuvaa julkisella paikalla.

Vierailija
15/240 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, tee surkealla elämälläsi mitä tykkäät. 

Vierailija
16/240 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikkien kannikat lävähtävät eetteriin, syntyy ehkä pieni skandaali, mutta ehkä ne voi verhota.

Vierailija
17/240 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien elämä on enemmän tai vähemmän surkeaa, ja sitten se loppuu.

Vierailija
18/240 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kaltaisten tyyppien vuoksi en käy yleisillä rannoilla tai uimahallissa. Jos joku omalle mökkirannalleni tulee kuvaamaan, niin sepäs ei olekaan enää ihan laillista puuhaa. 

Vierailija
19/240 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä, miksi sinä aiot kuvata rannalla ihmisiä niin ovelasti ettei sitä kukaan edes huomaa, jos tuo ei ole se syy? 

Vierailija
20/240 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkät hei, tässä nyt kun kokeiltu joku tovi tätä et naisille vähän enemmän vapauksia niin eihän tosta tullu hevonvittuakaan, oisko se aika myöntää virheensä ja pakittaa tässä hommassa vähäsen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi