Miksi paheksut sitä, kun tallennan rannalla valokuvia ja videota?
Mitä vahinkoa siitä on, jos kuvaan omaksi ilokseni materiaalia tilanteista, jotka kuka tahansa voisi omin silmin nähdä ihan vain olemalla paikalla?
Materiaalia ei julkaista missään, ja juuri kukaan ei edes huomaa kuvaamistani.
Mitään laitonta tai sopiatonta tässä kuvaamisessa ei tietenkään ole.
Miksi siis valittaa asiasta?
Kommentit (240)
Minä kuvaan pakettiauton sivuikkunasta lasten leikkikenttiä.
Nokkasi tulee kipeäksi, jos huomaan. Että vahinkoa teet vain itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi uhkailet väkivallalla ihmistä, joka ei tee mitään väärää?
Paheksun, koska se antaa sinusta melko karmivan ja surullisen kuvan, että keräät runkkumateriaalia rannalta.
Vierailija kirjoitti:
Paheksun, koska se antaa sinusta melko karmivan ja surullisen kuvan, että keräät runkkumateriaalia rannalta.
Minusta on karmivaa olla noin kiinnostunut tuntemattomien masturbaatiopreferensseistä, mutta kukin toki tavallaan.
Tässä tulee muuten esiin taas se tuttu kulttuurinen kuvio, jossa miesten masturboiminen halutaan esittää säälittävänä runkkaamisena, naisten masturbointi taas voimaannuttavana hyvinvoinnin lähteenä.
Etkä tallenna, et sinä käy ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on karmivaa olla noin kiinnostunut tuntemattomien masturbaatiopreferensseistä, mutta kukin toki tavallaan.
Tässä tulee muuten esiin taas se tuttu kulttuurinen kuvio, jossa miesten masturboiminen halutaan esittää säälittävänä runkkaamisena, naisten masturbointi taas voimaannuttavana hyvinvoinnin lähteenä.
Et sinä ole mikään tuntematon, kun olet hokenut tätä rannalla kuvaamista monta päivää, ja kaikki kyllä tietää miksi sinä haluat sitä kuvata. "Ihan omaksi iloksi".
Minulle on ihan se ja sama että masturboit, turhaan yrität tehdä siitä mitään olkiukkoa. Mutta ällöttää ajatus siitä, että masturboisit minun kuvilleni. Olisin laittanut niitä itse nettiin, jos haluaisin hyypiöiden katselevan niitä.
Vierailija kirjoitti:
Varp ettet päädy sairaalaan paskomaan verta.
Julkisella paikalla saa kyllä ihan kuvatakin.
Jos joku heiluu itse vähissä vaatteissa hänen oma valinta ja saattaa joutua kuvatuksi. Ei ole kuvaajan moka tämä.
Suosittelen live fiidin tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä ole mikään tuntematon, kun olet hokenut tätä rannalla kuvaamista monta päivää, ja kaikki kyllä tietää miksi sinä haluat sitä kuvata. "Ihan omaksi iloksi".
Minulle on ihan se ja sama että masturboit, turhaan yrität tehdä siitä mitään olkiukkoa. Mutta ällöttää ajatus siitä, että masturboisit minun kuvilleni. Olisin laittanut niitä itse nettiin,
En ole kirjoittanut tästä aiheesta palstalle mitään ennen tätä päivää.
Naiset aina ruikuttaa. Pitää saada olla alasti julkisella paikalla mutta OMG jos joku kuvaa julkisella paikalla.
Ihan sama, tee surkealla elämälläsi mitä tykkäät.
Jos kaikkien kannikat lävähtävät eetteriin, syntyy ehkä pieni skandaali, mutta ehkä ne voi verhota.
Kaikkien elämä on enemmän tai vähemmän surkeaa, ja sitten se loppuu.
Tämän kaltaisten tyyppien vuoksi en käy yleisillä rannoilla tai uimahallissa. Jos joku omalle mökkirannalleni tulee kuvaamaan, niin sepäs ei olekaan enää ihan laillista puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ihmeessä, miksi sinä aiot kuvata rannalla ihmisiä niin ovelasti ettei sitä kukaan edes huomaa, jos tuo ei ole se syy?
Jätkät hei, tässä nyt kun kokeiltu joku tovi tätä et naisille vähän enemmän vapauksia niin eihän tosta tullu hevonvittuakaan, oisko se aika myöntää virheensä ja pakittaa tässä hommassa vähäsen?
Ei siitä mitään vahinkoa olekaan, jos kuvia ei julkaista. Ihmiset eivät vain ymmärrä kuvaamisen ja julkaisemisen eroa.