Paljonko teillä olisi lapsia, jos ei olisii mahdollisuuksia käyttää minkäänlaista ehkäisyvälineitä?
Paitsi tietty selibaattia, keskeytettyä yhdyntää ja varmoja päiviä.
Kommentit (33)
olen 38 joten kai niitä kolmesta kahdeksaan olisi siunaantunut. Nyt on yksi.
yksi uusi pöklähtäsi maailmaan. Seksiä on joskus 3 kertaa päivässä ja helposti sikiävä olen.
Mahdollisesti 15 lapsen kolmivitonen äiti...
Tulen raskaaksi jos ajatuksesta, mutta toisaalta mulla on tosi säännöllinen kierto ja tunnen hyvin elimistöni, joten olisin saattanut pystyä kiertämään varmoja päiviä.
On oltu yhdessä 7 vuotta joten kerran vuoteen olis ehkä lapsia, nyt on kolme suunniteltua.
Niin monta vuotta näistä kymmenestä on menty ilman ehkäisyä, vielä tärppipäiviin tähdätenkin ajoittain, mutta silti on tullut vain yksi lapsi. Toivottavasti joskus tulisi toinenkin.
mutta veikkaan että korkeintaan yksi enemmän kuin nyt. Näitä kahtakin jouduttiin aika pitkään pungertamaan, eikä olla sittemmin yhtään nuoremmiksi tultu.
Ei ole paljon pippeliä heiluteltu esikoisen odotuksen alettua
Ollaan niin ongelmaisia molemmat, ettei niitä lapsia vahingossa tule. Ei jakseta välittää ehkäisystä enää.
ollaan saatu. Ehkäisyä käytettiin n.3kk seurustelun alusta. Ei olla siis käytetty varmojapäiviä tai mitään muitakaan kikkoja. Kolmas on kovasti haaveissa, saa nähdä saadaanko koskaan.
Mulla on 1v 9kk esikoinen ja 7kk kuopus. Eli jos samaa tahtia olisin raskautunut, niin kolmatta varmaan oottaisin. Esikoinen oli 3kk kun tulin uudestaan raskaaksi.
Eli en tiedä, paha sitä olisi mennä veikkaamaan varsinaisesti.
Ajatuksen tasolla oletan kyllä, että monta, monen monta. Kuukautiseni ovat yleensä alkaneet liki samoihin aikoihin kun jälkitarkastus on ollut. Ja isoäidilläni oli aikoinaan lapsi per puolitoista vuotta. Mutta hänelläkin lapsia ei sitten enää tietyn lukumäärän jälkeen vain tullut. Syytä en tosin tiedä :).
Mutta koska olen jokaisesta lapsesta (5) tullut raskaaksi 1-6 kk:n sisällä yrityksen aloituksesta, niin eiköhän noita olisi siunaantunut muutama enemmän kuin nyt.
nyt 2 lasta, heti tulleet, kun yritetty. +i keskenmeno...
Nyt ikää 45 v ja parisuhdetta takana 25 vuotta...huh, huh...
Kuukausi synnytyksestä on menkat alkaneet ja raskaudet alkaneet pian ehkäisyn lopetuksen jälkeen. Nyt 3 lasta.
Jos nyt ei kävisi kemialliset ehkäisyt, loppuisi varmaan seksi meillä. Pelkään, etten jaksaisi isompaa perhettä.