Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenkäs te muut? Yritetäänkö teitä iskeä ihan koko ajan ja kaikkialla?

Vierailija
09.07.2014 |

Eräs kaveri vain kehuskelee fb:ssä kun ei missään saa olla rauhassa kun kaikki miehet ovat ihan koko ajan kimpussa, kaupassa, rannalla, kadulla, jopa työpaikalla. Yrittävät iskeä ja ehdotella. Siltikään sillä ei ole miestä, ei ole vuosiin ollut.

Minä olen saanut olla rauhassa, mutta olenkin vähän pyöreä, joten en varmaan kenellekään kelpaisikaan... Paitsi omalleni tietenkin, mutta se onkin vähän höpsö.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä erotatte iskuyrityksen siitä että tulee muuten vain juttelemaan?

Siitä että toinen antaa numeronsa tai pyytää kahville. 

Vierailija
62/74 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole iskemistä, jos jutellaan tai otetaan kontaktia. Muuten mua iskettäisi koko ajan. Tai niin mä sen tulkitsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaikissa noissa mainitsemissasi paikoissa: kaupassa, rannalla, työpaikalla ja kadulla. Ja paljon muissakin paikoissa ja fb:n kautta (ainoa somekanavani). Yleensä torjun nämä kaikki, kun ei natsaa, mutta yhdestä syntyi useamman vuoden avoliitto. Yhtä liian hätäisesti tekemääni torjuntaa kyllä kadun, olisi pitänyt katsoa se kortti. Kohtaaminen oli ihan satumainen, mutta edeltävästä erostani traumatisoituneena säikähdin ja torjuin sen miehen. Nyt tuntuu, että käänsin kohtalolle selkäni. Kaikki voi olla todellakin pienestä kiinni.

Vierailija
64/74 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pitkään aikoihin kukaan yrittänyt iskeä ja nuorenakin se oli harvinaista. Kun on rumanpuoleinen naama ja AA-kuppi, niin saa olla aika rauhassa.

(Ps: lähestyin itse kiinnostavia miehiä ja parhaan kanssa olen edelleen, parin vuosikymmenen jälkeen)

Vierailija
65/74 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pitkään aikoihin kukaan yrittänyt iskeä ja nuorenakin se oli harvinaista. Kun on rumanpuoleinen naama ja AA-kuppi, niin saa olla aika rauhassa.

(Ps: lähestyin itse kiinnostavia miehiä ja parhaan kanssa olen edelleen, parin vuosikymmenen jälkeen)

Olen miettinyt, että miten naiset lähestyy miestä, kun olen aina pitänyt asiaa niin, että mies lähestyy naista. Sitten näin sen omin silmin. Istuin kaverin kanssa kaupan edessä ja siihen tuli yhtäkkiä nainen kaverin eteen. Nainen sanoi ihan suoraa, että olet niin mielyttävän näköinen ja jotenkin varmanoloinen ja siisti mies, niin tulin kysymään, että lähtisitkö deiteille. Frendi sano mennään vaan.

Se oli sellainen sportttimimmi kaunis. Mulla on aina ollut jostain syystä päässä sellainen ajatus, että sen näköiset naiset ei vaivaudu itse tekemään aloitetta, koska tietää sen et niitä pokaillaa.. Tämä minun ajatusmaailma ja typerä sellainen mureni siihen ja hyvä niin.

Vierailija
66/74 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ihan koko ajan. T. Setämies 60+

Vierailija
67/74 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana (alle 30v) se oli jatkuvaa. Koko ajan oli joku hihassa roikkumassa milloin milläkin tekosyyllä. Ihan asiallista porukkaa kaikki kuitenkin, kun perääntyvät siinä vaiheessa, kun selvisi, että minulla on mies ja lapsi.

Sitten korona-aikana etätöissä lihoin noin 10kg enkä muutenkaan panostanut ulkonäkööni pariin vuoteen juurikaan. Iskuyritykset loppuivat kuin seinään. Oli samaan aikaan huvitttavaa ja surullista huomata miten huomio perustui vain täysin siihen, että olin hoikka, nuori, nätti ja blondi.

Toisaalta nyt viimeisen vuoden sisään olen laihduttanut nuo koronakilot pois. Samanlaista huomiota satelee taas. Ei enää kyllä samanlaisia määriä, koska meistä yli kolmekymppisistä niin moni on onnellisesti naimisissa ja perheellinen. Mutta kyllä miehet oikeasti huomioi toisia naisia enemmän kuin toisia. Eikä tarvitse olla edes mikään pick me-girl. 

Vierailija
68/74 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koska olen varattu

Huudatko sitä ääneen 

Vierailija
69/74 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään. Minun taskuuni on salaa työnnetty puhelinnumeroita joka kauppareissulla. Kerrankin niitä oli niin paljon, että osa putoili kadulle kun menin parkkikselle. Ja olen ihan tavallinen av-mamma! 47v, 155cm/75kg, ohuet maantienväriset hiukset ja likinäköön silmälasit. 

Vierailija
70/74 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, että vielä vuosi sitten iskettiin kaikkialla, joka päivä oli joku perässä .

Ja tuota jatkui joku 6 v (sitä ennen en muista oliko kausi ettei isketty)ja nyt selvästi vuoden ollut kausi ettei lähestytä ja olen kyllä lihonut. Mutta olin siis tuon 6v aikakauden aikana oikeastikin ylipainoinen ihan koko ajan, mutta mulla oli selkeä vyötärö, muodit ym(olin jipa 29 kg ylipainoinrn,silti roikuttiin perässä). Nyt olen lihonnut varmaan jonkun kriittisen pisteen yli, ja nyt saan olla rauhassa.

Eli joskus 18 v kai iskettiin en muista, jonkun verran, sitten en muista oliko 2kymppisenä niin ettei juurikan??sitten ehkä 27v-32v koko ajan. Nyt 33v ei.

Vierailija
71/74 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuollaiset tapaukset, luulevat kaiken normaalin kanssakäymisen olevan iskemistä. Töissä eräs nainen on tällainen ja hänen mielestään kaikki lähetit yms. yrittävät aina iskeä häntä :DD Todellakaan ei ole mikään kedon hehkein kukka tai ole mitenkään seksikäs mikä houkuttelisi miehiä. 

Vierailija
72/74 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hämmästynyt suomalaisista miehistä. Aika moni täälläkin sanoo että todella usein tullaan iskemään. Tuskin kaikki nyt baari illoista puhui.

Olen aina kuvitellut että suomalaiset miehet ei pahemmin selvinpäin mene tuntemattomille juttelemaan.

Jos taas puhuitte näistä astetta tummemmista miehistä niin he nyt iskevät ketä vain.

Vai olisko ihan vain se, että naiset luulevat kaiken normaalin ystävällisyyden olevan iskemistä. No ihminen näkee mitä haluaa nähdä, eli tämä kertoo ennen kaikkea siitä kertojasta. 

Vierailija
73/74 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää. Nuorempana pukeuduin seksikkäämmin ja olin vähän huomionkipeä.

Nykyään kyllä minua vanhemmat ja sitten paljon nuoremmat saattavat katsoa perään, mutta eivät tule enää suoraan puhumaan. Paitsi känniläiset.

Oma käytös vaikuttaa paljon. Jos "pörhistelet korkeana", niin tottakai se otetaan kutsuna.

Kun viipotat menemään omia juttujasi --sivuille vilkuilematta, niin aika rauhassa saa olla.

N-55

Vierailija
74/74 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jotkut ihmiset ottaa helposti ystävällisyyden ja hymyilyn flirttailuna ja iskuyrityksenä. Mun paras kaveri on aina sitä mieltä että mies kun mies on aina flirttailemassa, ja vähintäänkin kiinnostunut. ennen tuo ärsytti mua ihan suunnattomasti, mutta nykyään vaan hymistelen ja sanon että oho, kun kuulen referaatteja milloin kenenkin komistuksen flirtistä. Se on ihan kiinni siitä miten ihmisten käytöstä lukee. Usein kun olen sen kanssa liikkeellä saattaa hän sanoa että jopas tuo mies yritti flirtata sulle. itse tulkitsen ystävällisyydeksi. eroja siis lähinnä varmaan tulkinta tavoissa, ei niinkään siitä etteikö kukaan koskaan flirttailisi.

Jos miehet ovat jatkuvasti ystävällisiä ja hymyilevät, minäkin tulkitsisin tuon flirtiksi. Näin näkymättömänä keski-ikäisenä ja ylipainoisena naisena miehet eivät todellakaan jatkuvasti hymyile tai koeta olla mitenkään erityisen ystävällisiä  normaaleja käytöstapoja esim. asiakaspalvelussa lukuunottamatta. Mutta asia minulle ihan fine, pidin nuoruudessa lähestymisyrityksiä ahdistavina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän