Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenkäs te muut? Yritetäänkö teitä iskeä ihan koko ajan ja kaikkialla?

Vierailija
09.07.2014 |

Eräs kaveri vain kehuskelee fb:ssä kun ei missään saa olla rauhassa kun kaikki miehet ovat ihan koko ajan kimpussa, kaupassa, rannalla, kadulla, jopa työpaikalla. Yrittävät iskeä ja ehdotella. Siltikään sillä ei ole miestä, ei ole vuosiin ollut.

Minä olen saanut olla rauhassa, mutta olenkin vähän pyöreä, joten en varmaan kenellekään kelpaisikaan... Paitsi omalleni tietenkin, mutta se onkin vähän höpsö.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:21"]

Ei ikinä yritetä iskeä minua. Ja jos joku yrittäisikin niin en varmaan edes muistaisi 10 min jälkeen. Oma kulta riittää.

[/quote]

Erikoista, kun niin moni sanoo, ettei heitä ole koskaan yritetty iskeä, mutta "oma kulta" kuitenkin löytyy. Pitänee uskoa, että olette kaikki parisuhteissa, koska nainen on tehnyt aloitteen.

Vierailija
42/74 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:22"]

Ei ikinä yritetä iskeä minua. Ja jos joku yrittäisikin niin en varmaan edes muistaisi 10 min jälkeen. Oma kulta riittää.

[/quote]

Erikoista, kun niin moni sanoo, ettei heitä ole koskaan yritetty iskeä, mutta "oma kulta" kuitenkin löytyy. Pitänee uskoa, että olette kaikki parisuhteissa, koska nainen on tehnyt aloitteen.

[/quote]

Minä oikeastaan olen tehnyt aloitteen, kun aloimme mieheni kanssa seurustelemaan. Tosi harvoin mua on isketty. Tuntuu kyllä vähän surulliselta, kun lukee, että muut saa niin paljon huomiota miehiltä. Olisi se mukava tuntea itsensä kauniiksi. Mutta tasan ei käy onnen lahjat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:22"]

[/quote]

[/quote]

Omassa suhteessani on aika vaikea määritellä, kuka sen aloitteen oikein teki. Ehkä mies sitten kuitenkin eleillään ja käyttäytymisellään, vaikka minä olin se joka sanoi asiasta ääneen. Olimme olleet kavereita ja ystäviä jo vuoden ennen kuin ihastuimme toisiimme. Siinä aloitteellisessa vaiheessa kumpikin oli jo ihastunut, eli aloite ei johtanut sellaiseen toisen ajatteluun romanttisessa mielessä, vaan sitä oli jo.

Vierailija
44/74 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mennyt. 38

Vierailija
45/74 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin deittini kanssa paikallisessa. Viereisessä pöydässä istui vanhempia miehiä, jotka isoäänisesti alkoivat kysellä olemmeko naimisissa? Mistä tuommoisen naisen saa? Jotain ihme lirkutuksia ja vinkkejä mitä meidän kannattaisi tehdä vkl iltana. Kun deittini poistui toinen mies kysyi lähtisinkö saunaan hänen kanssaan.. En tiedä miten nyt tulkitsisin koko homman.

Vierailija
46/74 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä eikä missään. Eikä tämä johdu koronasta eikä metoosta vaan jotenkin näkymätön olen ollut aina ja tehnyt siksi itse aloitteet. Nämäkään ei ole johtanut ikinä mihinkään, koska joko on tullut suoraan pakit tai sitten mies on ollut pelkkää seksiä vailla..

Vierailija
47/74 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joka työpaikalla on yritetty, aamun junassa oli eräs jonka koin häiritseväksi, hän tuli lähelle istumaan ja tuijotti. Monta kertaa viikossa.

Ennen keskustassa työskenneltyäni tultiin kadulla kysymään neuvoa, nuoret ulkomaalaistaustaiset miehet tuli. Baarissa ja yöjunassa lähestyttiin ja tietysti jos odotin junaa.

Olen 37v ja vielä viime vuonna työkaveri yritti.

Kerroin tietysti olevani varattu.

Vierailija
48/74 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lohduttadu ap sillä että naisena tullaan iskemään. Jos olet miehenä ujo ja lisäksi pyöreä saa olla aina yksin ja kukaan ei tule lähestymään. Naisilla on kuitenkin se oikeus valita ja lähestymistä miehiltä tulee vaikka ei mitään tekisi

Vierailija
49/74 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan ole tultu pokaamaan kadulla, kaupassa, rannalla tms. Baarissa toki, mutta baariin kyllä pukeudunkin niin että toivon jonkun huomaavan vaikka naimisissa oleva nainen olenkin. Mukaan en toki lähtis mutta jutella aina voi jos mukava tyyppi tulee juttusille.

Vierailija
50/74 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siltikään sillä ei ole miestä." Luuletko tosiaan, että näistä kyselijöistä vain otetaan joku? Ei se niin mene. Jos sopivaa ei tule vastaan, niin ei tule. Taidat olla hieman kateellinen siitä, että kaverillasi on kysyntää. Itsekin olen ollut kyselijöistä huolimatta pitkään sinkku ja olen niin pitkään kuin haluan. En ota ketä tahansa itsensä tarjoajaa.

Vierailija
51/74 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis ihan sama mulla. Sellasta häthätää parikymppistä instabeibee tunkee kylkee kokoajan oikealta ja vasemmalta. Tiiä enää mitä tässä kohta tekis muuta ku menis kuuntelee lihavan vaimon moittimista 😣

Vierailija
52/74 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on. tuntemattomat naiset tulee n. kerran kuussa niitä näitä puhelemaan.

olen toki komea ja pitkä mutta rajansa kaikella arvon naiset :D

Vierailija
53/74 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koska olen varattu

Tuo status on pelkkä hidaste

Vierailija
54/74 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei onneksi enää tässä iässä. Rauhassa saa olla missä vaan. Joskus ennen vanhaan tuli juoppoja aina juttelemaan. Se ärsytti. Kerrankin oottelin omaa miestäni Mäkissä niin eikös siihen tullu mua vastapäätä pultsari istumaan, ja olis halunnut kätellä. Sitten suuttui kun näytin hapanta naamaa. Työntekijä ajoi pultsarin pois. 

Vierailija
55/74 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin tästä aiheesta mielenkiintoisen jutun. Nainen kertoi että silloin kun hän oli pullukka niin tuli jatkuvia iskuyrityksiä miehiltä. Sitten kun laihtui niin sai olla rauhassa. Tää nainen veti sen johtopäätöksen että miehet kuvitteli, että hän on epätoivoinen lihavana. 

Vierailija
56/74 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaverisi luulee että joku yrittää iskeä kun vain puhuu/juttelee hänelle?

Vierailija
57/74 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paras opiskelukaveri oli varsinainen miesmagneetti. Nätit kasvot, pienet rinnat, kapea vyötärö ja leveät lanteet. Sitä iskettiin kuntosalilla, urheilukatsomossa, koulun ruokalassa, baarissa, uimarannalla, bussissa ja joka paikassa. Ei se itsekään  keksinyt että mistä se johtui. 

Vierailija
58/74 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tulee joku mies juttelemaan, mutta en tiedä onko iskuyritys vai ajan kulutusta. Viimeksi kylpylässä. Olen keski-ikäinen, hoikka, pienirintainen ja tavallisen näköinen. Itsekin sinkkuna olluta vuosina, kun en vaan löydä mieleistä. 

Vierailija
59/74 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on pokailtu yliopistolla ja baarissa ja töissä.  Olen vain jotenkin sokea  näille, enkä ole tajunnut että kyse on muusta kuin tavanomaiseta ystävällisyydestä. Kaverit vaan sitten huomautelleet että hei se on kiinnostunut. Baarissa kyllä suorat lähestymiset tajuan, mutta liian humalaiset ei kiinnosta. 

Vierailija
60/74 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä erotatte iskuyrityksen siitä että tulee muuten vain juttelemaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän