Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenkäs te muut? Yritetäänkö teitä iskeä ihan koko ajan ja kaikkialla?

Vierailija
09.07.2014 |

Eräs kaveri vain kehuskelee fb:ssä kun ei missään saa olla rauhassa kun kaikki miehet ovat ihan koko ajan kimpussa, kaupassa, rannalla, kadulla, jopa työpaikalla. Yrittävät iskeä ja ehdotella. Siltikään sillä ei ole miestä, ei ole vuosiin ollut.

Minä olen saanut olla rauhassa, mutta olenkin vähän pyöreä, joten en varmaan kenellekään kelpaisikaan... Paitsi omalleni tietenkin, mutta se onkin vähän höpsö.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska olen varattu

Vierailija
2/74 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yritetä. Normi av-mammahan ei tosiaan saa olla rauhassa missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
4/74 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvemmin. julkisilla paikoilla olen niin keskittynyt ja nopealiikkeinen että harva edes pysyisi perässä. Iltaisin kymmenen jälkeen huomattavasti lisääntyy ehdotukset, etenkin vkl.

Vierailija
5/74 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein, mutta ei häiriöksi asti.

Vierailija
6/74 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan yritetä, ja hyvä niin. Mieleen muistuu vain yksi iskuyritys (silloinkin kyseessä oli humalainen :D) tähän viiden vuoden sisään.

Vierailija
7/74 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan kukaan iskenyt.

Vierailija
8/74 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku sokea voisi minua iskeä. Eli ei kyllä kukaan ole minua iskenyt vuosiin ja ihan sinkku olen :(

Vierailija
9/74 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa rauhaa, niin kannattaisi varmaan lopettaa huoramainen puketuminen, siis jos asia häiritsee.

t.mies

Vierailija
10/74 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 21:05"]

Jos ei saa rauhaa, niin kannattaisi varmaan lopettaa huoramainen puketuminen, siis jos asia häiritsee.

t.mies

[/quote]

Voi vittu.

Jos pukeudun hameeseen ja korkokenkiin niin olenko huora?! 

Päättäkääpä miehet jo haluatteko että naiset pukeutuvat naisellisesti vai eivät...

Vierailija
11/74 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pankissa yksi mies alkoi jutella siihen malliin että kävin jo ihmettelemään että mitä tolla on oikein mielessä, mut sit tuli mun vuoronumero. Kerran kans typötyhjässä bussissa yksi mies tuli viereen istumaan, otti katsekontaktin jo sieltä kuskin suunnasta mistä noustaan kyytiin. Mut minä laitoin kuulokkeet korville enkä kiinnittänyt häneen mitään huomiota.

Siinä ne kerrat kun epäilen jotain takaa-ajatuksia jollain olleen mua kohtaan. Siis jossain yleisellä paikalla tms. mitä tässä nyt kysyttiinkään.

Vierailija
12/74 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut ihmiset ottaa helposti ystävällisyyden ja hymyilyn flirttailuna ja iskuyrityksenä. Mun paras kaveri on aina sitä mieltä että mies kun mies on aina flirttailemassa, ja vähintäänkin kiinnostunut. ennen tuo ärsytti mua ihan suunnattomasti, mutta nykyään vaan hymistelen ja sanon että oho, kun kuulen referaatteja milloin kenenkin komistuksen flirtistä. Se on ihan kiinni siitä miten ihmisten käytöstä lukee. Usein kun olen sen kanssa liikkeellä saattaa hän sanoa että jopas tuo mies yritti flirtata sulle. itse tulkitsen ystävällisyydeksi. eroja siis lähinnä varmaan tulkinta tavoissa, ei niinkään siitä etteikö kukaan koskaan flirttailisi.

Vierailija
13/74 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onkohan meillä sama ystävä, T?

Vierailija
14/74 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mitään tule sanomaan mutta päät kyllä kääntyy lähes joka miehellä vaikka oon aavistuksen ylipainoinen ja pukeudun rennosti. Kasvot kyllä kauniit. En usko et ketään isketään ruokakaupassa...

Vierailija
15/74 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yleensä rauhassa saa olla. Tässä eräänä päivänä kaupassa tuntematon mies ehdotti jos lähtisin hänen kanssaan syömään. Sanoin sille, et oon varattu ja se lähti vihasen mäkösenä pois. Kotona kysyin avokiltani, että olenko jotenkin erityisen viehättävä tällä hetkellä vai tuleeko vastaan epätoivoisia? Veikkas vähän kumpaakin.

Vierailija
16/74 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 20:24"]Ei koska olen varattu

[/quote]

Et varmaan ole sitten mies.

Varatut miehet nimittäin vasta ovatkin sitä haluttua tavaraa. ;-)

Vierailija
17/74 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma saldo on muutama humalainen/ päihteissä oleva ja pari ulkomaalaista.

Vierailija
18/74 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mullakin yks kaveri joka kuvittelee jokaisen miehen katseen ja keskustelun olevan iskemistä. Ei jumalauta!

Vierailija
19/74 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tulee mamut iskemään. Kysyvät ensin jotain tietä ja sitten onko minulla poikaystävää. Ja keskellä kirkastapäivää. Yksi esitti kerran ettei tiedä miten hedelmäpuntari ruokakaupassa toimii, jotta pääsisi luontevasti kysymään haluaisinko viettää hänen kanssaan aikaa.

En ole koskaan innostunut mutta ois kiva jos suomalaiset miehetkin joskus muualla kuin baarissa pimeässä rohkaisuryyppyjen jälkeen.

Vierailija
20/74 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää nykyisin, mutta nuorempana kylläkin. Tuossa 20-25 iässä se oli minulle ihan todellinen ongelma, vaikkei sitä kai kukaan usko  - mutta se kävi tosiaan jo hermoille. En edes ollut mikään pitkähiuksinen blondi enkä koskaan pukeutunut seksikkäästi, minulla oli ruskea poikatukka ja muutenkin aika poikamainen tyyli. Naama on kyllä nätti ja olin aika hoikka silloin, mutta olisiko minulla sitten ollut liian ystävällinen ilme. En vain tiedä. Jokin feromoni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan