Mitenkäs te muut? Yritetäänkö teitä iskeä ihan koko ajan ja kaikkialla?
Eräs kaveri vain kehuskelee fb:ssä kun ei missään saa olla rauhassa kun kaikki miehet ovat ihan koko ajan kimpussa, kaupassa, rannalla, kadulla, jopa työpaikalla. Yrittävät iskeä ja ehdotella. Siltikään sillä ei ole miestä, ei ole vuosiin ollut.
Minä olen saanut olla rauhassa, mutta olenkin vähän pyöreä, joten en varmaan kenellekään kelpaisikaan... Paitsi omalleni tietenkin, mutta se onkin vähän höpsö.
Kommentit (74)
mua kyllä isketään yllättävän usein, vaikka olen jo 46v. ihmettelen itsekin. en nyt ylipainoinen ole, mutta kyllä ikä varmasti näkyy jo. pukeudun suht.peittävästi. kivahan se on, mikäs siinä, hivelee itsetuntoa. ei se aina näy päällepäin, onko joku varattu, kuten joku laittoi kmmenttia. olen varattu ja tällä iällä otan kohteliaisuutena lähestymiset. ehkä tietynlainen itsevarmuus kiinnostaa miehiä?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 21:08"]bussissa yksi mies tuli viereen istumaan, otti katsekontaktin jo sieltä kuskin suunnasta mistä noustaan kyytiin. Mut minä laitoin kuulokkeet korville enkä kiinnittänyt häneen mitään huomiota.
[/quote]
Katsekontaktia ei tosin huomaa jos ei itse katsele muita ;)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 21:08"]bussissa yksi mies tuli viereen istumaan, otti katsekontaktin jo sieltä kuskin suunnasta mistä noustaan kyytiin. Mut minä laitoin kuulokkeet korville enkä kiinnittänyt häneen mitään huomiota.
[/quote]
Katsekontaktia ei tosin huomaa jos ei itse katsele muita ;)
[/quote]Niin, katselin omissa ajatuksissani porukkaa joita tuli sisään bussiin, ja hän oli ainoa joka otti katsekontaktin sieltä kaukaa jo ja tuli viereen istumaan. Enkä nyt enää muista montako edes tuli sisään, ihan pari-kolme tyyppiä.
Miksi joku yrittäisi iskeä minua?
Minulla on vaaleat ja pitkät hiukset sekä ihan söpöt kasvot. Kroppa on kunnossa ja pukeudun nätteihin, minulle sopiviin vaatteisiin. Kadulla kerään jonkin verran katseita, joista osa on vilkaisuja pidempiä. Suoranaisia ehdotuksia tai huuteluita en suuremmin kerää, koska en hengaile baareissa tai kaupungilla iltaisin. Olen varmaan liian nuoren näköinen potentiaalisiin iskuyrityksiin kypsemmiltä miehiltä, ja toisaalta en taas usko, että ikäiseni edes uskaltaisivat yrittää... :)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 21:08"]
Kerran pankissa yksi mies alkoi jutella siihen malliin että kävin jo ihmettelemään että mitä tolla on oikein mielessä, mut sit tuli mun vuoronumero. Kerran kans typötyhjässä bussissa yksi mies tuli viereen istumaan, otti katsekontaktin jo sieltä kuskin suunnasta mistä noustaan kyytiin. Mut minä laitoin kuulokkeet korville enkä kiinnittänyt häneen mitään huomiota.
[/quote]
On kyllä törkeätä. Minullekin joku on joskus yrittänyt olla ystävällinen. O tempora o mores.
Mua kyllä aika usein, siis lähes joka kerta kun poistun kotoa ilman lasta tai miestä. Pukeudun aika naisellisesti, siis hameisiin ja mekkoihin, mutta en paljastavasti, enkä enää käytä korkokenkiä yms. Olen aika muodokas, mitat 99-68-105, naamasta en tiedä. Aiemmin kun meikkasin paljon ja kävelin aina korkokengissä niin huomiota tuli vielä enemmän ja tiedän että oli negatiivista sellaista. Siis tottahan se on että jos näyttää helpolta niin saa paljon enemmän huomioo miehiltä.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 21:08"]
Kerran pankissa yksi mies alkoi jutella siihen malliin että kävin jo ihmettelemään että mitä tolla on oikein mielessä, mut sit tuli mun vuoronumero. Kerran kans typötyhjässä bussissa yksi mies tuli viereen istumaan, otti katsekontaktin jo sieltä kuskin suunnasta mistä noustaan kyytiin. Mut minä laitoin kuulokkeet korville enkä kiinnittänyt häneen mitään huomiota.
[/quote]
On kyllä törkeätä. Minullekin joku on joskus yrittänyt olla ystävällinen. O tempora o mores.
[/quote]Kylläpäs nyt jouduinkin silmätikuksi... En jaksa edes kommentoida koska et kai voi olla niin tyhmä ja luulla että minulle olisi ollut joku muuten vaan ystävällinen kokonaista kaksi (vai yhden?) kertaa elämässäni?
Yritetään ja on yritettykin siitä lähtien, kun värjäsin hiukseni vaaleiksi.
Toisinaan, ei kuitenkaan koskaan kukaan vakavasti otettava
Ei ikinä yritetä iskeä minua. Ja jos joku yrittäisikin niin en varmaan edes muistaisi 10 min jälkeen. Oma kulta riittää.
Ei ole isketty tylpällä eikä kirveen hamarapuolella.
En mä tiedä kun en kiinnitä tuollaisiin mitään huomiota. Nykyisenkin miehen iskuyritykset olivat mennä aivan ohi multa, onneksi siskoni oli hereillä ja käski vähän tsemppaamaan että mitä ympärillä tapahtuu :D
Tietty on niitäkin jotka ottavat jokaisen ystävällisen lauseen iskuyrityksenä, ettei vaan kaverisi olisi yksi heistä.
Olen hämmästynyt suomalaisista miehistä. Aika moni täälläkin sanoo että todella usein tullaan iskemään. Tuskin kaikki nyt baari illoista puhui.
Olen aina kuvitellut että suomalaiset miehet ei pahemmin selvinpäin mene tuntemattomille juttelemaan.
Jos taas puhuitte näistä astetta tummemmista miehistä niin he nyt iskevät ketä vain.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:30"]Olen hämmästynyt suomalaisista miehistä. Aika moni täälläkin sanoo että todella usein tullaan iskemään. Tuskin kaikki nyt baari illoista puhui.
Olen aina kuvitellut että suomalaiset miehet ei pahemmin selvinpäin mene tuntemattomille juttelemaan.
Jos taas puhuitte näistä astetta tummemmista miehistä niin he nyt iskevät ketä vain.
[/quote]
Baarissa pokaamiset on mielestäni ihan eri asia. Varmaan joka kerta joku tulee silloin harvoin kun baarissa käyn.
Lähinnä nämä selvinpäin tavallisena päivänä iskuyritykset kiinnostaa.
16
Baarissa joo, mut selvinpäin iskemisestä tuli mieleen, että kerran pyydettiin kahville kun olin kirjastossa. Se oli jotenkin hämmentävä tilanne.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:16"]
Mua kyllä aika usein, siis lähes joka kerta kun poistun kotoa ilman lasta tai miestä. Pukeudun aika naisellisesti, siis hameisiin ja mekkoihin, mutta en paljastavasti, enkä enää käytä korkokenkiä yms. Olen aika muodokas, mitat 99-68-105, naamasta en tiedä. Aiemmin kun meikkasin paljon ja kävelin aina korkokengissä niin huomiota tuli vielä enemmän ja tiedän että oli negatiivista sellaista. Siis tottahan se on että jos näyttää helpolta niin saa paljon enemmän huomioo miehiltä.
[/quote]
Näin on. Eikä pelkää seksiä ajatellen vaan tositarkoituksellakin.
Voithan sinäkin kertoa tuollaisia tarinoita. :)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:55"]Baarissa joo, mut selvinpäin iskemisestä tuli mieleen, että kerran pyydettiin kahville kun olin kirjastossa. Se oli jotenkin hämmentävä tilanne.
[/quote]
Menitkö?
Mua pyydetään treffeille aika usein, kun olen liikkeellä ilman lapsia tai miestä. Mutta ei tulisi mieleenkään mennä leuhkimaan sillä kenellekään, tosi mautonta! Miehelle saatan joskus mainita, mutta muuten en muista että olisin ikinä puhunut asiasta kenellekään.