Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensimmäistä odottavia?

11.06.2012 |

Ajattelin kysellä olisiko ensimmäistä odottavilla halua tulla omaan keskusteluun jakamaan kokemuksia?

Itse olen jo tammikuisissa 2013 ja sieltäkin muutama ensimmäistä odottava löytyy. Olisi kuitenkin kiva jännitellä ensimmäisen kehittymistä samassa tilanteessa olevien kanssa, syntyipä vauva sitten tämän tai ensi vuoden puolella :)

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suurin osa ultrahoitajien veikkauksista menee oikein, mutta omalla tuurillani meidän kohdalla ei :p ja ostan sitten lapsen synnyttyä niitä jommalle kummalle sopivia. :)

Vierailija
22/37 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääll on onneksi suurimmilta oireilta vältytty, etovaa oloa on, mutta onneksi ei ole kertaakaan tarvinnut oksentaa.. :)

Olisko joku innokas perustamaan meille tollasta suljettua ryhmää? :)

Tonno ja Ötö 13+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy siis, yllätys yllätys, kategoriasta "Odotus ja vauvakuumeilu", ryhmän nimi "Esikoisen odottajat". :)

Vierailija
24/37 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, tulihan se aurinkokin sieltä :)

Kiitos niballe suljetun ryhmän perustamisesta. Kävin jo laittamassa pyynnön ryhmään :)

Ja onnittelut puolivälin saavuttamisesta!

Nyt odotellaan sitten, että muutkin löytävät tiensä sinne ja jatketaan juttuja sillä puolen

Ann1kk1 11+2 ja np-ultra huomenna :)

Vierailija
25/37 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Huomasin tällaisenkin ketjun. :) Ja laitoin saman tien pyynnön ryhmäänkin. Meillekin siis pitäisi tulla esikoinen joulukuussa.

Terv. Hetuliini rv 17+0

Vierailija
26/37 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös odotellaan esikoisen syntyä. rv 21+4 joten alkaa pikkuhiljaa maali häämöttää :)

27/37 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin laitoin pyynnön suljettuun ryhmään, mutta mut bannattiin heti alkuunsa :(

Vierailija
28/37 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on oma ryhmä ja se löytyy tuolta odotus ja kuumeilupuolelta. Laittakaahan pyyntöä uudelleen tulemaan, mikäli teitä ei ole hyväksytty jäseniksi.

Ryhmässä ollut pieni sekaannus ylläpitäjäosastolla, joten ongelmat saattavat johtua siitä...

29/37 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty laittamaan uutta pyyntöä. Löytyisköhän mun nimimerkki kohdasta jäsenet ja sieltä bannatut jäsenet. Sieltä pystyisi sen bannauksen poistamaan.

Vierailija
30/37 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä sun kohdalla on aiemmin tapahtunut, mutta ryhmässä ei näy bannattuja jäseniä??!

Vierailija
31/37 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Olen 18 vuotias ja plussasin tuossa viikko sitten. Kirkas selkeä plussa tuli. Järkyttävät flunssan oireet päällä ja rinnat aristaa. Masu on turvonnut niin, että näytän noin 5kg lihonnelta tässä 3 pv sisällä. Toivottavasti kaikki menisi hyvin ja ensimmäinen neuvola käyntini on viikonpäästä torstaina. Onko jotain vinkkejä/neuvoja odotukseen. Ja siihen miten salata sitä vielä vähän ?

32/37 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös laittanut liittymispyynnön ryhmään useampi viikko sitten ja edelleen odottaa hyväksyntää

Vierailija
33/37 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl olis kans yks uusi esikoista odotteleva.

Onkohan täällä keskustelussa ketään vai onko kaikki siirtyneet sinne toiseen? Minä en millään löydä sitä toista ryhmää?

34/37 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut en mä löydä :D

oon muutenkin ihan uus täällä enkä osaa käyttää viellä xD

Vierailija
35/37 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut en mä löydä :D

oon muutenkin ihan uus täällä enkä osaa käyttää viellä xD

Sama juttu, en löydä mistään :/

Vierailija
36/37 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse etusivun (tai tämänkin sivun) vasemman laidan sinisellä kirjoitetusta valikosta ”RYHMÄT” ja sieltä ”ESIKOISEN ODOTTAJAT”. Laita pyyntö ryhmään. Yritän olla aktiivisesti hyväksymässä jäseniä :)

Vierailija
37/37 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyhän se, kun kädestä pitäen neuvoo :D kiitos.