Miksi valvot nyt?
mä koska olen eri aikavyöhykkeellä kuin suurin osa suomalaisista.
Kommentit (18)
mietityttää?
mikä kivistää?
saitko seksiä?
närästyksen, valoisuuden ja sen takia, että huomenna saa nukkua pitkään :)
valvoisitko huvikesesi, vaikkei närästäisi? Juo maitoa?
Mikä tulevassa mietityttää? Mieti miten vähän olet voinut vaikuttaa tähän hetkeen, tiesitkö etukäteen tämän tulevan?
En saa unta kun mietin vaan koko ajan miten hänellä yökylässä menee. En ole vuoteen nukkunut täysiä yöunia ja näyttää siltä että huonoksi jää nytkin. :( Olen todella väsynyt ja tarvitsisin lepoa ja unta, mutta en taida osata enää nukkua...
ne ilmoittaisi, jos menisi huonosti yökylässä.
Ja toisekseen, mitä valvomisesi siihen auttaa?
Ota yömyssy?
surettaa se, miten huonot välit perheenjäsenilläni on toisiinsa. Myös omat suhteeni veljiini, varsinkin toiseen heistä, ovat melko huonot. Tuntuu, ettei asia muutu mihinkään vaikka siitä puhuisi. Haluaisin olla enemmän tekemisissä ja veljenikin sanoo haluavansa, mutta hän ei silti tee käytännössä mitään asian eteen. Minusta on surullista, että sisarukset eivät ole läsnä toistensa elämässä, mukaan lukien toistensa lapset. Surettaa myös se, miten vähän oikeasti hyviä ystäviä minulla on.
Valvon koska olen yöeläjä. Nukun aina n. 5-11 kun tämä on töiden osalta mahdollista. Olen tällöin paljon virkeämpi kuin esim. 12-6 nukkuessa.
Nyt harrastin seksiä ja katsoin yhden leffan miehen mentyä nukkumaan.
ne ilmoittaisi, jos menisi huonosti yökylässä.
Ja toisekseen, mitä valvomisesi siihen auttaa?
Ota yömyssy?
Varmaan ilmoittaisi ja eikä valvominen auta ei, mutta minkäs teet kun ei vaan uni tule. :( Alkoholia en juo, mutta jospa joisin vaikka mukillisen lämmintä kaakaota...
Voitko sukulaissuhteillesi mitään juuri Nyt? Mene nukkumaan? Se edistää asioita yhtä paljon, luulen.
Onnea seksistä, se varmaan rentouttaa ja unirytmisi sopii sinulle niin mikäs siinä.
koska heräsin n. klo 01, nukuin siis edellisen päivän. :D Asun yksin ja luontainen rytmini on sellainen, että iltaa kohti aina piristyn. Työtä teen arkisin iltavuorossa.
jospa joisin vaikka mukillisen lämmintä kaakaota...
ota kaakaota
kivalta rytmiltä
koska heräsin n. klo 01, nukuin siis edellisen päivän. :D Asun yksin ja luontainen rytmini on sellainen, että iltaa kohti aina piristyn. Työtä teen arkisin iltavuorossa.
Kuumeessa ,ei saa unta kun on niin kurja olo...
tekee mieli seksiä, niin en halua nukkua kun hän tulee :)