Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riittääkö nätti naama, hyvät tissit ja tiukka pillu miehen saamiseen?

Vierailija
28.09.2012 |

Luin toisesta ketjusta.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittää.

t. Mies

Vierailija
2/24 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä miehen saamiseen. Kokemusta on. Minua ei uskallettu lähestyä ja eihän minullekaan kelvannut kuka tahansa.

Eli kyllä aivoissa täytyy MYÖS olla jotain, tai ainakin niin päin, että jos ihmisellä ON aivoissa jotain, niin ei noilla avuilla vielä hyvää miestä saada.

Valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenillan "suhteeseen", aivan varmasti.

Oikeaan suhteeseen, eivät valitettavasti riitä. Tärkeintä ihan oikeasti on älykkyys, luonne, sivistys ja keskustelutaidot, ulkonäöllä ei pitkälle pötkitä jos muuten olet pilalle hemmoteltu viherfeministinen pikkuprinsessa.

Vierailija
4/24 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenillan "suhteeseen", aivan varmasti.

Oikeaan suhteeseen, eivät valitettavasti riitä. Tärkeintä ihan oikeasti on älykkyys, luonne, sivistys ja keskustelutaidot, ulkonäöllä ei pitkälle pötkitä jos muuten olet pilalle hemmoteltu viherfeministinen pikkuprinsessa.

ne pahimmat prinsessat löydy kokoomuslaisista.

Vierailija
5/24 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkällä tähtäimellä muut ominaisuudet, kuten huumorintaju ja fiksuus ratkaisevat.

Vierailija
6/24 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkällä tähtäimellä muut ominaisuudet, kuten huumorintaju ja fiksuus ratkaisevat.

kyllä sekin pitkälle vie kun sitä tiukkaa pillua saa jne. alkuun noilla avuilla saa, sitten pitää olla kaikkea muuta paskaa, lopuksi taas nuo riittää ja muu täällä mainittu on vähän ylimääräistä.

Vierailija
7/24 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö nätti naama, hyvät tissit ja tiukka pillu miehen saamiseen?

jossa miehet kävisivät ensin tarkistamassa tiukkuuden. Oman kokemukseni valossa se selviää vasta, kun on jo saanut.

Vierailija
8/24 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos elämänkumppania ni nuilla asioilla ei oo mitään merkitystä.

Vierailija
9/24 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on nuo kaikki ja olen vastoin tahtoani sinkku yli kolmekymppisenäkin.

Nuo riittää kyllä siihen että erittäinkin helposti saa yhden illan panoja ravintolasta, mutta jos vakavampaa suhdetta kaipaa niin ei niillä ole juuri merkitystä. Esim. itse kun olen hyvin tosikkoluonteinen niin ei miehet halua minua vakisuhteeseen vaikka voivat ulkokuoreen ihastua aluksi.

Vierailija
10/24 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole noista mitään, eikä ole koskaan ollutkaan ja suhteessa minä ja mies ollaan tyytyväisiä.

Vierailija
11/24 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö pillu miehen saamiseen?

Vierailija
12/24 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisaalta, kuka haluaisi miehen joka ei halua elämänkumppanlltaan muuta kuin nättiä naamaa, hyviä tissejä ja tiukkaa pillua? Mahtaisi olla tosi tylsä mies :)

Vierailija
13/24 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä miehen saamiseen. Kokemusta on. Minua ei uskallettu lähestyä ja eihän minullekaan kelvannut kuka tahansa.

Eli kyllä aivoissa täytyy MYÖS olla jotain, tai ainakin niin päin, että jos ihmisellä ON aivoissa jotain, niin ei noilla avuilla vielä hyvää miestä saada.

Valitettavasti.

Jos sinulle ei kelpaa niin se on SINUN ongelmasi. Mutta miehen saa helposti

Vierailija
14/24 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on nuo kaikki ja olen vastoin tahtoani sinkku yli kolmekymppisenäkin.

Nuo riittää kyllä siihen että erittäinkin helposti saa yhden illan panoja ravintolasta, mutta jos vakavampaa suhdetta kaipaa niin ei niillä ole juuri merkitystä. Esim. itse kun olen hyvin tosikkoluonteinen niin ei miehet halua minua vakisuhteeseen vaikka voivat ulkokuoreen ihastua aluksi.

Jos vaan itselle kelpaa

Vierailija
15/24 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on, että kukaan mies ei halua ylipainoista naista, oli muut avut sitten mitä tahansa. Jos on hoikka, niin noita kaikkia ei tarvitse edes olla yhden yön suhteeseen. Kunnon parisuhteeseen tarvitaan sitten enemmän.

T. Atleettinen akateeminen mies 34v. (todella laajan ystävällisin omaava ja oikeasti kukaan edes puolitutuista ei ota läskiä naista)

Vierailija
16/24 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks on

Vierailija
17/24 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saa pidettyäkin sen miehen, kun vaan muistaa miksi se mies alunperin tuli saatua eli muistaa antaa sitä tiukkaa tavaraa ja pitää itsensä kunnossa.

Vierailija
18/24 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on, että kukaan mies ei halua ylipainoista naista, oli muut avut sitten mitä tahansa. Jos on hoikka, niin noita kaikkia ei tarvitse edes olla yhden yön suhteeseen. Kunnon parisuhteeseen tarvitaan sitten enemmän.

T. Atleettinen akateeminen mies 34v. (todella laajan ystävällisin omaava ja oikeasti kukaan edes puolitutuista ei ota läskiä naista)

saanut rinnalleni atleettisen akateemisen miehen, ikää sillä oli tavatessamme 27 vuotta, nyt on jo 11 v enemmän. Ja edelleen ollaan onnellisia yhdessä, vaikka olen läski edelleen.

Ihme muuten että olet onnistunut suorittamaan oikein akateemisen tutkinnon, mutta et silti ole onnistunut sen vertaa ympärillesi katselemaan, että olisit huomannut aika monen lihavan ihmisen elävän hyvin onnellisessa parisuhteessa.

Vierailija
19/24 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen joka päivä pariskuntia, joissa nainen (toki mieskin usein) on pyöreä ja joskus reippaastikin ylipainoinen. Mitähän ne sitten on?

Miehen lapsuudenystävällä on yli 100 kg painava vaimo. Onnelisesti ovat naimisissa olleet jo liki 20 vuotta ja ihan saman painoinen oli tuo nainen, kun menivät naimisiin.

Puhu siis vaan omasta puolestasi. :)

Ja miten musta tuntuu, että aika usein te läskirasistit olette niitä sinkkuja? Kukaan ei kelpaa, vai?

Vai onko niin, ettei kukaan kelpuuta ;)

Vierailija
20/24 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Eri asia on, että minkälaisen miehen..