Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei enää koskaan tee seksialoitteita...

Vierailija
10.06.2012 |

Onko muita, jotka on ajautunut siihen, että sängyssä ollaan aniharvoin tietoisesti yhdessä... Mennään eri aikaan ja herätään eri aikaan, kumpaakaan ei tunnu huvittavan tehdä minkäälaisia seksuaalisia aloitteita... Joskus toivoisin, että tekis, mutta sitten on jotenkin ärsyttävä ollut sen päivän, ettei tee mieli yhtään. Suosutn kyllä aina tai lähes aina aloitteisiin, mutta niitä saa odottaa ehkä kerran kuukauteen kun sattuu olemaan aamu että ollaan molemmat kotona, lapset nukkuu ja miehelle yönjälkeinen aamujökötys päällä, mihin minä en liity millään tavalla, vain oman paineen purku... Yhdessä myt n. 18 vuotta, josta 15 naimisissa, ikää 35v.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies syyttää mua siitä, että pihtaan mutta todellisuudessa tilanne on se, että mies ei enää tee aloitetta! Olen sanonut hänelle, että yhden kerran kymmenestä olen hänen ehdotuksistaan kieltäytynyt sinä aikana kun tätä kuivaa kautta on kestänyt (2v) niin se ei ole pihtaamista! Ja olen sanonut, että itse hän ei enää tee aloitteita. Ei kuulemma halua tehdä aloitetta kun kokee olevansa aina torjuttu!

Todellisuudessa syy on jossain muualla, mutta ei sitä kerro / itsekään tiedä. Sanoo kyllä että olen seksikäs ja kaunis jne, mutta kun muutenkin on tosi hiljainen mies niin miten ihmeessä osaisi jostain tämmöisestäkään puhua. Ja ei, en ole mikään lihava valaskala, vaan kaunis ja itsestäni huolta pitävä nainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla