Miten euron kaatuminen käytännössä vaikuttaa?
sanokaa ihan konkreettisia esimerkkejä. Ymmärrän että firmat voi mennä konkkaan ja sitä kautta työpaikka, mutta mitä muuta?
Kommentit (24)
jos velat ei muutu uuteen markkaan, niin mites säästöt ?
kun velat säilyy vanhassa valuutassa ja säästöt muuttuvat uuteen huonompiarvoiseen valuuttaan. Siihen jää pikkuisen isompi kuilu väliin.
kun velat säilyy vanhassa valuutassa ja säästöt muuttuvat uuteen huonompiarvoiseen valuuttaan. Siihen jää pikkuisen isompi kuilu väliin.
Olen itse seurannut talousasioita päivittäin yli kymmenen vuotta, mutta tuntuu silti etten tiedä tulevasta mitään. Pelaisin kuitenkin sen puolesta, että säästöt muuttuvat uuteen valuuttaan ja velat jäävät vanhaan. Ja tämä on iso ongelma ja huoli monelle - myös henkilökohtaisesti.
kun velat säilyy vanhassa valuutassa ja säästöt muuttuvat uuteen huonompiarvoiseen valuuttaan. Siihen jää pikkuisen isompi kuilu väliin.Olen itse seurannut talousasioita päivittäin yli kymmenen vuotta, mutta tuntuu silti etten tiedä tulevasta mitään. Pelaisin kuitenkin sen puolesta, että säästöt muuttuvat uuteen valuuttaan ja velat jäävät vanhaan. Ja tämä on iso ongelma ja huoli monelle - myös henkilökohtaisesti.
eli miksi ja millä perusteella näin voidaan toimia?
eikö molempien pitäisi muuttua??
eli ne häviää, joilla on säästöjä?+
mihin pitäisi säästötö muuttaa?
kruunuun?
ostaa kodinkoneita yms ? auto?
eli mitä säästöille olis tehävä?
vuonnan 1992 asuntolainankoroko 14%.