Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatko usein viestejä tuonpuoleisesta

Vierailija
09.06.2012 |

poisnukkuneilta omaisiltasi? Koetko yhdeydenottotilanteet ahdistavina vai luonnollisina?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisina kerran nähnyt enkelin ja myöhemmin siskoni on tullut uniini olen vain helmpottuneempi mitä enemmän näen merkkejä hänestä, sillä se helpottaa ikävää, mutta herätessä harmittaa, että se oli vain unta.

Vierailija
42/44 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut viestejä tuonpuoleisesta monta kertaa eikä niissä mitään pelottavaa ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jokainen hullukin tietää, että tässäkin maailmassa on hyvä (Jumala) ja paha (saatana, perkele, sielunvihollinen, karvakorva millä nimellä tuota pahaa kutsummekin) ja tämän elämän jälkeen totta totisesti on myös elämää.

Itse en osaa sanoa kuka noita viestejä lähettää tuonpuoleisesta, mutta voi olla saatanakin. Raamatussa on kohta jossa kuollut sanoi Aabrahamille,että lähetä joku kuollut todistamaan veljilleni, mutta Aabraham sanoi että eivät he kuitenkaan uskoisi.

Eli ihmiset on jääräpäitä ja eivät usko sitäkään että täällä elämme ja että tämäkään maailma olisi totta vaan kaikki ilmeisesti kuvittelee, että tmä n vain harhaa ja ettei meitä koskaan ole luotukaan tänne. Ihminen nääs on tyhmä.

Muista lääkkeet.

Vierailija
44/44 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on monta läheistä jo siirtynyt ajasta ikuisuuteen. Näen usein unia,no ne on vaan unia, mutta poikani kuoleman jälkeen näin muutaman erilaisen unen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä