Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatko usein viestejä tuonpuoleisesta

Vierailija
09.06.2012 |

poisnukkuneilta omaisiltasi? Koetko yhdeydenottotilanteet ahdistavina vai luonnollisina?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

IS: Katri Helena saa viestejä kuolleelta pojaltaan

Lauantai 9.6.2012 klo 12.21

Katri Helena paljastaa Ilta-Sanomissa, millaisia viestejä hän saa tuonpuoleisesta.

Katri-Helena saa viestejä tuonpuoleisesta.

Katri-Helena saa viestejä tuonpuoleisesta. (JENNI GÄSTGIVAR)

Ilta-Sanomien haastattelussa Katri Helena kertoo, että saa viestejä kuolleelta pojaltaan Juhalta. Hänellä on tallessa yksi näistä viesteistä:

"Älä itke suruitkuja äiti, itke pois ikäväsi fyysisestä yhteydestä ja kasvata uusi yhteys henkiemme välille. Se on paljon lujempi side, eikä se lopu"

Katri Helena sanoo, että tuntuu yhä pahalta kun näkee moottoripyöräpoikia.

- Juha touhusi aktiivisesti moottoripyörien parissa. Kyllä se vieläkin satuttaa, kun esimerkiksi autoa ajaessani näen moottoripyöräpojan edessäni. Se jysäyttää joka kerta.

Katri Helena kertoo, miten Juha-pojan kuolema vuonna 2009 kosketti syvältä.

- Minun oli pakko tehdä se kesä töitä ja hoitaa velvollisuudet että pääsin eteenpäin. Sen jälkeen olin todella väsynyt ja pidin seitsemän kuukauden paussin. Oli rankkaa, kun ihmiset tulivat keikoilleni ja tiesivät suruni.

Lähde: Ilta-Sanomat

Vierailija
22/44 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voipas saada

voi. Se on sekä fysiikan lakien että terveen järjen vastaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ensin hämmennyin, enkä ihan oikein uskonut kuvittelenko, vai mitä tämä oli, mutta kun äitini ja puolisoni kokivat myös vastaavat tilanteet samoilta henkilöiltä, piti jo tapahtunut uskoa. Luonnolliselta tuntuu ja harmittaa että niitä ei ole enää tullut. Nämä "viestit" tulivat läheisen isoäitini kuolinpäivänä - 5 kk sisällä kuolemasta. Myös veljeni näyttäytyminen oli mielenkiintoista. Mielellään saisi tulla viestejä/yhteydenottoja vaikka päivittäin. Ennen en uskonut tällaisiin, nyt uskon ja pidän näitä kokemuksia arvokkaina.

Vierailija
24/44 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on mun mielipide.

Vierailija
25/44 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta isäni kuoleman jälkeen oli sukujuhlat. Valokuvassa on harsoinen pallo sen henkilön kohdalla joka kuoli seuraavana suvusta

Olin synnyttänyt yöllä ja aamulla herätessä tunsin selvän tönäisyn olkapäässä eikä huoneessa ollut muita kuin minä ja vauva

Vierailija
26/44 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen hullukin tietää, että tässäkin maailmassa on hyvä (Jumala) ja paha (saatana, perkele, sielunvihollinen, karvakorva millä nimellä tuota pahaa kutsummekin) ja tämän elämän jälkeen totta totisesti on myös elämää.

Itse en osaa sanoa kuka noita viestejä lähettää tuonpuoleisesta, mutta voi olla saatanakin. Raamatussa on kohta jossa kuollut sanoi Aabrahamille,että lähetä joku kuollut todistamaan veljilleni, mutta Aabraham sanoi että eivät he kuitenkaan uskoisi.

Eli ihmiset on jääräpäitä ja eivät usko sitäkään että täällä elämme ja että tämäkään maailma olisi totta vaan kaikki ilmeisesti kuvittelee, että tmä n vain harhaa ja ettei meitä koskaan ole luotukaan tänne. Ihminen nääs on tyhmä.

Vierailija
27/44 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta isäni kuoleman jälkeen oli sukujuhlat. Valokuvassa on harsoinen pallo sen henkilön kohdalla joka kuoli seuraavana suvusta

Olin synnyttänyt yöllä ja aamulla herätessä tunsin selvän tönäisyn olkapäässä eikä huoneessa ollut muita kuin minä ja vauva

harsopalloja tulee usein kuviin, viimeksi eilen kun kuvasin huutisvaatteita. eli ihan saattumaa vaan.

Vierailija
28/44 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi saada, koska jokainen hullukin tietää, että tässäkin maailmassa on hyvä (Jumala) ja paha (saatana, perkele, sielunvihollinen, karvakorva millä nimellä tuota pahaa kutsummekin) ja tämän elämän jälkeen totta totisesti on myös elämää.

Itse en osaa sanoa kuka noita viestejä lähettää tuonpuoleisesta, mutta voi olla saatanakin. Raamatussa on kohta jossa kuollut sanoi Aabrahamille,että lähetä joku kuollut todistamaan veljilleni, mutta Aabraham sanoi että eivät he kuitenkaan uskoisi.

Eli ihmiset on jääräpäitä ja eivät usko sitäkään että täällä elämme ja että tämäkään maailma olisi totta vaan kaikki ilmeisesti kuvittelee, että tmä n vain harhaa ja ettei meitä koskaan ole luotukaan tänne. Ihminen nääs on tyhmä.

ei voi saada koska mitään jumalia ja saatanoita ei ole olemassa vaikka peräpukamat pinkeenä muuta väittäisitte.

Pitäisi 2000-luvulla moinen jo kaikkien tajuta.

Vierailija
29/44 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi saada, koska jokainen hullukin tietää, että tässäkin maailmassa on hyvä (Jumala) ja paha (saatana, perkele, sielunvihollinen, karvakorva millä nimellä tuota pahaa kutsummekin) ja tämän elämän jälkeen totta totisesti on myös elämää.

ei voi saada koska mitään jumalia ja saatanoita ei ole olemassa vaikka peräpukamat pinkeenä muuta väittäisitte.

Pitäisi 2000-luvulla moinen jo kaikkien tajuta.

hullujenhuoneessa jos et tajua että on hyvä ja paha. katso ympärillesi uuwatti.

Vierailija
30/44 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yhtenään vaari naputtaa jotain paskaa tulemaan.

Ei todellakaan jaksas sen juttuja enään, mut on semmoset vehkeet tuolla yläkerrassa ettei auta vaikka laittais puhelimen kiinni. Jorisee koko ajan jostain "oltiin jeevelin kanssa eilen tansseissa ja meno oli ku raatteentiellä...hehhehh"

Vierailija
31/44 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen hullukin tietää, että tässäkin maailmassa on hyvä (Jumala) ja paha (saatana, perkele, sielunvihollinen, karvakorva millä nimellä tuota pahaa kutsummekin) ja tämän elämän jälkeen totta totisesti on myös elämää.

että kuolleet ovat kuolleita.

eivät he mitään lähetä,mutta saatana onkin sitten toinen juttu.

Vierailija
32/44 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis parantolassa vai missä

hullujenhuoneessa jos et tajua että on hyvä ja paha. katso ympärillesi uuwatti.

ole olemassa mitään "hyvää" ja "pahaa".

MIkä tässä muka niin vaikeaa on?

Vierailija
33/44 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä isoäitisi teille kertoi?

Minä en ole saanut viestejä mistään, mutta en usko, että säikähtäisin, jos elämää olisi tämänkin jälkeen. Minusta on aivan yhtä selittämätöntä, että elämme edes kerran, miksi ei sama ihme voisi toistua? Kuka voi oikeasti kertoa mistä ja kuinka synnymme ja tulemme.

Vierailija
34/44 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä isoäitisi teille kertoi?

Minä en ole saanut viestejä mistään, mutta en usko, että säikähtäisin, jos elämää olisi tämänkin jälkeen. Minusta on aivan yhtä selittämätöntä, että elämme edes kerran, miksi ei sama ihme voisi toistua? Kuka voi oikeasti kertoa mistä ja kuinka synnymme ja tulemme.

ole siis paljoa tietokirjoja lukenut.

No, sitä niittää mitä kylvää...

Vierailija
35/44 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, löytyy oikein tietokirjoja asiasta? Mainitsepa muutama niin käyn lainaamassa.

takuulla löytyy, hihhuliiniseni!

Aloitapa ihan peruskoulun/lukion fysiikan kirjoista. Esko Valtaojan "Kotona maailmankaikkeudessa" on myös hyvä.

Ja kaikki yllämainittuja syventävät yliopiston kurssimatewriaalit tms. Keksi itse lisää!

Eiköhän noilla pääse alkuun ja jumalaluusharhat katoa! :)

Vierailija
36/44 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän kuoltua myöhemmin, en samaa kokenut. Ei mitään viestejä. Isäni taas näki unessa usein äidin ja niissä oli joskus ikään kuin viestejä, mitä niistä joitai kertoi mulle. Minusta oli luonnollista kokea äitini läsnäolo, mutta lopulta halusin sen loppuvan ja niin se sitten hiipuu, mutta saattaa joskus harvoin tuntua vielä. En etsisi itse aktiivisesti moista, koska erehtyminen vääriin henkiin olis mahdollinen

Vierailija
37/44 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh. Näissä siis selitetään mielestäsi, mistä sielu tulee ruumiiseen ja minne se menee? Tai uskotaan, että alkukipinä synnytti molekyylit ja suitsait dna:n ja kas siinäpä uskottavalla luonnollisella tavalla alkunsa tyhjästä saanut elämä.

Vierailija
38/44 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..muutoin aivan uupuisivat suruunsa ja epätoivoonsa.

Tällöin Hän kaikkivaltiaana raottaa tarkoituksella ja vain hetkellisesti verhoa tämän maailman ja tuonpuoleisuuden välillä. Ja Hän sallii tämän tapahtuvan, lohdutuksen vuoksi, ei pelotellakseen. Ja jotta elämää jatkava henkilö löytäisi oman tiensä ja tarkoituksensa elämässään, ei lakkaisi elämästä niin sanotusti.

Olen itsekin saanut kokea tämän, rakkaan läheiseni kuoltua. Olen siitä kiitollinen ja kokemus herätti turvallisuuden tunteen.

Muistakaa, Jumala näkee kaipauksemme ja surumme. Hän haluaa lohduttaa, aivan samalla tavoin kuin (rakastava, maallinen ) isä puhaltaa lapsensa haavaa, ottaa syliin - kuvainnollisesti siis. Erilaiset lohduntuojat toimivat itse kullekin, Hän ei tee mitään sellaista mitä emme haluaisi.

Vierailija
39/44 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
40/44 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitetaan, taivaassa ei ole numeroita, ja se puhelin soi vain kerran, eräs läheinen soittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi