Mies ja lapset ei halua minua juhannksen viettoon juon liikaa
Olen puulla päähän lyöty tästä tiedosta jonka sain vasta TÄNÄÄN kun kaikenlaista olen valmistellut ja hankkinut. Kesäloma alkoi viikko sitten olen ottanut alkoa koska lomalla pystyy ottamaan siinä ei pitäisi olla nokan koputtamista miehellä on kuitenkin lietsonut lapset äitinsä kanssa minua vastaan soitti oikein anoppi että pysy kuule kotona. Tässä kiitos että olen laittanut ruuat siivonnut pyykännyt itken.
Kommentit (27)
Miksi muiden pitäisi pilata juhannuksensa sinun juopottelun takia?
Yksinhän voit vetää kunnon perseet ilman, että muut kärsii.
Ap oletko kertonut miehesi anopille tilanteesta?
Lapset nyt ei vaan tykkää humalaisista vanhemmista.
Niin, ehkä heillä on mitta täynnä.
Olet siis viikon kännännyt ja ihmettelet, miksei mies ja lapset halua katsella sun kännäämistä vielä juhannuksenakin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se mun äidilleni kuuluu?
Käytä jotain muuta. Ei ne sitä huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkö anopin väliintulo saa ukonkin ryyppäämään ja ongelma ratkeaa sillä.
Hyi hemmetti. Mun äiti joi vain viikonloppuisin, mutta muistan vieläkin miten inhosin sitä. Yök.
Saatpa ryypätä rauhassa. Sehän sulle on tärkeää.
Mene jonnekin muualle viettämään kosteaa juhannusta. Onko pakko olla perheen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa voisitte ryypätä yhdessä? Onko sekin juoppo?
Varmaan löytyy jussiksi miestä tai naista seuraksi. Ei elämä ole määräilyä ja surua vaan olemisen vapautta ja suurta iloa. Mahtavan mukavaa juhannusta sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Eli äidillesi?
Nyt saat juoda rauhassa koko juhannuksen eikä kukaan kitise.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan löytyy jussiksi miestä tai naista seuraksi. Ei elämä ole määräilyä ja surua vaan olemisen vapautta ja suurta iloa. Mahtavan mukavaa juhannusta sinulle.
Kenenkään lapsen ei pitäisi joutua katsomaan juopottelua. Siinä ei ole kysymys määräilystä. Surua se toki tuottaa niille läheisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään lapsen ei pitäisi joutua katsomaan juopottelua. Siinä ei ole kysymys määräilystä. Surua se toki tuottaa niille läheisille.
Mun isä ja äiti ryyppäisi usein viikonloppuisin eikä asiasta jäänyt mitään traumoja mulle tai sisaruksilleni.
Pyykännyt itkien? Känniääliöt ovat vastenmielisiä.