Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisitkö töihin yhdeksän euron päiväpalkalla?

Vierailija
09.06.2012 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos töitä tarvitsee tehdä yksi tunti per päivä, niin sitten kyllä tuolla palkalla. :)

Vierailija
2/10 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itseasiassa matkat ja ruokailut vähennettynä saisin enemmän rahaa vain kotona maaten. Mutta ei kiitos, kotiin en jää lorvimaan, joten ratkaisin asian etsimällä itse mieleisen paikan, sopivan itselle sopivat työajat ja nautin työssäkäynnistä. Toivottavasti auttaa työllistymään alalle jatkossa. Enkä todellakaan märehdi olematonta korvausta päivästä toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä pitää maksaa sen verran, että se raha riittää elämiseen ja myös johonkin extraan silloin tällöin.

Vierailija
4/10 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saa elätettyä nämä kaiken maailman somput.

Vierailija
5/10 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha lässyttää että niille ei ole tarjolle töitä, kummallista jos on vuosikausia maleksittu täällä ja mikään työ ei kelpaa.

Vierailija
6/10 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka olen elänyt jo 4 vuotta elämäntapatyöttömänä tukien varassa. Viime kuussa tuli 1603,00 euroa.

No, vuosi vielä ja sitten loppuu. Päätin lukiosta valmistuttuani, että pidän 5 välivuotta - lepään, pelaan ja rentoudun - ennen kuin haen yliopistoon (hakupaikka on jo selvillä ja myös se, että todennäköisesti sisään pääsen).

Vierailija
7/10 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka olen elänyt jo 4 vuotta elämäntapatyöttömänä tukien varassa. Viime kuussa tuli 1603,00 euroa. No, vuosi vielä ja sitten loppuu. Päätin lukiosta valmistuttuani, että pidän 5 välivuotta - lepään, pelaan ja rentoudun - ennen kuin haen yliopistoon (hakupaikka on jo selvillä ja myös se, että todennäköisesti sisään pääsen).

Vierailija
8/10 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pidin välivuosia ennen jatko-opintojen aloittamista, mutta tein kylläkin töitä.

Ketuttaa tollanen, että joo, sit ku huvittaa ja muut maksaa. Saamattomia, laiskoja ihmisiä.

Vierailija
9/10 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pidin välivuosia ennen jatko-opintojen aloittamista, mutta tein kylläkin töitä.

Ketuttaa tollanen, että joo, sit ku huvittaa ja muut maksaa. Saamattomia, laiskoja ihmisiä.

mm. pitkän matematiikan, joten en ainakaan sieltä tyhmimmästä päästä ole. Laiskuus on suhteellista.

Vierailija
10/10 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itseasiassa matkat ja ruokailut vähennettynä saisin enemmän rahaa vain kotona maaten. Mutta ei kiitos, kotiin en jää lorvimaan, joten ratkaisin asian etsimällä itse mieleisen paikan, sopivan itselle sopivat työajat ja nautin työssäkäynnistä. Toivottavasti auttaa työllistymään alalle jatkossa. Enkä todellakaan märehdi olematonta korvausta päivästä toiseen.

Taidat olla vähän tyhmä? Etkö ymmärrä, että sinua käytetään hyväksi kuin hölmöä? Juuri näillä olemattomilla lupauksilla työllistymisestä ja paheksunnalla " etttet vain jää kotiin lorvimaan." Ja samall apaheksujat nauravat itse matkalla pankkiin.

Suostumalla orjatyöhön olemme kohta kaikki palkattomassa työssä.