Olen avautunut täällä suhdesotkuistani ja niiden seurauksista. Olen myös kirjoittanut aloituksia,
joissa en ole kertonut, kuka olen, eli en ole viitannut aikaisempiin aloituksiini. Silti joku on minut "tunnistanutkin". Tuntuu, että vaikka tämä palsta on mikä on, ja mä kirjoitan anonyymina, olen jollain tavalla "velkaa" vetää tapahtumat yhteen, vaikka kukaan ei tätä enää lukisikaan.
Tämä on ollut minulle aikuistumisen aikaa (tiedän, vasta nyt) ja varsinaisia oppiviikkoja. En ehkä ole niin fiksu, kuin olen ajatellut olevani, enkä niin fiksu, kuin moni minulle vastannut on ja olisi minun tilanteessani. Olen ollut tyhmä, sinisilmäinen ja naiivi, niin kuin minulle kirjoitettiin. Tähän asti olen ollut kai vain onnekas ja kilttien ihmisten ympäröimä ja liikkunut tarpeeksi pienissä piireissä.
Olin vedätettävissä, en tajunnut ajoissa, että tapailen varattua miestä. En nähnyt hänessä virheitä enkä uskonut, että hän voisi vahingoittaa minua millään tavalla. En piitannut siitä, että hän loukkasi jonkun toisen oikeuksia vielä pahemmin kuin minun. En osannut pysyä tarpeeksi tiukkana silloinkaan, kun olin jo päästänyt hänestä mielestäni irti ja siksi se eräs "perjantai" tapahtui. Se on hämmentänyt mieltäni enemmän kuin mikään tähän asti. Eikä sekään riittänyt. Jännityksen kaipuussani annoin miehen kuvata minua enkä pitänyt huolta oikeuksistani enkä varautunut yhtään mihinkään. Kuvat on otettu luvallani ja ne ovat miehen omaisuutta. Niinpä hän jakoi ne klubikavereilleen ja kertoi siitä minullekin, ilmeisesti maksatti minulla sen, että kotona tuli selvittämistä tai sitten vain kosti jättämisen. Tai sitten mä olen yksi muiden joukossa, siinä porukassa. Olin luullut, että mulla oli käsissäni unelmasuhde ja -mies, joka täyttää tarpeeni niin kuin haluan. Pelkään, että olen ollut laskelmoivan, itsetietoisen miehen seksilelu ja sitä on tosi nöyryyttävää edes ajatella.
Mä kirjoitin aikaisemmin, että varmasti moni olisi tehnyt samalla tavalla samoissa tilanteissa ja sain vastauksia, että eivät todellakaan olisi. Pelkään, että se on totta: että kukaan muu ei olisi ollut yhtä tyhmä. Sitäkin pelkään, että en osaakaan tämän paremmin myöhemminkään, jos samanlainen ihminen tulee vastaan.
Ja jos sulla on päivän patoutumat purkamatta, anna tulla.
Kommentit (111)
päivämäärällisen arvauksen siitä, milloin kaveritkin saa katsella kun sua rakastellaan. Voisitko ap tarkistaa ketjusta päiväyksen ja verrata sitä tapahtuneeseen päivämäärään. Kertoisitko sitten täällä, kuinka lähelle arvaukseni meni. :)
Loppukuusta te sitten rakastelette jo kaikki porukalla. (Voit myös käyttää tätä vapaasti inspiraation pohjana seuraaviin ketjuihisi.)
Mä en koskaan enää halua olla sen miehen kanssa missään tekemisissä. Kirjoitin tämän aloituksen, koska haluan, että tämä vaihe päättyy joskus. Enemmän mä kirjoitan itselleni. Mulla ei ole uutta kerrottavaa eikä saa tullakaan. Ehkä en edes tarvitse tätä palstaa jatkossa. Mä olen oksentanut tänne sen, mitä en ole oikeille ihmisille kertonut. Olisi ollut kiva kirjoittaa, että mies jäi kaipaamaan minua, mutta minä passitin hänet parisuhdeterapeutille ja olin hyvä ja hieno ihminen. En ollut. Ja tiedoksi sulle: mua ei kiinnosta ryhmäseksi.
ap
päivämäärällisen arvauksen siitä, milloin kaveritkin saa katsella kun sua rakastellaan. Voisitko ap tarkistaa ketjusta päiväyksen ja verrata sitä tapahtuneeseen päivämäärään. Kertoisitko sitten täällä, kuinka lähelle arvaukseni meni. :) Loppukuusta te sitten rakastelette jo kaikki porukalla. (Voit myös käyttää tätä vapaasti inspiraation pohjana seuraaviin ketjuihisi.)
niin mikset vaan kertoisi vaimolle? Ei ole mitään menetettävää.
Mä en koskaan enää halua olla sen miehen kanssa missään tekemisissä. Kirjoitin tämän aloituksen, koska haluan, että tämä vaihe päättyy joskus. Enemmän mä kirjoitan itselleni. Mulla ei ole uutta kerrottavaa eikä saa tullakaan. Ehkä en edes tarvitse tätä palstaa jatkossa. Mä olen oksentanut tänne sen, mitä en ole oikeille ihmisille kertonut. Olisi ollut kiva kirjoittaa, että mies jäi kaipaamaan minua, mutta minä passitin hänet parisuhdeterapeutille ja olin hyvä ja hieno ihminen. En ollut. Ja tiedoksi sulle: mua ei kiinnosta ryhmäseksi.
ap
päivämäärällisen arvauksen siitä, milloin kaveritkin saa katsella kun sua rakastellaan. Voisitko ap tarkistaa ketjusta päiväyksen ja verrata sitä tapahtuneeseen päivämäärään. Kertoisitko sitten täällä, kuinka lähelle arvaukseni meni. :) Loppukuusta te sitten rakastelette jo kaikki porukalla. (Voit myös käyttää tätä vapaasti inspiraation pohjana seuraaviin ketjuihisi.)
tajunnut, että haluat rakastella porukallakin. Sulle pitää ensin kertoa laajasti, kuinka upean estoton ja vapaamielinen nainen olet. Sullahan oli vahva seksuaalisuus ja olet valmis kokeilemaan kaikkea uutta. Miten voit edes sanoa ettet ole kiinnostunut ryhmäseksistä, jos et ole koskaan edes kokeillut? Onko tuo seksuaalisesti avoimen naisen puhetta? Eikö tuollainen puhe sovi ennemminkin vaimon kuin *naisen* suuhun?
Se eka ketju oli hyvä, mutta nyt on jo vanhan toistoa.
Roikunkohan liikaa täällä, kun kolmesta ekasta sanasta arvasin, kuka ap on.
aiempiin ketjuihisi? Lukisin ne ennen kuin kommentoin.
Lisäksi mulla on käsitys, että vaimo tietää, että mies on pettänyt häntä. Enkä mä halua sen vaimon vihoja itselleni.
ap
Joukossa oli myös yöllisiä ahdistuneita vuodatuksia ja vastauksissa on niin paljon huorittelua ja perseenjakosyytöksiä (anteeksi kieli), että en siksikään.
ap
Joukossa oli myös yöllisiä ahdistuneita vuodatuksia ja vastauksissa on niin paljon huorittelua ja perseenjakosyytöksiä (anteeksi kieli), että en siksikään.ap
Netissä ne on kuitenkin seuraavat sadat vuodet muiden luettavana.
Missä se perjantaiketju on?
<a href="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1635250/mita_teen_sa…" alt="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1635250/mita_teen_sa…">http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1635250/mita_teen_sa…;
siinä miehessä vetosi niin paljon? Jos jälkikäteen ajattelet, niin oliko se kaikinpuolin täydellinen?
Etsi itsellesi oikea rakkaus vapaasta miehestä, jolla on hyvä sydän ja mieli. Suojele itseäsi ja älä jaa elämääsi nettiin kaiken kansan arvosteltavaksi. Suojele myös vartaloasi kaikenlaisilta hyväksikäyttäjiltä - älä anna kenenkään kuvata sellaista hetkeä, joka on kahden ihmisen välinen. Opettele arvostamaan itseäsi.
Lisäksi mulla on käsitys, että vaimo tietää, että mies on pettänyt häntä. Enkä mä halua sen vaimon vihoja itselleni.
ap
Sulta puuttuu nyt täysin itsesuojelumekanismit tässä asiassa. Ei sun tarvitse kyynistyä ja menettää uskoa ihmisiin, oikeesti! Mutta sun täytyy uskoa, että se mies on sika (syystä tai toisesta ja vakaasti harkiten tai täysin harkitsematta) ja että sä arvioit sen ihmisen väärin.
Muista hyvät ajat ja asiat (seksi OLI hyvää, sä OLIT onnellinen, sä ET halunnut enempää) ja unohda kaikki paska. Sä oot ihan yhtä ihana kuin ennen sitä tyyppiäkin!
Oli todellakin täydellinen mies (no, miinuksena nyt kymmenen vuoden ikäero, joka ei kuitenkaan siinä tilanteessa haitannut.)
ap
siinä miehessä vetosi niin paljon? Jos jälkikäteen ajattelet, niin oliko se kaikinpuolin täydellinen?
<a href="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1633139/ma_olen_harj…" alt="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1633139/ma_olen_harj…">http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1633139/ma_olen_harj…;
siihen, että ap on helluntailainen tai jonkun tällaisen menestysteologiaan uskovan lahkon jäsen. Menestys on luonnollinen seuraus siitä, että on hyvä uskovainen. Ja koska ap on nyt "damaged goods", on asia peitettävä koko yhteisöltä.
(Dramaturginen näkökulmani on vapaasti käytettävissä ja jatkojalostettavissa.)
Istut perjantai iltana ja mietit ja jopa syytät itseäsi. Kutsut itseäsi tyhmäksi jne...
Nyt sinun pitää hakea apua. Ensimmäiseksi menet polisin juttusille, sitten käyt lääkärissä.
Vahinkoja sattuu ja nyt satuit rakastumaan varattuun mieheen. Se ei ole maailman loppu, mutta raiskaus ja tuo kuvien levittely on jo rikos. Tähän tarvitset ammattiauttajaa. Tämä av raati ei ole oikea paikka. Sitä paitsi jos et tee ilmoitusta tuosta, niin mitä estää hänet tekemään sen uudestaan toiselle.
Yritä saada asiat kuntoon, hoidat itsesi ja puhut ammattiauttajan kanssa.
Sitten sinulla on loistava elämä edessä, jätät pahan taakse. Löydät vielä jonkun johon voit luottaa.
suhteenne aikana ja loukkasit hänet ylpeyttään päättämällä suhteen.