Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3-vuotiaan uhkaus rangaistus ja anteeksipyyntö

Vierailija
08.06.2012 |

Tilanne siis että 3-vuotiaalta uhataan perua esim. jäätelö, kaakao tai muu herkku jos ei tule kiltisti sisälle. Kun olen myöhemmin saanut raahattua rimpuilevan ja sätkivän pojan sisälle poika muistaa herkun josta oli puhetta ja pyytää surkeana anteeksi. Halataan ja sovitaan mutta herkku jää sillä kertaa saamatta. Teenkö oikein? Miehen mielestä asia on sovittu ja unohdettu ja lapsi saa vaikkapa jäätelön.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri asia sitten on se, kannattaisiko mieluummin joko

a)pelkästään raahata lapsi sisälle, jonka jälkeen syödä jäätelöä, tai vielä parempi

b) houkutella 3v jäätelöllä sisään (jos sitä muutenkin oltaisiin syömässä)

Vierailija
2/6 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton ikänen ei välttämättä edes osaa päätellä mikä on järkevämpi vaihtoehto missäkin tilanteessa. Ja jäätelö ei muutenkaan ole terveellistä, lue tuoteseloste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johonkin, yksinkertaistettuna, miten luulet kolmevuotiaan käsittävän moisen ajatuskuvion, saatikka että itte keksit sen?

Vierailija
4/6 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minä lasten kanssa ulkona, lapset 1, 3 ja 5 vuotiaat. Houkuttelen lapsia sisälle että mennään syömään jäätelöä. 5 ja 1 vuotiaat tulee reippaasti. 3-vuotias on niin vilkas ettei voi jättää yksin ulos. Uhkaan että jos ei tule kiltisti niin ei saa herkkua. Kun sitten joudun raahaamaan lapsen kotiin niin tottakai jää ilman. Muut lapset saavat sen mitä oli luvattu.ap

Vierailija
5/6 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen keskimmäinen sisaruksistani. Eikä tosiaan äidin aika tai huomio minulle riittänyt (hyvässä mielessä, pahassa vaan). Siksi kai uhmasinkin.

Ja aikuisena vieläkin muistan nuo kaikki tilanteet. Voi sitä painon määrää sydämessä silloin! Koin jatkuvasti että äiti ei rakastanut mua, muita vaan.

:(

Tulin surulliseksi viestistäsi. Milloin tuo 3v vanha on saanut pitää sut äitinä (tai miehesi isänä) edes HETKEN verran ihan yksin, ilman muita sisaruksia? Että lukisit kirjaa, ulkoilisit, söisit jätskiä tms - vain hänen kanssaan? Veikkaan, ettei milloinkaan....

Vierailija
6/6 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi