Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen peräaukon hyväily

Vierailija
08.06.2012 |

Olen monesti lukenut, että miehillä(kin) peräaukon hyväily tuntuisi hyvälle ja kiihottavalle. Ja huom! Myös HETEROmiehilläkin. Monet miehet taitavat vaan mieltää tuon liian "homomaiseksi" touhuksi eivätkä ole halukkaita kokeilemaan.

Miten on miehet? Tuntuuko se mahdollisesti hyvältä? Ja vastatkaa myös sellaiset naiset, jotka olette miestenne kanssa tuota koitelleet!

Kommentit (163)

Vierailija
121/163 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites kun mun mies on ilmoittanut ettei tykkää peppuleikeistä ja hänen peppuun ei saa koskea niin voinko ottaa mieheltä suihin ja hivellä samalla välilihaa/reiän ympärystä? En tiedä tyrmääkö mies peppujutut kokemuksen vai ennakkoluulon takia. Itse en ole koskaan mitään peppujuttuja itse kokenut tai toiselle tehnyt, mutta olisi hienoa ottaa mieheltä suihin niin jos edes hivelyllä saisi laukeamaan paremmin.

N33

Jo kysyisit siltä mieheltä. Vähän hankala meidän tietää.

Jos kysyn, tyrmää silloin ainakin heti koko ajatuksen.

Mutta kai voin hivellä aluetta enkä laita mitään sisään nyt aluksi niin ei ehkä kannata edetä pidemmälle.

N33

Sä varmaan tunnet paremmin miehesi, joten saatat ehkä aavistaa jos hän olisikin oikeasti halukkaampi pepun kosketteluun mitä uskaltaa ilmaista kasvotusten. Voihan sitä kertoa kuinka kiihottavalta sinusta se tuntuu ajatuksena. Toisaalta ei kannata asiaa ottaa esille enää jos vastaus on selkeä kielto.

Luvatta hiipiminen on vähän kaksipiippuinen juttu. Jos miehesi kiihkeimmillään ei vastustelekaan, kun sormesi koskevat pehmeästi pyllyreikää niin kannattaa silti miettiä miltä tuntuisi itsestä jos luvatta tekee jotain sellaista sinulle mistä et sitten kuitenkaan itse tykkäisi. Kannattaa kunnioittaa toisen tahtoa.

Mun tyttöystävä saa tehdä mulle aika paljon mun pyllyllä, mutta hänen pyllyyn en itse saa mennä munan kanssa. Kaksi kertaa olen keskustellut asiasta ja mielipide on selkeä "EI!" ja en tulekaan kysymään asiasta enää. Hän uskoakseni kertoo sitten jos haluaakin munani myös pyllyynsä.

M35

Vierailija
122/163 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites kun mun mies on ilmoittanut ettei tykkää peppuleikeistä ja hänen peppuun ei saa koskea niin voinko ottaa mieheltä suihin ja hivellä samalla välilihaa/reiän ympärystä? En tiedä tyrmääkö mies peppujutut kokemuksen vai ennakkoluulon takia. Itse en ole koskaan mitään peppujuttuja itse kokenut tai toiselle tehnyt, mutta olisi hienoa ottaa mieheltä suihin niin jos edes hivelyllä saisi laukeamaan paremmin.

N33

Jo kysyisit siltä mieheltä. Vähän hankala meidän tietää.

Jos kysyn, tyrmää silloin ainakin heti koko ajatuksen.

Mutta kai voin hivellä aluetta enkä laita mitään sisään nyt aluksi niin ei ehkä kannata edetä pidemmälle.

N33

Sä varmaan tunnet paremmin miehesi, joten saatat ehkä aavistaa jos hän olisikin oikeasti halukkaampi pepun kosketteluun mitä uskaltaa ilmaista kasvotusten. Voihan sitä kertoa kuinka kiihottavalta sinusta se tuntuu ajatuksena. Toisaalta ei kannata asiaa ottaa esille enää jos vastaus on selkeä kielto.

Luvatta hiipiminen on vähän kaksipiippuinen juttu. Jos miehesi kiihkeimmillään ei vastustelekaan, kun sormesi koskevat pehmeästi pyllyreikää niin kannattaa silti miettiä miltä tuntuisi itsestä jos luvatta tekee jotain sellaista sinulle mistä et sitten kuitenkaan itse tykkäisi. Kannattaa kunnioittaa toisen tahtoa.

Mun tyttöystävä saa tehdä mulle aika paljon mun pyllyllä, mutta hänen pyllyyn en itse saa mennä munan kanssa. Kaksi kertaa olen keskustellut asiasta ja mielipide on selkeä "EI!" ja en tulekaan kysymään asiasta enää. Hän uskoakseni kertoo sitten jos haluaakin munani myös pyllyynsä.

M35

En edes tiedä tykkäänkö peppuleikeistä (saati sitten mies) mutta ehkä tyydyn tilaisuuden tullen vaan hivelemään suihinotossa laajemmalta alueelta, enkä vältte reikä alueen koskemista, mutta sisään en mitään laita. Saattaa olla että varsinaiset peppujutut ei ole se mun juttu, mutta haluan tuottaa miehelle nautintoa.

N33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/163 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanatonta sanomista,

Nousen kontilleen ,

vaimo ottaa rasvapurkin alkaa levittämään perävakoon ja lopulta on pari sormea anuksessa

Vierailija
124/163 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tuo välilihan hyväily, tuntuuko se miltään ja miten sitä olisi hyvä tehdä? Miesystävä pitää pallien hyväilystä, joten siitä olisi helppo jatkaa välilihallekin. Annaali on kuulemma no-go, sinne ei saa koskea.

Vierailija
125/163 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maggara kirjoitti:

Mites tuo välilihan hyväily, tuntuuko se miltään ja miten sitä olisi hyvä tehdä? Miesystävä pitää pallien hyväilystä, joten siitä olisi helppo jatkaa välilihallekin. Annaali on kuulemma no-go, sinne ei saa koskea.

No eikö se nyt silleen mene että hyväilet ja katsot millaiseen asentoon äijän naama vääntyy? Tarvittaessa kysyt, niin ei jää epäselvyyksiä.

Minä en tykkää välilihan ronkkimisesta (peppureiän kyllä), mutta minuahan sinä et olekaan tulossa sieltä hiplaamaan. Kysypä siis kyseisen erogeenisen alueen omistajalta, jos haluat osuvamman vastauksen...

Vierailija
126/163 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyllistellään aina vuorotellen :D

Sama harrastus :)

Vierailija
127/163 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tollanen käytössä ja Ai sitä ujellusta kun tuolla tuuppaa takaapäin menemään ;)

https://www.iwantmature.com/galleries/pics/guy-dominated-and-pegged-by-…

Vierailija
128/163 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Vierailija
129/163 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihkeepari40+ kirjoitti:

Meillä tollanen käytössä ja Ai sitä ujellusta kun tuolla tuuppaa takaapäin menemään ;)

https://www.iwantmature.com/galleries/pics/guy-dominated-and-pegged-by-…

👍

Vierailija
130/163 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian harvoin saan naiselta peppuuni mitään...

Vierailija
131/163 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa jos Naiset innostuisivat enemmän miehen pyllystä. Saisi sormia ja sauvaa peppuun.

Vierailija
132/163 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä käytössä kaksi päinen dildo, jonka saa pyllystä toiseen :) molemmat ollaan tykätty

Oih! Tämä sopisi mulle koska tahansa: https://66.media.tumblr.com/f3c560a79871ceabf30594f92870e898/tumblr_mrk…

Nykyisen kumppanin kanssa on kyllä turha yrittää ehdottaakaan :)

Vierailija
133/163 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisimpa useammin peppuuni naisen sormia tai sauvaa... Pyllyni kaipaa sitä... supistelee kiimaisena.

Vierailija
134/163 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuhan se todella hyvälle :)

Aiemmassa suhteessa harvemmin naisen sormi ei ”eksynyt” pyllyyni, mutta nykyistä ei voisi sellainen vähemää kiinnostaa.

Exä kyllä myös halusi itsekin saada sormet pyllyyn seksin aikana. Jotkut naisetkin rakastavat sormea pyllyssä ja toiset eivät voisi edes kuvitella sellaista.

Vierailija
135/163 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä peräaukon hyväily on jo jotakin, mitä voi odottaa naiselta. Siitä kieltäytyminen on jo sama kuin jos kieltäytyisi suuseksistä.

Vierailija
136/163 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kontalleen , kädet selän taakse kasirautoihin , kumihansikkaalla liukuvoidetta hierotaan kiveksiin , suonikasta hitaasti hieroen , annalia hieroen ympyrää , sormet kuin lipsahtavat kun avautuu , siitä tappi hitaasti sisään , lantiosta tukeva ote ja panoliikettä , niin että paikat lätisee , tunne on huikea.....tappi jätetään paikoilleen ja partneri pakittaa pyöreän takamuksen nuoltavaksi .....

Vierailija
137/163 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä käytössä kaksi päinen dildo, jonka saa pyllystä toiseen :) molemmat ollaan tykätty

Oih! Tämä sopisi mulle koska tahansa: https://66.media.tumblr.com/f3c560a79871ceabf30594f92870e898/tumblr_mrk…

Millä haku sanalla tälläista löytää lisää? Ei taida olla strap on

Vierailija
138/163 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä haku sanalla tälläista löytää lisää? Ei taida olla strap on

"Double dildo anal couple" esimerkiksi.

M41

Vierailija
139/163 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli nuorena poikana aika yllätys, kun hieman vanhempi lääkäriksi opiskeleva nainen otti poskeen. Sanoi että "onpa se nalli tiukassa", ja tuönsi ditten muitra mutkitta sormen peffaan. Imu ja sormen liike saivat minut räjähtämään kuin paloletkun. Siis, sitä soosia oli ihan joka paikassa. Meinasi taju lähteä.

Se olikin ainoa kerta, kun nainen on tämän tehnyt.

Vierailija
140/163 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun otan poskeen ,

Työnnän peukalon anukseen.

Sen jälkeen mälli lentää nopeasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi