Miehen peräaukon hyväily
Olen monesti lukenut, että miehillä(kin) peräaukon hyväily tuntuisi hyvälle ja kiihottavalle. Ja huom! Myös HETEROmiehilläkin. Monet miehet taitavat vaan mieltää tuon liian "homomaiseksi" touhuksi eivätkä ole halukkaita kokeilemaan.
Miten on miehet? Tuntuuko se mahdollisesti hyvältä? Ja vastatkaa myös sellaiset naiset, jotka olette miestenne kanssa tuota koitelleet!
Kommentit (163)
Minä ja vaimo molemmat pidämme peppuseksistä. Alun kokeilun ja harjoittelun jälkeen molemmat tiedämme mistä toinen pitää ja nauttii. Hän käyttää sormia tai sauvaa minä saan kumilla päällystetyllä kalulla painua peppuun. Kun vaihdan pimpsan puolelle niin sitten vaan kumi pois ja niin eespäin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyllistellään aina vuorotellen :D
Meillä käytössä kaksi päinen dildo, jonka saa pyllystä toiseen :) molemmat ollaan tykätty
Ei hitto :D
Vierailija kirjoitti:
Pakko laittaa tänne piirrustus kun tuli vastaan :)
Oon luullut et peppujutut ei oo mun juttu (varsinkaan näin päin) mut onhan toi aika ihana :)
Vierailija kirjoitti:
Toi penis on muuten väärin päin! :D
Vierailija kirjoitti:
Piirros tai piirustus. Ei piirrustus!
Muutaman kerran nainen on kielellään hyväillyt mun pyllyä, ja pakko myöntää, että se samaan aikaan on villin eroottista, että todella intiimi tunne. Ja hyvin nautinnollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piirros tai piirustus. Ei piirrustus!
https://tekniikanmaailma.fi/kielioppivirheista-huomauttelevista-ihmisis…
Kyllä tykkään nuolla mieskaverin anusta. Ilpo 58
Pierevää anusta on ihana nuolla.
Kerran makasin selälläni kun nainen otti suihin ja samalla sormet oli perässä, tuntui niin hyvälle että nousin kontalleni ja pyllistin ja homma jatkui , mahtavaa !!!
Se on siistii kun muija imee heppii ja samalla työntää kesäkurpitsan
meitsin hanuriin, kyl laukeen äkäseen:)
T.Kundi Nakkilasta
Peräaukko on noussut viime vuosina yhä tärkeämmäksi seksuaaliseksi elimeksi sekä heteroiden että gay- ja lesbokansan keskuudessa. Anuksen sormettelu,haistelu,suukottelu,nuoleminen ja paneminen ovat jo seksin arkipäivää.
Varmaan yhtä vaivannuttavalta tuntuu, kuin naisesta röllykkävatsan leipominen. Eli mieluummin ei, jos naisella ei ole mitään pakottavaa tarvetta miehen persreikään.
Syväkurkkua kunnes kalu on kunnon limassa. Sitten kieli takamukseen pyörittäen ja runkkaamalla loppuun.
Kun mies on esim. tiskaamassa niin saatan yllättää mieheni tunkemalla yllättäen sormeni hänen peppuunsa ja joskus tunkea kynttilää hänen pympyräänsä. Välillä hän on estellyt, mutta pienen painimatsin jälkeen kynttilä on sujahtanut maaliinsa. Nykyään mieheni osaa olla varuillaan, ettei saa mitään yllättäen peppuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan yhtä vaivannuttavalta tuntuu, kuin naisesta röllykkävatsan leipominen. Eli mieluummin ei, jos naisella ei ole mitään pakottavaa tarvetta miehen persreikään.
Kyllä mä tykkään kun mun mahaa hyväillään.
:(
Tykkääkö miehet,jos tunkee sisään porkkanaa tai kurkkua?
Eturauhasen kautta ainakin itse saan peräkkäisiä orgasmeja jotka jatkuvat ja jatkuvat, niin kauan kuin stimulaatio kestää. Orgasmit tuntuvat eriltä kuin normi orgasmit j niiden jälkeen voi jatkaa normaali penetraatiota puolison kanssa...eli hänkin saa vielä osansa ja itse myös.
Kyllä anaali seksi kiinnostaa tosi paljon nais ystävän kanssa melkein joka seksi kerta on harrastettu käytetään anustappeja dildoja strappi vyö dildo on mahtavaa kun nais ystävä panee hän myös nauttii suunnattomasti kun panee vyö dildolla hän on Valtiattareni ja minä palvelija
https://m.imgur.com/LTdTWD5