Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkaudenkipeät rinnat

Vierailija
14.12.2014 |

Tilannehhan on tällainen... Itse pidän esileikkiä tärkeänä osana seksiä. Rakastan kun minua kosketaan, joka paikkaan. Eritoten rintojen hyväily saa pilvilinnoihin. Ennen raskautta mieheni oikeastaan poikkeuksetta hyväili rintojani joka seksillä, hieroi suukotteli jne. Ja olen kyllä aina näyttänyt hänelle kuinka siitä nautin.

Raskaaksi tullessani mies vain innostui entisestään suurentuneista kummuistani :D ja on hän kyllä takapuoltanikin aina kehunut. Ja koskenut. Rintoja kuitenkin enemmän - ennen.

Imetysaikana, kun rintani olivat n. 3 numeroa suuremmat, hän vain useasti haikaili että kun ei malta odottaa kun rinnat ovat taas "hänen".. No. Olen nyt 2 kk sitten lopettanut imetyksen, rinnat palanneet entiseen kokoonsa mutta ihme kyllä edelleen terhakkaat. Mieheni ei ole enää kertaakaan seksin aikana koskenutkaan niihin. Monesti otan itse rintaliivit pois ihan vain siinä toivossa että saisin kosketusta. Olen myös sanonut että kaipaan entisiä esileikkejä ja mies vain totesi että "täytyypä muistaa huomioida niitäkin" mutta ei mitään muutosta. Pepusta hän on kyllä ollut ihmeen innostunut, hieroo öljyllä ja haluaa aina lopuksi takaapäin. Ja saattaa monta kertaa seksin jälkeen kehua peppuani "vastustamattomaksi"..
But heyyy dude i've got still booooobs here!!! Mistähä tää johtuu? Kokemuksia? Sieluntovereita? Tilanteeseen eläytyviä miehiä? :D

Helekkari ku ois muute kaikki niin kohallaan. Mieheni kyllä osaa. Ja minä kyllä nautin, ja haluan tuottaa nautintoa. Yks palane vaa puuttuu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 14:10"]

Tilannehhan on tällainen... Itse pidän esileikkiä tärkeänä osana seksiä. Rakastan kun minua kosketaan, joka paikkaan. Eritoten rintojen hyväily saa pilvilinnoihin. Ennen raskautta mieheni oikeastaan poikkeuksetta hyväili rintojani joka seksillä, hieroi suukotteli jne. Ja olen kyllä aina näyttänyt hänelle kuinka siitä nautin. Raskaaksi tullessani mies vain innostui entisestään suurentuneista kummuistani :D ja on hän kyllä takapuoltanikin aina kehunut. Ja koskenut. Rintoja kuitenkin enemmän - ennen. Imetysaikana, kun rintani olivat n. 3 numeroa suuremmat, hän vain useasti haikaili että kun ei malta odottaa kun rinnat ovat taas "hänen".. No. Olen nyt 2 kk sitten lopettanut imetyksen, rinnat palanneet entiseen kokoonsa mutta ihme kyllä edelleen terhakkaat. Mieheni ei ole enää kertaakaan seksin aikana koskenutkaan niihin. Monesti otan itse rintaliivit pois ihan vain siinä toivossa että saisin kosketusta. Olen myös sanonut että kaipaan entisiä esileikkejä ja mies vain totesi että "täytyypä muistaa huomioida niitäkin" mutta ei mitään muutosta. Pepusta hän on kyllä ollut ihmeen innostunut, hieroo öljyllä ja haluaa aina lopuksi takaapäin. Ja saattaa monta kertaa seksin jälkeen kehua peppuani "vastustamattomaksi".. But heyyy dude i've got still booooobs here!!! Mistähä tää johtuu? Kokemuksia? Sieluntovereita? Tilanteeseen eläytyviä miehiä? :D Helekkari ku ois muute kaikki niin kohallaan. Mieheni kyllä osaa. Ja minä kyllä nautin, ja haluan tuottaa nautintoa. Yks palane vaa puuttuu.

[/quote] Voisinko sanoa että miehelläsi on vinksahtanut päässä. Rinnat ovat useimmiten haluttavat, vieläpä näykitään nänneistä ja imee, hellii ja hyväilee vartalovoiteella. On henkilökohtaista tietoa, vaimoni synnytti kaksikertaa. Eikä voi sanoa että rinnat olisivat ei haluttavat, minun rakas oli ja on vieläkin kaunis ja haluttava. eikä vaan pelkkä reikä. Asia on täysin erillainen jos mies käy huorissa, siellä saa määrätä. "näin kuulin saunanlauteilla"X

Vierailija
2/3 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä miehellesi että tykkäät nännien nuolennasta / hyväilystä puristelusta jne. Laita miehen käsi omalle rinnallesi ja anna (puolipakota) koskettaa(maan).

Itse tykkään rinnoista ja vaimo kertoi mistä tykkää niin innostuin entisestään. Ihana huomata kun vaimo saa lähes orgasmin pelkistä rinnoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ap aikuisena ihmisenä voit ohjata ja opastaa miestä.

Mahdollista, että olet kouluttanut miehen liian tekokkaasti irti rinnoista ja/tai viestintäsi on niin epäloogista, että takapuoli on turvallisempi vaihtoehto himojen kohteeksi.

Olen katkera ja kuitenkin, kun aikoinaan pitkänä, pitkänä imetysaikana rintoihin ei saanut edes koskea. Sen jälkeen on välillä jopa toivottu rintoihin kiinni käymistä paitsi että taas välillä niihin ei saa koskea. Vaihtelevat säännöt ja paljon negatiista kokemusta niin ei sitten aina tee mieli edes koskea rintoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän