Miehen peräaukon hyväily
Olen monesti lukenut, että miehillä(kin) peräaukon hyväily tuntuisi hyvälle ja kiihottavalle. Ja huom! Myös HETEROmiehilläkin. Monet miehet taitavat vaan mieltää tuon liian "homomaiseksi" touhuksi eivätkä ole halukkaita kokeilemaan.
Miten on miehet? Tuntuuko se mahdollisesti hyvältä? Ja vastatkaa myös sellaiset naiset, jotka olette miestenne kanssa tuota koitelleet!
Kommentit (163)
homoa seon jos persereikää ruvetaan nuolemaan hyi helvetti
Tuntuu hyvälle kun työntää peukalon anukseen kun menee ja saman käden muilla sormilla hiplaa palleja.
Täytyypä kokeilla lisää näitä juttuja, kiitos vinkeistä! Haluaisin nähdä ja tuntea mieheni laukeavan räjähdysmäisesti sormeni tai dildo perseessä. Ei ole koskaan koettu! Persereiän nuolemista ja sormetusta kokeiltu hiukan. Tuntuu minustakin jännän kiihottavalta.
Hei miten toi välilihan hyväily? Siellähän tuntuu kyrvänjuuri paksuna ja kovana kun seisoo. Miten hyväilen? Sivelen vai painelen? Vinkkejä kiitos! Olisi mukava osata yllättää mieluisesti.
Voi teitä onnen-pekkoja, jotka olette saaneet peppuun ja peppua. Minun Raijan vaimo ei lasten saamisen jälkeen anna edes pillua. Olisi kiva saada joskus edes salaa....
n50japäälle kirjoitti:
Täytyypä kokeilla lisää näitä juttuja, kiitos vinkeistä! Haluaisin nähdä ja tuntea mieheni laukeavan räjähdysmäisesti sormeni tai dildo perseessä. Ei ole koskaan koettu! Persereiän nuolemista ja sormetusta kokeiltu hiukan. Tuntuu minustakin jännän kiihottavalta.
Hei miten toi välilihan hyväily? Siellähän tuntuu kyrvänjuuri paksuna ja kovana kun seisoo. Miten hyväilen? Sivelen vai painelen? Vinkkejä kiitos! Olisi mukava osata yllättää mieluisesti.
:O jos miehesi olisi nyt tässä niin puristaisin hänen kättään ja toteaisin kuinka onnekas on...
Vierailija kirjoitti:
Yhtälailla miehellä on hermoja peräaukon seudussa, kuin naisellakin. Usein nautinnon estää oma asenne. Lisäksi miehen g-piste nyt on siellä peräsuolen seinämässä ja sen hyväily tuottaa nautinnon seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta. Kyllä kiimainen mies on aika kiihottava kun sen peppua hyväilee joko hellemmin ulkoa tai rajummin syvemmältä..
Hermoja toki on mutta ei tulis ihan vaan bakteerien takia ja muutenkaan ees ajatuksena mieleen nuolla kenenkään persettä. Sormittaa kyllä voi ja nainen kun niin tekee suikkarin yhteydessä niin tekee gutaa mutta nuoleminen on jo aivan liikaa
Mulla on ollut yksi tyttö ystävä joka omasta pyynnöstä halusi nuolla mun anusta, voin sanoa et mikään ei ole parempaa kuin naisen kieli syvällä mun anuksessa.
n50japäälle kirjoitti:
Mä tykkään kun vaimo nuolee mun kiveksiä ja välillä lipaisee mun anusta. Pitkät sessiot missä sormet eksyy mun anaaliin samalla kun vaimo ottaa suihin on parasta. Sitten kun vielä saan laueta suuhun niin voi hyvää päivää tuntuu kuin taju lähtis.
Olisi ihanaa jos Nainen aktiivisesti olisi kiinnostunut pepustani. Miellä joudun vihjailemaan ja pyytämään niin voin ehkä joskus saada... mutta ihan liian harvinaista herkkua se valitettavasti on.
Olisi ihanaa joksu "joutua" alistumaan niin että Nainen käsittelisi peppuani... mutta taitanee olla päiväunia vain :(
On muuten aivan todella hyvän tuntusta kun pyllistää vaimolle ja saa eturauhashierontaa sormella tai dildolla.kyllä tulee pussit tyhjäksi runkatessa eikä palleja kolota
Minkälaisessa asennossa nuo peppuleikit teillä tehdään?
Itse tykkäisin ropeloida ja härnätä muruani sieltä samalla kun otan suihin hänen ollessa selällään, mutta silloin peba on kyllä niin tiukasti nupussa. Pari kertaa olen saanut miehen kontilleen ihan vaan näitä peppujuttuja varten mutta ota siinä nyt sitten shokkiin samalla... Se on kuitenkin mun se ykkösjuttu ja bravuuri aina ollut. Haluaisin vain kokeilla myöskin tuon eturauhasen samanaikaisen kiihotuksen vaikutuksen orgasmin voimakkuuteen.
Onko se vaan selällään litra liukkaria ja hitaasti hyvä tulee?
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkäisin ropeloida ja härnätä muruani sieltä samalla kun otan suihin hänen ollessa selällään, mutta silloin peba on kyllä niin tiukasti nupussa. Pari kertaa olen saanut miehen kontilleen ihan vaan näitä peppujuttuja varten mutta ota siinä nyt sitten shokkiin samalla... Se on kuitenkin mun se ykkösjuttu ja bravuuri aina ollut. Haluaisin vain kokeilla myöskin tuon eturauhasen samanaikaisen kiihotuksen vaikutuksen orgasmin voimakkuuteen.
Itse tykkään olla ihan selällään ja vaikka tyyny alaselän alla. Siitä vaan jalat auki.
Vaatii rentoutumista ja luottoa. Harjoittelua.
Vierailija kirjoitti:
Selällään oon ollu kun puoliso on sormettanut ja tapittanut pyllyäni. Sitten jos joskus kokeillaan fistausta, varmaankin kontillaan on parempi, sillain ainaki puolison pyllyyn on parempi koko kättä ja isompaa dildoa sovitella.
M40
Tai ihan vaan istuen sohvalla/sängyllä, niin että perse on siinä sohvanreunalla.
Thai-hieronnassa tuli otettua jonkin sortin "happy ending". Tämä thai-nainen runkkasi kaluani ja toisella kädellä hyväili minun peräaukon aluetta. Välillä kävi myös sormi noin sentin verran anukseni sisällä. En koskaan ole erityisemmin välittänyt peppuleikeistä ja tämä thai-nainen alkoi tätä sormeilua tekemään minulle aivan pyytämättä. En pistänyt hanttiin kuitenkaan, kun kyllähän tuo kieltämättä antoi mukavan lisän tuohon handjobiin.
M39v kirjoitti:
Itse tykkään olla ihan selällään ja vaikka tyyny alaselän alla. Siitä vaan jalat auki.
Vaatii rentoutumista ja luottoa. Harjoittelua.
Näin täälläkin.
Oltiin puhuttu asiasta aiemmin, joten kun oli sopiva sauma, kysyin kalua ja kiveksiä hyväillessä, saanko edetä eteenpäin. Otin tyynyn ja hän etsi hyvän asennon. Hiljalleen etenin.
En tiedä oliko tämä vai mikä syynä, kun hän sai aivan mielettömän orkun käsin hyväillen sen jälkeen kun olin jo lopettanut pepussa. Se vaan jatkui. Mietin hetken meneekö tajukin.
Se tunne kun saa toisen nauttimaan noin. Mieletön fiilis.
Mieheni tykkää, kun hieron hänen eturauhastaan yhdellä sormella samalla kun runkkaan tai otan suihin. Hän on myös saanut eturauhasorgasmeja pelkästään pepun kautta kanssani. Tykkään myös nuolla peppua ja hänkin nauttii siitä. Vähän tabu aihe toki on, emme mekään asiasta ole hirveästi jutelleet.
Tuntuu hyvältä, takuu laukeaminen, vaimokin tietää sen joten käyttää sitä hyväkseen kun haluaa saada minut nopeasti laukeamaan suihin oton yhteydessä.