Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen peräaukon hyväily

Vierailija
08.06.2012 |

Olen monesti lukenut, että miehillä(kin) peräaukon hyväily tuntuisi hyvälle ja kiihottavalle. Ja huom! Myös HETEROmiehilläkin. Monet miehet taitavat vaan mieltää tuon liian "homomaiseksi" touhuksi eivätkä ole halukkaita kokeilemaan.

Miten on miehet? Tuntuuko se mahdollisesti hyvältä? Ja vastatkaa myös sellaiset naiset, jotka olette miestenne kanssa tuota koitelleet!

Kommentit (163)

Vierailija
41/163 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hyvältä. Tyttöystävä nuolee peppuni joka päivä. Parhaalta tuntuu, kun orgasmin lähestyessä hän levitttää käsillään peppuani ja työntää kielensä peppureiän sisään ja pyörittää ja nuolee sieltä reiän sisältä.

Vierailija
42/163 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) kirjoitti:

Hyvä keino saada mies nopeasti laukeamaan suuseksin yhteydessä. Sitten vaan itse avautuu ja nautti kun osat vaihtuvat. Mieskin kestää sitten kauemmin kun uudestaan kovenee kun " ylikiihoittuminen " on jo pois.

Pystyykö / jaksaako siis miehesi oman laukeamisensa jälkeen antamaan sinulle suu tai sormien kanssa esileikkiä ja sitten saa vielä uuden erektion nopeasti jotta saat siis sitä itseään sisääsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/163 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu hyvältä. Tyttöystävä nuolee peppuni joka päivä. Parhaalta tuntuu, kun orgasmin lähestyessä hän levitttää käsillään peppuani ja työntää kielensä peppureiän sisään ja pyörittää ja nuolee sieltä reiän sisältä.

Hyi saatana. Sairasta ja luonnotonta touhua.

Vierailija
44/163 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama. Tosin ei joka päivä, mut tehdään just noin. Ei pysty sanoin kuvailemaan miten hyvältä tuntuu. Ja tätä tehdään nimenomaan naisen toiveesta.

Vierailija
45/163 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tykkää ja haluaa sitä silloin tällöin. Toki kyllä  minullekkin kelpaa peppuseksi.

Vierailija
46/163 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mieletön tunne kun vaimo hyväilee sieltä ja sitten painaa sormen tai sauvan peppuun. En paljon muuta tarvitse kun jo laukean hänen käsille tai suuhun yms. Niin ja ihan hetero olen.

Vierailija
47/163 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä yhtään yrjötä se paskanhaju kun tongitte ja nuoletta paskareikää? HYI!

Herkkuja sinne on mennyt toisesta päästä sisäänkin.

Vierailija
48/163 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:) kirjoitti:

Hyvä keino saada mies nopeasti laukeamaan suuseksin yhteydessä. Sitten vaan itse avautuu ja nautti kun osat vaihtuvat. Mieskin kestää sitten kauemmin kun uudestaan kovenee kun " ylikiihoittuminen " on jo pois.

Pystyykö / jaksaako siis miehesi oman laukeamisensa jälkeen antamaan sinulle suu tai sormien kanssa esileikkiä ja sitten saa vielä uuden erektion nopeasti jotta saat siis sitä itseään sisääsi?

Eri nainen olen, mutta kyllä minun mieheni on pystynyt ainakin 4 kertaa peräjälkeen. Pari laukeamista seksin aikana on aika normaali jos tuokio kestää vaikkapa tunnin tai kauemmin. Itse saan yleensä yhden orgasmin per kerta. Jotenkin minulle se uudestaan laukeaminen on vaikeampaa heti perään, mutta vaikka aamulla kerta ja illalla kerta onnistuu ihan hyvin. :)

Aiempien miesten kanssa myös tottunut, että uusinta on miehen puolelta aikalailla heti mahdollinen. Onko se sitten harvinaisempaa ja käynyt tuuri tämän asian suhteen?

Vierailija
49/163 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvokaa, mitä ja miten annan miehelle nautintoa anaalin kautta. Kuinka syvälle? Liukkaria tarvii varmaan? Käytetäänkö sormen suojana jotain, esim. kortsua? Anaali tai paremminkin toisen nautinnon maksimointi kiinnostaa, kakka ei.

Vierailija
50/163 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekakerta kirjoitti:

Neuvokaa, mitä ja miten annan miehelle nautintoa anaalin kautta. Kuinka syvälle? Liukkaria tarvii varmaan? Käytetäänkö sormen suojana jotain, esim. kortsua? Anaali tai paremminkin toisen nautinnon maksimointi kiinnostaa, kakka ei.

Kiva kun kysyit! Et kertonut, oletteko molemmat ekakertaa asialla vai sinä vain, mutta olettaen että molemmat (koska muuten miehesi tietää paremmin kuin minä hänen puolestaan), niin tällä tavalla minä aloittelisin.

Puhtaudesta huolehtii tietysti mies itse suihkussa etukäteen. Jos haluaa sormea sisälle, niin pesee sitten myös sisältä (siinä tulee myös harjoitelleeksi rentoutumista). Yleisesti ottaen, ei sieltä kamalasti kakkaa vastaan tule, ellei juuri ole hätä päällä, ja sinänsä suojalle ei välttämättä tarvetta ole puhtaan pyllyn kanssa. Jos kuitenkin itsestäsi mukavammalta niin tuntuu, niin varmaan jokin lateksinen kertakäyttöhanska voisi olla ihan toimiva (kortsu olisi minusta jotenkin höpö sormen päällä).

Pyllylle ei ehkä kannata ihan ensimmäisenä mennä, ainakaan jos kyseessä on yllätys. Hiero ensin muuten niin että mies pääsee vauhtiin ja kärki kostuu, tällöin on helpompi innostua uusistakin jutuista. Ekalla kerralla voi mennä ihan rauhassa, silittelet takapuolta, välilihan alueelta ja pikku hiljaa siitä edestakaisin vakoa aina vaan lähempää pyllyreikää. Jos mies alkaa innostua, niin kyllä ne jalat leviää ja pääset kakkospesälle :)

Reiän ympärillä on paljon tuntoa, ja jo sen silittely on ihan taivaallista, välillä vähän ympäriltä, välillä ihan suoraan reiältä. Kosketus saa olla kevyt, ehkä samanlainen kuin kännykkää räplätessä. Liian kova voimankäyttö tai vauhti ei tässä toimi (tai no, ei minulla toimi, mutta hän osaa sitten puhua puolestaan paremmin). Jos/kun huokailu jatkuu, niin sitten käytät pikkusormen kärkeä sisällä, ihan vaan puolen kynnen verran. Jos hän alkaa liikuttaa lantiota pannakseen sormeasi, niin on viimeistään aika ottaa sitä liukkaria esiin (vaikka kyllä se sitä ympäristön silittelyäkin mukavoittaa).

Kuinka syvälle sitten menet, riippuu tietysti ihan sinusta, ja hänen toiveistaan. (Tehkää sopimus, että saa sanoa, haluaako enemmän, vähemmän, hiljempaa, kovempaa, syvempää tai ihan mitä vaan.) Luultavasti ensimmäisillä kerroilla tässä kohtaa on jo ollut ihan tarpeeksi kiihotusta, että kovin pitkään ei tarvitse miettiä, mitä sitten tekisi. Kokemuksen karttuessa voi sitten alkaa tavoitella sitä G-pistettä, eli eturauhasta. Sormea parin nivelen verran, ja koukistat hellästi "eteenpäin" vatsaa kohti. Hän kertoo kyllä, kun löytyi :) Jos syvältä sormettaminen ei tunnu omalta jutulta, niin sitten jokin eturauhaskiihoitin alan liikkeestä. Sen käyttöä lienee parasta harjoitella aluksi niin, että mies kokeilee itse, kuinka syvälle, mistä kohtaa ja miten kovaa tuntuu parhaimmalta, ja neuvoo sitten sinua.

Ja bonusvinkkinä vielä, jos et sitä ole tehnyt, niin kokeile etukäteen ihan rauhassa tuntemuksia omallakin pyllyreiällä. Voi olla, että se ei tunnu miltään tai miellyttävältä, mutta jos sattuukin tuntumaan, niin saat siitä vähän vihjettä, mikä voisi miehestäkin tuntua mukavalta.

Ei muuta kuin mukavaa iltapuhdetta! Minä voin puhua vain omasta puolestani, mutta jos miehelläsi on yhtään samalla tavalla tuntoa pyllyssä kuin minulla, niin hän tulee jumaloimaan sinua, kun nämä harjoitukset käyt läpi ;)

M48

Vierailija
51/163 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon m48! Tää olis molemmille eka kerta! 😂

Vierailija
52/163 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä toinen bonusvinkki tähän. Sitten kun pääsette homman kanssa sinuiksi, niin parhaaltahan tämä tuntuu orgasmin hetkellä. Lähetyssaarnaajassa saat tuotua sormesi alakautta pelipaikoille, kun mies on polvillaan. Kun hän alkaa lähestyä orgasmia, niin pidä sormea enemmän tai vähemmän sisällä, ja laukeamisen hetkellä ikään kuin paina pyllyreiän supistuksia vastaan, niin voit mahdollisesti nähdä hänen saavan sellaisen orgasmin, jota ei ennen olekaan tullut...

M48

Vierailija
53/163 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos paljon m48! Tää olis molemmille eka kerta! 😂

Ja tokihan saamme tälle kanavalle reportaasin siitä, miten harjoitukset meni? :) (No ei tietenkään tarvitse...)

Vierailija
54/163 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan kertoakin, nimettömiä kun täällä ollaan! Eturauhasorgasmi kiinnostaisi myös aivan hurjasti ainakin minua! Olen kuullut siitä upeita asioita. Aloitetaan hyväilyllä ja sormella. Uskon, että tuo lähellä orkkua aloittelu on hyvä idea, kuulostas todella hyvältä! Kakka-aspekti on ainoa mikä vähän pelottaa. En ole tiennyt, että sisältäkin voi ja tarvii pestä! Siis miten, ei kai sinne pesuainetta voi laittaa? Vedellä ja sormella?

Vierailija
55/163 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä sinne nyt sormea pelkällä vedellä saa survottua, joten jokin pesuaine on tarpeen. Itse olen tottunut käyttämään pesussa ihan vain tavallista saippuaa ja sormea nivelen tai parin mitalta, ja ihan hyvin on toiminut. Jos saippua ärsyttää (eihän sitä tosiaan välttämättä suositella), niin voinee kokeilla myös jotain miedompaa herkän ihon pesunestettä tms. Tai sitten jotain suolihuuhteluhärpäkettä, mutta minun makuuni vähän turhan pro-hommaa.

Vierailija
56/163 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, onko tuo lateksihanska turha, loukkaava tai tuntuu ikävältä? Taidetaan kokeilla ”paljaalla” heh. Kiitos! Arvostan, että joku kirjoittaa auttavaisen, ystävällisen vastauksen!

Vierailija
57/163 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies itse kertoo / pyytää minulta koska haluaa saada myös peppuun. Minä taas annan hänelle vapaat kädet tehdä saman minulle. Yleensä takaapäin asennossa hän viimeistelee minut painamalla kalunsa peppuuni. Ihanan kova orgasmi takuu varmasti.

Vierailija
58/163 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies50v kirjoitti:

Minä saan ainakin järisyttävän orgasmin ja tosi nopeasti siinä vaiheessa kun vaimo hyväilee välilihaa ja työntää sormen tai pienen sauvan peppuuni. En ole homo enkä bi mutta tuon tehdessään vaimo tietää että laukean varmasti, kovaa ja nopeasti.

Sama täällä. Hyväilen myös joskus itse omaa peräaukkoani sormella tai dildolla. ENKÄ OO HOMO. Vaan onnellisesti naimisissa naisen kanssa. Pidän myös itse erityisen paljon siitä kun saan nuolla vaimon persereikää.

Vierailija
59/163 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo49 kirjoitti:

Mieheni pitää myös siitä kun hyväilen peniksen takaa välilihan kohilta ja peppun ympäriltä. Pyytää tai selkeästi haluaa että lopuksi enne laukeamista painan sormen tai pienen sauvan peppuun. Ruiskii sitten todella kovalla voimalla käsilleni tai suuhun tai rinnoilleni.

Tuo kelpaisi myös minulle. Mitenhän saisi vaimon estoja vähennettyä että tämänlaisesti voisimme nauttia myös.

Vierailija
60/163 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että useat ulkomaalaiset miehet haluaa pyllynuolemista raskaan työpäivän jälkeen se rentouttaa kuulema ja poistaa stressiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi