Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen peräaukon hyväily

Vierailija
08.06.2012 |

Olen monesti lukenut, että miehillä(kin) peräaukon hyväily tuntuisi hyvälle ja kiihottavalle. Ja huom! Myös HETEROmiehilläkin. Monet miehet taitavat vaan mieltää tuon liian "homomaiseksi" touhuksi eivätkä ole halukkaita kokeilemaan.

Miten on miehet? Tuntuuko se mahdollisesti hyvältä? Ja vastatkaa myös sellaiset naiset, jotka olette miestenne kanssa tuota koitelleet!

Kommentit (163)

Vierailija
61/163 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 25v kirjoitti:

Olen huomannut, että useat ulkomaalaiset miehet haluaa pyllynuolemista raskaan työpäivän jälkeen se rentouttaa kuulema ja poistaa stressiä.

Sama meillä paitsi sillä erotuksella, ettei oma mieheni ei ole töissä.

Vierailija
62/163 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväilen runsaan rasvan kanssa välilihaa ja pyllyvakoa,

Sen jäljeen työnnän sornen anukseen ja liikuttelen sitä. Hetken.

Toisella kädellä runkkaan kalua joka on kovettunut .

Eikä mene kauaa kun hän ruiskii käteeni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/163 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on nainen työntänyt sormea peppuun ja täytyy myöntää, että en oikein tykännyt. Tuntui oudolta ja herkkää aluetta nipistelikin vähän.

Vierailija
64/163 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hyvältä tuntuu että en kestä kuin joitain hetkiä kun saan tosi kovan orgasmin. Kalua ei tarvitse silloin edes runkata kun sormi tai sauva menee pyllyyn niin johan tulee.

Vierailija
65/163 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin kokeilla taas näitä. Mitäs kun luulen löytäneeni miehen eturauhasen, mutta sen kevyt hierominen ei tuota nautintoa? Sormen edestakainen liike tai vibra siellä kyllä. Haluaisin tuottaa valtavan eturauhasorgasmin hänelle.

Vierailija
66/163 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri se hetki ennen orgasmia kun vaimo hyväilee välilihan aluetta ja sitten painaa sormen peppuun. Mitään ei ole tehtävissä  ( ei pysty pidättelemään ) enään kun laukeaminen tapahtuu kovaa. Vaimo tietää sen ja käyttää ns. hyväkseen jotta saa ensimmäisen nopean minulta pois jotta sitten seuraava on se jossa hän saa sitten paljon...

Vierailija
67/163 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä

Mulle käy niin kun rakastellaan ja kiihotun naisen käsittelyssä ja naisen sormet hiplailee pyllyä ja välilihaa..kakkosen seutua tunne ikäänkuin siirtyy sinne ..herkistyy se seutu ja sitten kun liukkari ja sormen paine kasvaa kakkosella tulee tunne ..laita sisään sormi..

Tunne on sellanen ett orkku tulee vaikka kuin yritän vastustaa ja voimakas orkku..

Eihän kalukaan ainakaan mulla ole koskaan ollu vaikka se naisen kakkosessa on ollut sotkuinen ..vaikka voia luulla. No suihkun jälkeen voi nautinnot jatkua ...

Kyllä miehen kakkosessa on tuntoja ja paljon..ainakin mulla..

Pieni luikas sauvakin on ok..

Sitt jos kieli hoitoo saa sinne ja vähän kosketusta kaluun taas lentää..

Takuu varma kiihotus kun sormi..sormet seikkailee siellä..

Vierailija
68/163 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain suu seksiä vaimoltani viikonloppuna pitkästä aikaa. Jo se tuntui hyvältä. Mutta sitten vaimo ottikin yöpöydän laatikosta pienehkön sauvan laittoi liukuvoidetta ja sitä pyöritteli peppuni ympärillä. Tuli tunne että laukean ihan just ja vaimo huomasi sen kysyen haluanko sauvan sisälle. Halusin kokeilla ja ekasta sisään työnnöstä ruiskutin spermat hänen rinnoilleen / mahalle. Vaimo tokaisi että taisin tykätä. En voinnut kieltää sitä.

Vierailija
69/163 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ois halunnut mun työntåvän sornen hänen anukseen ,

Mutta pitkät kynnet estäneet toimenpiteen.

Juttelin asiasta kaverin kanssa ,

Hän antoi vinkin että laita nahka hanska käteen ja työnnå sit sormi sinne.

Vein jo päivällä hanskan tyynyn alle .

Illalla mies yllättyi kun aloin hvä htväleen anusta hanska kädessä .

Vierailija
70/163 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa kynnet!

Vierailija
71/163 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika varovaisia ja ja vähän ujoja miehet tässä asiassa kokemukseni mukaan on ainakin omassa ikäluokassani, tulee herkästi tuota ”no hyiiii ihan homoa” tms höhlää/hämmentynyttä kommenttia. Vain yksi on ehdottanut ja mulla ollut useita miehiä elämän aikana.

Nykyinen avomies on peppuneitsyt myös. Olen nyt päässyt nyt siihen kohtaan, että olen jutellut eturauhasorgasmeista ja nyt nauttii jo aika lailla kiemurrellen kun peppua hyväilen suihinottaessa. Kyllä mä luulen et pian olis aika, mies ei kyllä itse ehdota mut uskon että toivoo että minä ehdotan.

Minähän en tosta silleen mitään saa, ihan mieheni vuoksi tämä tähtäimessä, että hän sais kokea jotain ihan uutta ja toivottavasti lopulta ihan polvet velliksi veivät suihinotto-sormipeppu laukeamisen.

N49

Vierailija
72/163 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin saa aukkoa ronkkia ja pusseja hieroa myös (varovaisesti). Tuntuu höpöltä (:

Vierailija
73/163 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Khyyllä peppuani saisi kosketella. Vaimoni vain ei halua. Ja just nyt on kipeä peräpukamakin, mutta se nyt on toivottavasti tilapäinen juttu. Ei peppuseksi minusta ole mikään homojuttu sinällään. Homofobikot tuntekoot omat tunteensa ja ajatelkoot omat ajatuksensa sen suhteen.

On minulla ollut vuosien mittaan pari anaalitappiakin. Ajatus moisesta takapuolessani kiehtoo yhä, vaikka joka ainoa kertoa, kun olen niitä käyttänyt, olen ottanut sen kivun vuoksi pian pois. Ilmeisesti en osaa rentouttaa peräaukkoani, koska myös tuseeraus on sattunut saakelisti.

Jos vaimoni tässä asiassa jonkun vapaamielisyyskohtauksen joskus tulevaisuudessa, niin siitä vain, kunhan ei yritä tunkea mitään sormea suurempaa tai liukastamatonta sisääni.

Vierailija
74/163 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina tykka suomi naine nuole minu pyly mina stresi minu pylly ei ei stresi

Vierailija
75/163 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun peräaukkoa saa hyväillä liukkarilla ja työnnellä sormea tai pientä sauvaa sisään. Tuntuu hyvältä varsinkin jos nainen samalla imee munaa. Saa tulla kokeilemaan.

M45

Vierailija
76/163 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että olisi ihanaa kun rouva olisi innostuneempi mun pepulla leikkimisestä. Pyynnöstä on joskus eturauhaskiihottimen laittanut ja vähän sormettanut, muttei koskaan ilman pyyntöä. Haaveena mulla olisi joskus saada hänen kätensä tai molemmatkin pyllyyni ja ehkä kokeilla myös käsivarteen saakka fistaamista, jos vaan onnistuu.

M40

Vierailija
77/163 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vaimolla ei haluta, se tykkää nuolla takaapäin ja hieroo mulkkua käsin liukuvoiteem kera. Parasta!!

Vierailija
78/163 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun vaimolla ei haluta, se tykkää nuolla takaapäin ja hieroo mulkkua käsin liukuvoiteem kera. Parasta!!

Kai tajuat kuinka onnekas olet :)

Vierailija
79/163 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oksettavampaa kuin alkaa sörkkiä miehen persereikää. En ole koskenut enkä tule koskemaan.

Vierailija
80/163 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mina tule työ minu naine heti kieli pyly mina tyka suomi naine aina mina pyly puhtas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme