Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen peräaukon hyväily

Vierailija
08.06.2012 |

Olen monesti lukenut, että miehillä(kin) peräaukon hyväily tuntuisi hyvälle ja kiihottavalle. Ja huom! Myös HETEROmiehilläkin. Monet miehet taitavat vaan mieltää tuon liian "homomaiseksi" touhuksi eivätkä ole halukkaita kokeilemaan.

Miten on miehet? Tuntuuko se mahdollisesti hyvältä? Ja vastatkaa myös sellaiset naiset, jotka olette miestenne kanssa tuota koitelleet!

Kommentit (163)

Vierailija
21/163 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii ihan näin heteropohjallakin. Vaimo tykkää kanssa kun saa välillä peppuun riittävän liukkarin ja kumin kanssa.

Vierailija
22/163 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies50v kirjoitti:

Minä saan ainakin järisyttävän orgasmin ja tosi nopeasti siinä vaiheessa kun vaimo hyväilee välilihaa ja työntää sormen tai pienen sauvan peppuuni. En ole homo enkä bi mutta tuon tehdessään vaimo tietää että laukean varmasti, kovaa ja nopeasti.

Kerrotko sinä sen hetken vaimollesi kun haluat saada sauvan sisääsi vai tekeekö vaimosi sen ihan tilanteen mukaan ns. yllättäen sinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/163 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen vaimo kirjoitti:

mies50v kirjoitti:

Minä saan ainakin järisyttävän orgasmin ja tosi nopeasti siinä vaiheessa kun vaimo hyväilee välilihaa ja työntää sormen tai pienen sauvan peppuuni. En ole homo enkä bi mutta tuon tehdessään vaimo tietää että laukean varmasti, kovaa ja nopeasti.

Kerrotko sinä sen hetken vaimollesi kun haluat saada sauvan sisääsi vai tekeekö vaimosi sen ihan tilanteen mukaan ns. yllättäen sinut.

En kerro sillä kyllä vaimoni huomaa missä tilassa olen ja koska haluaa että laukean. Välillä tarkoituksella pitää minua ihan laukeamisen partaalla pitkittäen sitä. Näin meillä.

Vierailija
24/163 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies50v kirjoitti:

toisen vaimo kirjoitti:

mies50v kirjoitti:

En kerro sillä kyllä vaimoni huomaa missä tilassa olen ja koska haluaa että laukean. Välillä tarkoituksella pitää minua ihan laukeamisen partaalla pitkittäen sitä. Näin meillä.

Sulla on aika mahtava muija. Ihan kateeksi käy.

Vierailija
25/163 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies50v kirjoitti:

toisen vaimo kirjoitti:

mies50v kirjoitti:

Sulla on aika mahtava muija. Ihan kateeksi käy.

Juu niin taitaa olla. Hän haluaisi seksiä ( tarvitsee ) päivittäin. Itse en ihan siihen tahtiin jaksa. Mutt onneks on sauvat keksitty ja useanoikin löytyy yöpöydän laatikosta.

Vierailija
26/163 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnenpoeka kirjoitti:

Jos ei ole orgasmia eturauhasta hieromalla kokenut, ei ole kokenut orgasmia ollenkaan! Lähtee selkäytimestä.

Mieheni ei tätä uskonut (olemme aloittaneet seurustelun keski-ikäisinä).

Hän oli aika untuvikko tavatessamme. Sanoisin, että rajoittunut. Peppuseksiä hän epäröi ja suostui lopulta sillä ehdolla ettei hänen hanuriinsa kajota.

Siitä on edetty huimasti -onneksi!

Ensimmäisen eturauhas-stimulointi suikkarin jälkeen on mieheni sanonut, että kauhistuttaa ajatus että hän olisi mennyt hautaan kokematta seksiä oikeasti halukkaan ja kokeilunhaluisen naisen kanssa.

Hän tekee työvuoroja erään seksihurjastelijan kanssa, joka kyselee "olettekos kokeilleet tätä tai tätä" ja mehän ollaan tai kokeillaan.

Vierailija
27/163 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehdään myös puolin ja toisin tilanteen mukaan. Ei aina mutta silloin tällöin.

Vierailija
28/163 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on jostain syystä kaino oman takapuolensa kanssa. Tiedän että sitä kiinnostaa, mutta ei kerro kunnolla mitä haluaa. En taas tahdo yllättää ykskaks, ettei mies säikähdä. Minulla on pienet kädet ja sormet, joten epäröin että pääsenkö sormella eturauhaseen asti, koska kyllähän siinä on pakarat vielä pitentämässä sitä matkaa, ja mieshän ei voi olla peräreikä levällään, kun se tuntuu ikävältä ajatuksen tasolla. Olen kysynyt että miten olisi sellainen g-piste tappi, mutta se on "liian homoa" Mä jättäisin mielelläni koko peppuhommat pois, koska mielestäni hänen pitäisi ensin itse alkaa uskaltaa, eikä niin että hän jännittää ja vähän ällöttääkin ehkä, ja sitten minun pitäisi ihan sokkona vain aavistaa missä ne rajat menee :/ Yksi asia on myös se, että haluaisin puhtaan takapuolen, siis myös siitä sisältä siitä kohtaa minne sormeni laitan, mutta mies ei voi ajatellakaan mitään takapuolen sisäpesuja! Sama koskee karvan ajamista palleista. Nuoleminen olisi minulle helpompaa, mutta hän ei voi itse leikata karvoja, vaan minun pitäsis se tehdä. Ja olen pari kertaa ajellutkin. Varmaan saisi takapuolenkin pestä jos MINÄ tekisin sen, mutta en nyt kuitenkaan halua näitä kakkatouhuja itselleni nakittaa. Eikä hänkään pese minun takaosaani ennen kuin harrastamme p-touhuja minun aukkooni. 

Vierailija
29/163 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo49 kirjoitti:

Mieheni pitää myös siitä kun hyväilen peniksen takaa välilihan kohilta ja peppun ympäriltä. Pyytää tai selkeästi haluaa että lopuksi enne laukeamista painan sormen tai pienen sauvan peppuun. Ruiskii sitten todella kovalla voimalla käsilleni tai suuhun tai rinnoilleni.

Toimii myös meillä molemmin päin.

Vierailija
30/163 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari M+N kirjoitti:

vaimo49 kirjoitti:

Mieheni pitää myös siitä kun hyväilen peniksen takaa välilihan kohilta ja peppun ympäriltä. Pyytää tai selkeästi haluaa että lopuksi enne laukeamista painan sormen tai pienen sauvan peppuun. Ruiskii sitten todella kovalla voimalla käsilleni tai suuhun tai rinnoilleni.

Toimii myös meillä molemmin päin.

Kelpaisi myös minulle mikäli vaimo haluaisi kokeilla/ tehdä.

Vierailija
31/163 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan aivan tajuttoman kovan orgasmin kun loppuhetkillä vaimo hyväilee peräaukon ympäriltä ja työntää sitten sormen tai sauvan sisälleni.

Vierailija
32/163 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnenpoeka kirjoitti:

Jos ei ole orgasmia eturauhasta hieromalla kokenut, ei ole kokenut orgasmia ollenkaan! Lähtee selkäytimestä.

Tuleeko pelkällä prostan hieromisella vai pitääkö myös terskaa hieroa samalla?

Vierailija
33/163 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Lähtis kyllä daami vähä nopsaan ovesta pihalle eikä takas olis asiaa

Vierailija
34/163 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnenpoeka kirjoitti:

Tuleeko pelkällä prostan hieromisella vai pitääkö myös terskaa hieroa samalla?

Minä saan ainakin, etenkin kun loppuvaiheessa painaa sormen sisään. Ei tarvitse kaluun edes koskea. Orgasmi tulee kovaa , kalu sykkii sperman hurjalla tahdilla.

Vierailija
35/163 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla vastauksilla näin vähän alapeukutusta vauvan ketjussa ? Itse saanut sormea peppuun vain parilta naiselta suihinoton yhteydessä ja kyllä se mahtavalta tuntuu kunhan sen osaa tehdä oikein. Jos tekee väärin niin ennemminkin käy kipeää ja varsinkin pitkä kynsi perseessä... auts

Vierailija
36/163 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tykkää ja nauttii kyllä kun saan hänet laukeamaan peppua hyväilemällä ja sormenpää sisällä.

Vierailija
37/163 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä keino saada mies nopeasti laukeamaan suuseksin yhteydessä. Sitten vaan itse avautuu ja nautti kun osat vaihtuvat. Mieskin kestää sitten kauemmin kun uudestaan kovenee kun " ylikiihoittuminen " on jo pois.

Vierailija
38/163 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tätä tehdään ja mies tuntuu kovasti nauttivan sormesta anuksessaan. Kysymys: miten syvälle sormi pitäisi saada menemään jotta pääsee käsiksi eturauhaseen? Pari-kolme senttiä, riittääkö?

Vierailija
39/163 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään hyväillä miehen peppua kielellä ja sormella..on mahtavaa nähdä, kuinka toinen nauttii. Pidän myös peppupanosta ja saan sieltä aina tosi ison orgasmin.

Vierailija
40/163 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anny, nooh anny, anny vaan. No, en varmana anna. Tommosta se on meillä. Isäntä on tarkka perseestään. Olen yrittäny saada kokeilemaan, mutta ei. Mun persettä kyllä on tonkimassa vähäväliä kalullansa. Jäärä mikä jäärä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä