Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauri Tähkä - mikä "ihana" mies

Vierailija
08.06.2012 |

Miehen karismaa hehkutetaan minkä keretään, kun on vaan niin ihana!

Oikeasti: Äijä on pettänyt vaimoaan minkä on kerennyt. Tämä on varmasti tullut vaimon tietoon jossain kohtaa. Jatkanut kuitenkin avioliittoaan (ehkä vakuutellut, miten katuu ja haluaa pysyä yhdessä), kunnes on saanut vaimonsa allekirjoittamaan avioehdon. Muuten erossa puolet olisi tietysti mennyt vaimolle. Sitten kun nimi avioehtopaperissa -> ero vaimosta ja vanha salarakas kaivetaan takaisin kainaloon.

YÖK!!!!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtori diiva oli juu naama kurtussa keikoilla ja mulkoili nimmareita jonottavia naisia. Nyt ei tohtori ole enää kuvioissa mukana vaan Laurilla on jo ihan uus heila menossa. Ne on nähty yhdessä mutten viitsi naisen nimeä mainita kun ei se ole mikään julkisuuden henkilö...ihan näppärä typy sekin on...

Vierailija
42/51 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän painaa molempia, Millaa ja Tarua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 12:08"]

Tohtori diiva oli juu naama kurtussa keikoilla ja mulkoili nimmareita jonottavia naisia. Nyt ei tohtori ole enää kuvioissa mukana vaan Laurilla on jo ihan uus heila menossa. Ne on nähty yhdessä mutten viitsi naisen nimeä mainita kun ei se ole mikään julkisuuden henkilö...ihan näppärä typy sekin on...

[/quote]

Tohtori varmaan löysi fiksumman miehen! Ei tuon Laten kelkassa kauan kukaan pysy!

Vierailija
45/51 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostellaanhan täällä Lauriakin, nih...

Vierailija
46/51 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurin "uusi" nainen on kyllä kaunis tai ainakin näyttävä, mutta samalla myös järkyttävän itseriittoinen ja käytökseltään jopa töykeä, katselee miehensä ympärillä pyöriviä NAISfaneja keikoilla varsin halveksuvasti. Pysyisi tohtori kotona odottelemassa artistia kotiin jos ei kestä katsoa kun muut naiset halailee ja suukottaa miestänsä. Toivottavasti tekee kuitenkin laurista onnellisen, se tuon naisen tärkein tehtävä on ;)

Vierailija
47/51 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauri tähkä? ikäväkseni voin myöntää et jostain mediasta olen lukenut ton nimen, varmaan joku ns. julkkis. sisäpiiritietoa: kuulemma yrittää jopa "laulaa" !!!

Vierailija
48/51 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukot on kateellisia 😂 Lauri Tähkä on ihana. Ottaako nuppiin kun oma ukko on ihan mitäänsanomaton tai sitten ei ole ollenkaan.

Vierailija
49/51 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä muutenkin todella oksetus ollut aina. Osa musasta ihan jees, mutta herra niin ällön ylimielinen ja hidalgo.

Olen tavannut työni merkeissä 2 kertaa ja "kivasti" olen keskusteluun osallistunut hänen kanssaan, mutta ei ole mielipide muuttunut. Vastenmielinen, itseään palvova, turhan tärkeä kuvotus.

Ja vaimon kohtelu nyt kertoo kaikkein eniten.

Eipä juuri muksujaaankaan tapaa.

Mitä ihme settiä? Latehan oli lastensa yksinhuoltaja. Lapset jäivät hänen luokseen asumaan avioerossa. Et taida olla ikinä tyyppiä tavannutkaan ;-)

Vierailija
50/51 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verrattuna Sami nimisiin julkimoihin onhan hän ihan jees. Yhdistäviä negatiivisiä tekijöitä löytyy kyllä sitten taas näiltä kaikilta. Ketkä näitä sitten palvoo? Elämämkoulu pubiruusut palvoo.

Vierailija
51/51 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut laulut ovat hyviä mutta itse mies ei ole makuuni.Liian vinonaama ja suuri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä