Miesten ryyppyreissut
Kuinka yleistä on suomalaisten miesten keskuudessa, että tuollainen kolmekymppinen tai vähän päälle mies katoaa esim. kesälomalla juopottelemaan pariksi päiväksi kavereiden kanssa, eikä ilmoita muuta kuin tekstarilla?
Kommentit (11)
Mun mies ilmoitti tekstarilla lähtevänsä saman päivän iltana Sarekin kansallispuistoon vaeltamaan, 10 päiväksi. Joku oli sairastunut, ja lähti varatulle paikalle.
Ei pystynyt soittamaan, kun tiesi mun joutuvan pitämään kännykkää kiinni (työpaikan soveltuvuustesteissä olin).
Ehkä ne siellä ryyppäsivätkin. En näe mitään outoa siinä, että aikuiset ihmiset elävät elämäänsä - ja käyvät välillä mökeillä tai muualla. Ei kai joka asiaan tarvi kumppanin mielipidettä kysyä?
Ei juo alkoholiakaan paljoa.
Meillä minä harrastelen noita parin päivän reissuja....
kun siis kysytään ryyppäämään katoamisesta?
:DD
pariksi päiväksi, mutta oli yksin ryyppäämässä. Ei siis ottanut mitään yhteyttä keneenkään kaveriinkaan, eikä vastannut puhelimeen/tekstareihin. Tuosta on jo paljon aikaa ja nykyään ei tee edes riidoissa minkäänlaisia katoamistemppuja.
Ryyppyreissut sovitaan etukäteen ja tullaan sovitusti kotiin.
Ihan oikeasti meidän perheessä tehdään niin, että keittiön kalenteriin merkitään sovitut asiat. Ne juhlat/kesäteatterit/pippalot/muut sen kaltaiset, ja näistä sovituista asioista pidetään kiinni.
Muina aikoina voi lähteä vapaasti vaikka ryyppäämään, jos sellaiseen tuntee halua. Avioliittoa on kestänyt 12 vuotta. Vapaus mennä on myös minulla.
Jos olisin mies ja itselläni olisi puolisona tämän palstan tyyppi-emäntä (joka asiasta kitisijä), niin olisin tappanut itseni aikaa sitten.
Ei me kyllä ryypätäkään muutenkaan.
Ei normaalit ihmiset lähde ja jätä puolisoa yksin hoitamaan lapset ja kodin, kysymättä etukäteen sopiiko toiselle.
Tuollainen että lähtee ryyppäämään päiviksi, oli ilmoittanut/kysynyt etukäteen, tai ei, on mielestäni jo alkoholistin merkki.
Ihmisillä on velvollisuuksia elämässä, ei siitä voi niin vaan kadota, tai voi, mutta siitä on seuraamukset.
Kuka teillä hoitaa lapset? Tai lemmikit? Töistäkin saa vapaata koska vaan?
Asiat sovitaan etukäteen. Toinen juhlii toinen hoitaa kodin. Niin myös työmatkat.
Meillä ei lähdetä 10 pv:n ryyppyseissuille etukäteen sopimatta eikä muutenkaan.
No se hoitaa lapset, joka jää kotiin. Lemmikkejä meillä ei ole. Tuo kesäkuun Sarekin matka sattui miehen vuosilomaan.
Mä en näe tällaisissa äkkilähdöissä tai pikkureissuissa mitään moitittavaa/ihmeteltävää.
ainaski juopot.
Ja osa niistä mieleltään "nuorista"