Lauri Tähkä - mikä "ihana" mies
Miehen karismaa hehkutetaan minkä keretään, kun on vaan niin ihana!
Oikeasti: Äijä on pettänyt vaimoaan minkä on kerennyt. Tämä on varmasti tullut vaimon tietoon jossain kohtaa. Jatkanut kuitenkin avioliittoaan (ehkä vakuutellut, miten katuu ja haluaa pysyä yhdessä), kunnes on saanut vaimonsa allekirjoittamaan avioehdon. Muuten erossa puolet olisi tietysti mennyt vaimolle. Sitten kun nimi avioehtopaperissa -> ero vaimosta ja vanha salarakas kaivetaan takaisin kainaloon.
YÖK!!!!
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 12:18"]
Sehän painaa molempia, Millaa ja Tarua
[/quote]
Voi taivas - mun epäilys osui oikeaan Millan suhteen! Toinen taitaa olla Salla. Mistään Tarusta ole kuullutkaan.
[/quote]
Ei kai Millaa.... ei kai se nyt omasta kuormasta syö....
Voi av-mammat. Vaikka ihminen olisi lääkäri, hänen ei tarvitse silti olla tohtori. Kaikki eivät tee väikkäriä. Perusyleissivistys kuntoon, ennenkuin aletaan arvostelemaan muita, kiitos!
hei, kertokaa minulle, kuka se salarakas on (ei nimeä tietenkään) ja mistä se on kaivettu ja miten niin "vanha"? Kenellä täällä noin hyvät tiedot on?
Ihan on lehtihaastatteluissa selvinnyt Laurin kertomana et nykyinen naisystävä on sama jonka kanssa hänellä oli suhde muutama vuosi sitten. "Tähkät" päätti yrittää vielä lastenkin vuoksi ja Lauri erosi lääkäristään. Nyt Lauri seurustelee julkisestikin vanhan salarakkaansa kanssa=D
Mun on hyvin vaikea uskoa, että yksityisyyttään haukan lailla vartioiva Tähkä olis puolella sanallakaan kommentoinut naisasioitaan.
Porilainen työterveyslääkäri yksityisellä lääkäriasemalla. Itse käyn hänellä työni puolesta. Nimeä en halua sanoa julkisuuteen. Täälläpäin suhde ollu aikoja sitten jo ihan yleisessä tiedossa. Ja Tähkän auto nähty mm. kyseisen naisen pihassa. Ovat tapailleet salaa joskus vuosia sitten mutta nyt naisen avioliiton hajottua alkanut ilmeisesti suhde lämmetä uudelleen.
Porilainen työterveyslääkäri yksityisellä lääkäriasemalla. Itse käyn hänellä työni puolesta. Nimeä en halua sanoa julkisuuteen. Täälläpäin suhde ollu aikoja sitten jo ihan yleisessä tiedossa. Ja Tähkän auto nähty mm. kyseisen naisen pihassa. Ovat tapailleet salaa joskus vuosia sitten mutta nyt naisen avioliiton hajottua alkanut ilmeisesti suhde lämmetä uudelleen.
Kotoisin pieneltä Satakuntalaiselta paikkakunnalta. Asuu ja työskentelee Porissa.
edes ajatellamiltä tuon lauritähkän naama näyttää seksissä laukemisen hetkellä.....
Vinkatkaapa mitä siihen Googleen voisi kirjoittaa, kun en minä löydä.
Kusipää häntäheikki, joka tarvitsee jatkuvasti uuden ja uuden naisen ihailua. Ei pysty asettumaan aloilleen ja olemaan uskollinen yhdelle naiselle. Ihan fuulaa tuo kaikki sen romanttisuus, tunteista löpiseminen jne. Alapää se on sillä mikä ratkaisee. Kusi noussut päähän, ei voi mitään. Ennen mäkin tykkäsin siitä ja sen musiikista.
Ja 09 vuonna perusti ihan oman yhtiön ja kesällä 10 alko kiertään fillarilla keikkamatkoja kun ei enää mahtunut keikkadösään. Avioehtokin tehtiin 09,eli kyllä herra tähkä on petannu avioeroaan ja soolouraansa jo 09 vuonna.
late oli 20v soitellu kimpassa Elonkerjuun jätkien kanssa ja sit lähettää sen aivottoman säpon. Kyllä tollasista asioista pitää kesksutella naamatusten. Mutta saapa nyt rahaa itelleen enemmän kun on taustapändi latella töissä.
http://www.menaiset.fi/artikkelit/ihmiset/art1985-Johanna-Koivu---Suosi…
viisaita sanoja johannalta
kun avioehto kirjoitettiin. Ei jää nuolemaan näppejään. Jarkon vaimo on huomattavasti fiksumpi kuin miehensä ja jalatkin tukevasti maanpinnalla.
Miehen karismaa hehkutetaan minkä keretään, kun on vaan niin ihana!
Oikeasti: Äijä on pettänyt vaimoaan minkä on kerennyt. Tämä on varmasti tullut vaimon tietoon jossain kohtaa. Jatkanut kuitenkin avioliittoaan (ehkä vakuutellut, miten katuu ja haluaa pysyä yhdessä), kunnes on saanut vaimonsa allekirjoittamaan avioehdon. Muuten erossa puolet olisi tietysti mennyt vaimolle. Sitten kun nimi avioehtopaperissa -> ero vaimosta ja vanha salarakas kaivetaan takaisin kainaloon.
YÖK!!!!
Vaimonhan nimiin omakotitalo laitettiin, etkö ole selvittänyt taustoja ?
Ja mistä tiedät minkälaisia juttuja ex.llä on ollut, ei välttämättä Lauri ole ainoa pettäjä.
Ja oletko ikinä lukenut Popedan kirjoituksi jne. Kyllä ne fanit itseään tyrkyttää enemmän kuin tarvis. Mieti niitä juttuja mitä täällä on ollut, entiset bändien mukana kiertävät tytöt täällä ovat kertoneet.
Asiat eivät todellakaan ole noin miten asian ilmoitat.
Kun Lauri oli viä elonkerjuun kanssa kimpassa niin biiseissä oli jujua joka erottui muista. Nyt soolotuotannon biisit on silkkaa paskaa, uusi levy on ihan käsittämätöntä huutamista ja biisit on mitäänsanomattomia jota ei erota valtavirrasta. Herran kesä eletään biisin kohdalla mietin:MIKSEI MENE LAULUTUNNEILLE,huutaa huutaa,laulutekniikkaa ei ole koskaan vaivauduttu opttelemaan. Myös ylä-äänissä kinnaa tosi pahasti.
Tähkän fanikunta on muuttunut vanhempaan suuntaan,joskus 08 vuonna kun kävin keikalla niin eturivi oli noin 30v nais-ihmisiä mutta nyt yleisössä on todella paljon 50+ mammoja. Jospa tuo uusi musa puree paremmin.
Mun mielestä muutenkin todella oksetus ollut aina. Osa musasta ihan jees, mutta herra niin ällön ylimielinen ja hidalgo.
Olen tavannut työni merkeissä 2 kertaa ja "kivasti" olen keskusteluun osallistunut hänen kanssaan, mutta ei ole mielipide muuttunut. Vastenmielinen, itseään palvova, turhan tärkeä kuvotus.
Ja vaimon kohtelu nyt kertoo kaikkein eniten.
Eipä juuri muksujaaankaan tapaa.
se on. Näkkööhän sen nuamastakkii
hei, kertokaa minulle, kuka se salarakas on (ei nimeä tietenkään) ja mistä se on kaivettu ja miten niin "vanha"? Kenellä täällä noin hyvät tiedot on?
Ihan on lehtihaastatteluissa selvinnyt Laurin kertomana et nykyinen naisystävä on sama jonka kanssa hänellä oli suhde muutama vuosi sitten.
"Tähkät" päätti yrittää vielä lastenkin vuoksi ja Lauri erosi lääkäristään.
Nyt Lauri seurustelee julkisestikin vanhan salarakkaansa kanssa=D
Mitä liikkuu noiden sen naisten päässä? Oisko ehkä tarpeellista varata aika optikolle....