lähteäkö syksyksi/talveksi ulkomaille ja
mihin? Miten järjestäisin kaamosmasennuksen pois päiväjärjestyksestä? On kokeiltu kirkasvalolamput sekä -korvavalo, loma thaimaassa viikon verran lokakuun lopussa, työmäärää yritän vähentää. loma-aikaa ei ole mahdollista koko syksyksikään järjestää jos ei jää töistä pois. Lapset eivät ole vielä kouluikäisiä. Ulkomaat houkuttaisi. Mitä ehdottaisitte?
Kommentit (7)
ilmojen puolesta, pitenisi kesä huimasti!(syyskuu 31C, loka 27c, marras 15 C ja niin edespäin) :)
ap
Itse olen katsonnut ja haikaillut kuvia Jordaniasta.
En itse valitettavsti uskalla matkustaa sinne.
(astmaatikko, allergikko) Siellä saatta tulla hiekkaisia tuulia reilusti.
Kanarialle me matkustamme talvisin.
Lanzarote ollut meidän perheen suosikki.
Sieltä voin suositella muutamia hotellia jos haluat. Puerto del Carmenin alueelta.
meidän lapsi 2,5v. Ollaan oltu kanarialla silloin kun oltiin vielä kahdestaan ja tykättiin kyllä. Mitä suosittelisit? Mites esim myös Mallorca?
meidän lapsi 2,5v. Ollaan oltu kanarialla silloin kun oltiin vielä kahdestaan ja tykättiin kyllä. Mitä suosittelisit? Mites esim myös Mallorca?
Mallorcalla me ei olla (vielä) käyty.
Lanzarotella ainakin niin Lanzaplaya, Cincos Plazas ja Blue Star Sol Lanzarote. Nuo on finnmatkoilla.
Apollomatkoilla on Parque Tropical.
Lapsiperheiden suosikkeja. Tuo Blue Star Sol on syrjempänä, mutta vieressä pieni ostoskeskus missä hirmusti hyviä ruokapaikkoja.
Ihan siellä keskustan rantakadulla on hirmusti kahviloita ja ruokapaikkoja myös. Nimiä mä en muista. Siinä aika liki Calle Anzuelon kadunkulmassa on ihana kahvila. Isot tynnyrit merkkinä:)
Itse en vielä ole majoittunut Cincosiin tai Lanzaplayaan, mutta ovat kehuttuja lapsiperheiden parissa.
Parquessa kävin, kun tuttva majaili siellä lapsensa kanssa. Tykkäsivät.
Olisin itsekin ehkä valinnut sen, mutta haluan aina, että aamiainen tulee hotellin puolesta.
http://www.tripadvisor.com/
Itse käyn tuolla katsomassa jos ihan uutta kohdetta tai hotellia katselemme.
Usein kyllä valitsemme hyväksi havaitun hotellin uudestaan.
Ellei ole tullut muutoksia.
Me olimme viimeksi Lanzan Blue Star Sollissa, mutta se on nykyään vain all inclusive.
Siksi se ei ole enää valintamme.
Mutta niille, jotka sitä haluaa niin tuo on yksi parhaimmista mitä voin suositella.
Pitänee katsoa jos alkaisi varailla metkaa syksyksi.
ap
Ja jos mahdollista niin parikin matkaa.
Kanariansaaret, Egypti, Jordania.
Lasten kanssa valinta Kanaria.