En IKINÄ enää osta meandi-kutsuilta mitään!
En kehdannut olla ostamatta ja vaatteet vielä käyttämättä. Ja nyt niitä myydään puoleen hintaan!!! Älkää kuvitelkokaan, että ikinä ostaisin kutsuilta mitään.
Ja ei, en tiennyt, että vaatteet tulevat alennusmyyntiin. (Onneksi) olen niin kokematon näitten pakkomyyntikekkereiden kanssa!!
Kommentit (43)
mielestä kamalia nuo meandi vaatteet lapsille mut jotkut vauvojen vaatteet kovoja ja aikuisten vaatteet ihania kotivaatteita mut lapsilleni en noin kamalia pukisi.
Tuleeko vielä kovempi ale vai onko nuo nyt pohjahinnat? Onko noloa jos kutsuilla on vaan 1 vieras?
vielä käyttämättömiä, niin nehän voi palauttaa ja jos haluaa samanlaiset niin tilaa alehinnalla uudelleen, jos viitsii kikkailla..
En kehdannut olla ostamatta ja vaatteet vielä käyttämättä. Ja nyt niitä myydään puoleen hintaan!!! Älkää kuvitelkokaan, että ikinä ostaisin kutsuilta mitään.
Ja ei, en tiennyt, että vaatteet tulevat alennusmyyntiin. (Onneksi) olen niin kokematon näitten pakkomyyntikekkereiden kanssa!!
Ostin kesävaatteita innolla maaliskuussa ja koska kevät on ollut viileä, ei niitä ole vielä pidetty. Tästä eteenpäin olen viisaampi ja ostan ne vasta alesta. Ainakaan nyt mikään ostamani tuote ei ole edes loppunut (haluamassani koossa). Ärsyttävää! Laskee myös jälleenmyyntihintoja, kun myyvät nykyisin alella.
Aikuisten vaatteetkin ovat pelkkiä mammavaatteita tai kotiäitivaatteita.
aika pohjahinnat on. Ja nuilla alennuksilla iso osa tuotteista myydään äkkiä loppuun, joten jos jotain tiettyä haluaa, niin kannattaa olla nopea. Itse tein eilen illalla aletilauksen ja jotain oli jo loppunut, mitä vielä toissapäivänä oli jäljellä..
Aikuisten vaatteetkin ovat pelkkiä mammavaatteita tai kotiäitivaatteita.
aikuisten vaatteet ovat hienoja. Itse tilasin harmaat tiukat housut ja sen hihattoman mustan (mikäsennimiolikaan) -mekon, minusta ovat ihan tyylikkäitä arkivaatteita. Harmaan jakun olisin tilannut myös jos olisin raaskinut..
Ja meidän ylihoikalle lapselle nuo me&i-housut on aivan parhaat, vaikka ei minuunkaan paitojen retrokuosit kovin iske, joskaan en niitä inhoakkaan, vatteita ne vain ovat... :)
Voiko noita aletuotteita tilata suoraan sieltä?
Olikohan sivulla, ota yhteys lähimpään myyjääsi -kohtaa?
Olikohan sivulla, ota yhteys lähimpään myyjääsi -kohtaa?
alle 14 vrk ollut niin saanko siitä sen 15 mitä se nyt maksaa vai sen summan jonka olen siitä oikeasti maksanut?
Kiinnostaisi muutaman aikuisten vaate. En ole kenenkään myyjän asiakkaana, kun en ole ennen ostanut.
alle 14 vrk ollut niin saanko siitä sen 15 mitä se nyt maksaa vai sen summan jonka olen siitä oikeasti maksanut?
tietysti mitä olet maksanut. jos palautat koko tilauksen, saat myös postikulut takaisin. nyt kun tilaa yli 90 eurolla, ei mene edes postikuluja.
miksei samantien vaikka pieniä muslimityttöjä huiveissaan, navettapiikoja tai jotain muuta ääliömäistä.
Niin ne on vaikea selvittää. Meidän 20e ostos tuli maksamaan 80e, vaikka pyrmme tämän myyjän kanssa asiaa selvittämään, niin Meandi vain pukkasi lisää laskua. Katsoimme, että tämä on rahastusta ja päätimme, että ostammme vaatteet jaskossa jostain muualta. Meininkin Meandilla oli epäasiallista, kun otimmme yhteyttä Meandi Contactoriin tms. Odottakaa siis kun tulee ongelmia kyseisen yrityksen kanssa.
Nostanpa tätä ketjua.. Mua kiinnostaisi ne aikuisten slim-farkut, ovatko nekin olleet alessa aina kauden loputtua? Se maxidress kiinnostaisi myös.
Nostan ketjua, jos asiasta tietäviä olisi liikkeellä. Miten on noiden alennusten laita? Missähän vaiheessa tämän kauden vaatteet tulevat aleen? Kiinnostaisi muutama aikuisten vaate, uskoisin niitä olevan vielä lähes kaikkia jäljellä vielä alessakin. Mutta jos tulevat vasta tyyliin heinäkuussa aleen niin pakko varmaan ostaa jo nyt, että saa täksi kesäksi heti alusta lähtien käyttöön.
Vastailkaa asiasta tietävät :)
Tytöille löytyykin todella paljon laajempi väriskaala ja printitkin on kivempia joka puolella 😠 Siksi kahden pojan äitinä haen väriläiskiä miikkareilta 😍
Olen kerran käynyt kutsuilla enkä kokenut, että olisi pakko mitään ostaa. Toki moni osti paljonkin mutta kaikki muten minä emme ostaneet mitään. Tarjolla ei yksinkertaisesti ole mitään isommille pojille sopivaa. Poikien vaatteet on pääasiassa tyttömäisiä, vaikka kuva-aihe olisi pojille sopiva niin siitä on tehty ihmeellisen epäpoikamainen. Ainut hyvä tuote heillä on mielestäni pojille viime kauden liskopaita.
Kun usea taho ottaa rahoja tuotteesta.