En IKINÄ enää osta meandi-kutsuilta mitään!
En kehdannut olla ostamatta ja vaatteet vielä käyttämättä. Ja nyt niitä myydään puoleen hintaan!!! Älkää kuvitelkokaan, että ikinä ostaisin kutsuilta mitään.
Ja ei, en tiennyt, että vaatteet tulevat alennusmyyntiin. (Onneksi) olen niin kokematon näitten pakkomyyntikekkereiden kanssa!!
Kommentit (43)
ap:n tavoin asian viime vuonna.
Vieraile aika ajoin Meandin kotisivuilla. Esim. Kevätmallisto tuli aleen melkein heti kauden päätyttyä. Aivan lopussa aleprossa oli jopa 70 !!! Netissä saa siis tilattua suoraan siitä webshopin outletista, ilman kotimyyjien välikäsiä.
Nyt on ollut välissä n. 3 viikkoa ja ensi viikolla julkaistaa uusi mallisto, joka tulee aleen joulukuun puolessa välissä viimeistään. Ja vuoden lopussa, muistaakseni joulun välipäivinä oli 70 % ale taas...
Toki aivan kaikkea ei webshopista saa mutta en ole niin Meandiuskovainen että mulle kelpaa kirppishinnoilla uudet yogapantsit lapsille ihan hyvin ;)
Mammapiireissä on yksi Meandimyyjä, joka ei taida enää mua tervehtiäkään kun on hoksannut lasteni meandivaatteet ja sen, ettei niitä ole tilattu hänen kauttaan....omapahan on ongelmansa, minusta normaalihintaiset Meandivaatteet ovat ylihinnoiteltuja enkä ala mitään kaverisuhteita ylläpitämään sen takia !
Jos haluaa ehdottomasti jonkun tietyn vaatteen niin kannattaa ostaa. Kun ale alkaa, ei välttämättä saa. Minulla kävi tuuri, kun sain pilvibodyn ja pilvihaalarin kolmella kympillä yhteensä..
mielestä kamalia nuo meandi vaatteet lapsille mut jotkut vauvojen vaatteet kovoja ja aikuisten vaatteet ihania kotivaatteita mut lapsilleni en noin kamalia pukisi.
että sulle kolahtaa enemmän pääkallokuosi ja maastokuvioiset housut :D
Siirtykää blingon asiakkaiksi ja käyttäjiksi, ei oo peruspilviä ja mammavaatteita...
vaatteitahan nuo vaan on! ei elämää suurempi asia!
Onko 70% ale myös joulun jälkeen. En millään muista.
No aikuisten vaatteissa on jo kokoja loppunut ainakin parissa paidassa ja yksissä housuissa. Ale alkaa melkein heti kauden päätyttyä, mutta kausihan kestää liki juhannukseen asti.
Minä en edes mene kutsuille, koska minusta meanit ovat tosi rumia. Tykkään enemmän kauniista ranskalaisista vaatteista, ja tyttö myös.
Mua lähinnä kiinnostaa se maxidress, on tosi kiva päällä. Mutta jos aletkin alkaa vasta juhannuksen jälkeen niin parempi tilata jo nyt niin saan heti ilmojen lämmettyä päälle. Täytyy tilailla alesta jotai muuta sitten, koko on kuitenkin xs, sitä löytyy ainakin muiden kauppojen aleista yleensä.
Fiksut tilaa että ei lopu kesken ja sitten on nämä ale ostajat jotka noukkii loput jämät
Ale alkoi kaksi päivää tilauksen saapumisesta. Harmittaa ylimääräisen 20 euron maksaminen, vaikkei rahasta sinänsä puutetta olekaan. Periaatteessa tökkii moinen - ja harmittaa oma tietämättömyys ja tyhmyys.
niinhän normaaleissakin kaupoissa voi tulla tuote alennukseen heti seuraavana päivänä kun olet tuotteen ostanut.
Ja mikä pakkomyynti? Suosittelen parantamaan itsetuntoa että uskaltaa jättää tilaamatta.
tv. eräs joka käy kotimyyntikutsuilla ja jättää tilaamatta jos ei löydy mitään kivaa tai tarpeellista.
aina vaan alesta. ostin eilen itselleni yogapantsit 34 e, ne oli kalliit mut pakko saada, slimfarkut 21 €, ruskeat froteehousut 13 €, pilvibody 12 e ja pilvifroteehaalarit 15 €. Just sopivat hinnat, ei toimituskuluja. En vois koskaan maksaa normihintaa näistä mut tää kaikki 98 vai 96 eurolla niin on ok hinta kolmille housuille, vauvan haalarille ja bodylle.
En siis tiennyt, että meandi-vaatteet tulee alennusmyyntiin. Kaikki niin kehuivat, miten vaatteet säilyttävät "arvonsa" ja omansa saa takaisin esim. fb:n sivuilla.
Ja rahasta taikka itsetunnosta ei ole pulaa ja mielestäni on vaan kohteliasta ostaa kutsuilla. Mutta nyt tuli petetty olo!
alennusmyyntiin, vaan ne, mitä on jäljellä. Olen pari vuotta käynyt Meandi-kutsuilla, aina ostanut vaan normaalihintaisia, eikä kertaakaan ole aleen jäänyt niitä, mitä olen ostanut. Osa tuotteista tulee, aivan kuten muissakin kaupoissa.
En tosin muissakaan vaatekaupoissa odota alea, vaan teen enimmät ostokset. Miten ap voit sitten ostaa yhtään mistään mitään, koska tuleehan joka paikassa alennusmyynti? Miten Meandi eroaa tässä suhteessa muista ?!
KappAhlissa, Hennesillä, joka paikassa tulee se ale, tuleeko sulle petetty olo niissäkin LOL
alennusmyyntiin, vaan ne, mitä on jäljellä. Olen pari vuotta käynyt Meandi-kutsuilla, aina ostanut vaan normaalihintaisia, eikä kertaakaan ole aleen jäänyt niitä, mitä olen ostanut. Osa tuotteista tulee, aivan kuten muissakin kaupoissa.
En tosin muissakaan vaatekaupoissa odota alea, vaan teen enimmät ostokset. Miten ap voit sitten ostaa yhtään mistään mitään, koska tuleehan joka paikassa alennusmyynti? Miten Meandi eroaa tässä suhteessa muista ?!
KappAhlissa, Hennesillä, joka paikassa tulee se ale, tuleeko sulle petetty olo niissäkin LOL
siellä nyt ainakin oli kaikkea jäljellä ja kaikessa koossa. jotkut rumat oli loppu kun ei varmaan tehdä paljoa mutta huippusuosittuja oli hyvin jäljellä kuten yogapantseja, froteehaalareita, pilvibodyä yms.
on kohteliasta ostaa kutsuilla. Tällaisesta asenteesta on syytä päästä eroon! Markkinatalous toimii sillä tavalla, että jos kiinnostaa, niin ihmiset ostaa. Hyväntekeväisyys on asia erikseen!
Ostan 90 % lapseni vaatteista alesta ja toki ymmärrän, että aleprossatkin voi vaikka seuraavana päivänä kasvaa. Ja normaalihintaiset ostan sitten välittömään tarpeeseen taikka siksi, että haluan just tietyn vaatteen ja meandi-vaatteet eivät lukeudu kumpaakaan.
Pointtina tässä ketjussa oli lähinnä oma tyhmyyteni siitä, että en osannut kuvitella vaatteiden tulevan aleihin vaan oletin mentävän "tupperimeiningillä".
mutta syynä on se, että en edes pidä niistä vaatteista. Ylihintaisia ne kyllä ovat ja niitä on joka toisen ipanan päällä.
Jos haluaa ehdottomasti jonkun tietyn vaatteen niin kannattaa ostaa. Kun ale alkaa, ei välttämättä saa. Minulla kävi tuuri, kun sain pilvibodyn ja pilvihaalarin kolmella kympillä yhteensä..